Νέα

Stella Frecce

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (2 μέλη και 7 επισκέπτες)

apostiz30

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
715
Κριτικές
17
Like
2.779
Πόντοι
2.026
Καταρχήν εδώ είναι αυτή που σχολιάζουνε και δεν κλείνουνε κανένα ραντεβού απλά δεν έχουν με τι να ασχοληθούν και δεν έχουνε βρακί στον κώλο τους αυτός που ενδιαφέρεται πραγματικά να κλείσει ραντεβού δε θα κάτσει εδώ να χάσει το χρόνο του αλλά θα πάρει τηλέφωνο και θα κλείσει αμέσως όπως έχουνε κάνει κι άλλοι πολύ σωστή κύριοι… αυτό να κάνετε και εσείς που ενδιαφέρεστε γι’ αυτό το πρόγραμμα που βλέπετε στο προφίλ μου. Όποιος ενδιαφέρεται έχω το τηλέφωνό μου στο προφίλ και μπορεί άνετα κάποιος να μου στείλει για ραντεβού κι όχι να με ζαλίσει με άσχετες ερωτήσεις είναι πολύ απλά τα πράγματα..
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Όλοι αυτοί που θεωρούν τις γυναίκες πουτάνες με αυτές πάτε και τις πληρώνεται κιόλας μπράβο σας μην κράζετε κιόλας αφού σας αρέσει η πουτάνα .
Αφού δεν έχουμε βρακί να βάλουμε για πιο λογο έχεις έρθει εδώ μέσα? Την απάντηση την πήρες από την Κατερίνα by the way
 

kastrato

Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
51
Like
90
Πόντοι
0
Καλησπέρα και καλή αρχή να ευχηθώ.

Συγγνώμη που το γράφω τόσο ευθέως, αλλά είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπω μια γυναίκα που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο, να επιλέγει να χτίζει την "αυτοπεποίθησή" της πατώντας πάνω στην υποτίμηση των άλλων.

Προφανώς, έχεις κάθε δικαίωμα να κοστολογείς τον εαυτό σου όσο επιθυμείς. Η τιμολόγηση είναι προσωπική υπόθεση. Όμως, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να υποτιμάς τα υπόλοιπα κορίτσια.

Είτε δηλώνουμε ιερόδουλες, είτε call girls, είτε φοιτήτριες που παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες, στην ουσία όλες ασχολούμαστε με το ίδιο πράγμα: όλες δίνουμε ένα κομμάτι του σώματός μας και του εαυτού μας με αντάλλαγμα το κέρδος.

Ο μισογυνισμός που αναπαράγεις είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να συντηρείς τις δομές που τελικά περιορίζουν όλες μας.

Μιλάς για "φτηνά ραντεβού" και "σάπια εμπορεύματα" σαν να είσαι έμπορος σε παζάρι. Στην πραγματικότητα, μόνη σου "σκάβεις τον λάκκο σου", εκπαιδεύοντας το κοινό σου να σκέφτεται με όρους αγοράς και αντικειμενοποίησης.
Καμία γυναίκα δεν είναι αναλώσιμο αντικείμενο που μπορείς να "πασάρεις" σαν ελαττωματικό προϊόν. Το στίγμα που συνοδεύει τον χώρο μας δεν πρόκειται να φύγει ποτέ όσο εμείς οι ίδιες αναπαράγουμε αυτόν τον κανιβαλισμό.

Θα μιλήσω λίγο πιο ωμά: Λίγοι είναι οι πελάτες που αναζητούν απλώς μια διεκπεραιωτική πράξη. Οι περισσότεροι πληρώνουν για την προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας μας: για την αποφόρτιση, για το boost στην αυτοπεποίθησή τους, για τη διαχείριση της διάθεσής τους και την ανθρώπινη επαφή. Είτε το επιτυγχάνεις αυτό με μασάζ, είτε με ολοκληρωμένη επαφή, είτε με μια όμορφη κουβέντα, το αποτέλεσμα είναι μια υπηρεσία φροντίδας.

Αντί να αναλώνεσαι στο να υποτιμάς, θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων για το ότι έχεις το προνόμιο να επιλέγεις, να μην εξαρτάσαι από τρίτους και να ορίζεις η ίδια το πλαίσιο της δουλειάς σου. Αυτή είναι η πραγματική μας πολυτέλεια. Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτόν τον χώρο καθαρό, με επαγγελματισμό και αλληλεγγύη. Η αξία μας δεν καθορίζεται από το πόσο "κάτω" από εμάς είναι οι άλλες, αλλά από το πόσο συνειδητά και ποιοτικά προσφέρουμε το έργο μας.
Αυτά είναι τα κορίτσια που μας προσέχουν!
 

adakos

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Ιαν 2009
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
10
Like
4.594
Πόντοι
6.495
Μ’ αρέσει που ασχολείσαι με κάτι παλιά μηνύματα και είσαι κολλημένος με το τι έχω πει εγώ πριν πάρα πολύ καιρό μπράβο σου δεν έχω αλλάξει κάτι αυτό το πρόγραμμα έχω . Δεν ξέρω τι σου λένε οι άλλοι αλλά μάλλον όλοι είστε πάρε τον έναν χτύπα τον άλλον αντί να κάτσετε και να κλείσετε ένα ραντεβού κάθεστε και κλαίτε τη μοίρα σας για τα χρήματα
καλημέρα ..
είμαι ο ''ενας '' που με χτύπησε ο ''αλλος''
απ' ότι βλέπω εσύ με τα χρήματα είσαι γαλαντόμα ...δεν μοιάζεις σε μας που κλαίμε ....
είχα προβλέψει πριν μερες πως ακριβώς θα διαμορφωθεί ο τιμοκατάλογός σου !! με βάση το preo pening σου εδώ.

αυτό που δεν είχα προβλέψει είναι το ύφος σου και την αναίδεια σου σε εναν νεο χώρο για σενα
( που καποιος/οι σου είπαν να μπεις..)
 

adakos

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Ιαν 2009
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
10
Like
4.594
Πόντοι
6.495

kavlalex

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
6
Like
7.312
Πόντοι
1.336
Καλησπέρα και καλή αρχή να ευχηθώ.

Συγγνώμη που το γράφω τόσο ευθέως, αλλά είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπω μια γυναίκα που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο, να επιλέγει να χτίζει την "αυτοπεποίθησή" της πατώντας πάνω στην υποτίμηση των άλλων.

Προφανώς, έχεις κάθε δικαίωμα να κοστολογείς τον εαυτό σου όσο επιθυμείς. Η τιμολόγηση είναι προσωπική υπόθεση. Όμως, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να υποτιμάς τα υπόλοιπα κορίτσια.

Είτε δηλώνουμε ιερόδουλες, είτε call girls, είτε φοιτήτριες που παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες, στην ουσία όλες ασχολούμαστε με το ίδιο πράγμα: όλες δίνουμε ένα κομμάτι του σώματός μας και του εαυτού μας με αντάλλαγμα το κέρδος.

Ο μισογυνισμός που αναπαράγεις είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να συντηρείς τις δομές που τελικά περιορίζουν όλες μας.

Μιλάς για "φτηνά ραντεβού" και "σάπια εμπορεύματα" σαν να είσαι έμπορος σε παζάρι. Στην πραγματικότητα, μόνη σου "σκάβεις τον λάκκο σου", εκπαιδεύοντας το κοινό σου να σκέφτεται με όρους αγοράς και αντικειμενοποίησης.
Καμία γυναίκα δεν είναι αναλώσιμο αντικείμενο που μπορείς να "πασάρεις" σαν ελαττωματικό προϊόν. Το στίγμα που συνοδεύει τον χώρο μας δεν πρόκειται να φύγει ποτέ όσο εμείς οι ίδιες αναπαράγουμε αυτόν τον κανιβαλισμό.

Θα μιλήσω λίγο πιο ωμά: Λίγοι είναι οι πελάτες που αναζητούν απλώς μια διεκπεραιωτική πράξη. Οι περισσότεροι πληρώνουν για την προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας μας: για την αποφόρτιση, για το boost στην αυτοπεποίθησή τους, για τη διαχείριση της διάθεσής τους και την ανθρώπινη επαφή. Είτε το επιτυγχάνεις αυτό με μασάζ, είτε με ολοκληρωμένη επαφή, είτε με μια όμορφη κουβέντα, το αποτέλεσμα είναι μια υπηρεσία φροντίδας.

Αντί να αναλώνεσαι στο να υποτιμάς, θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων για το ότι έχεις το προνόμιο να επιλέγεις, να μην εξαρτάσαι από τρίτους και να ορίζεις η ίδια το πλαίσιο της δουλειάς σου. Αυτή είναι η πραγματική μας πολυτέλεια. Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτόν τον χώρο καθαρό, με επαγγελματισμό και αλληλεγγύη. Η αξία μας δεν καθορίζεται από το πόσο "κάτω" από εμάς είναι οι άλλες, αλλά από το πόσο συνειδητά και ποιοτικά προσφέρουμε το έργο μας.
Επιτέλους τα είπε και μια κοπέλα του χώρου! Είμαι ο πρώτος που αποστρέφεται τα σχόλια για το τι υπηρεσίες προσφέρει μια κοπέλα, πόσο τις κοστολογεί (απλώς προσπερνάω τις κοπέλες αυτές, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο), αλλά και αυτό το πούλημα μαγκιάς τύπου "μόνο εγώ αξίζω, οι άλλες είναι πατσαβουρες" γίνεται εξοργιστικο...
 

apostiz30

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
715
Κριτικές
17
Like
2.779
Πόντοι
2.026
Απλά μας τρολαρει. Δεν υπάρχει περίπτωση να τα πιστεύει και να τα γράφει τόσο χύμα.
 

kavlalex

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
6
Like
7.312
Πόντοι
1.336
Απλά μας τρολαρει. Δεν υπάρχει περίπτωση να τα πιστεύει και να τα γράφει τόσο χύμα.
Μπα. Έχω καταλήξει πως κάθε φορά που βλέπω κάπου υπερβολικό θράσος και ξεκινάω να αναρωτιέμαι μήπως παίζει κάτι άλλο, πως δεν παίζει τίποτα τελικά. Έχει όντως τόσο θράσος.

Τέλος πάντων, η κοπέλα αυτή έχει ξεκάθαρο τιμοκατάλογο και ξεκάθαρο ύφος. Ας την "απολαύσει" οποίος φτιάχνεται με αυτά.
 

NewProgressive

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2021
Μηνύματα
219
Like
323
Πόντοι
21
Καλησπέρα και καλή αρχή να ευχηθώ.

Συγγνώμη που το γράφω τόσο ευθέως, αλλά είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπω μια γυναίκα που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο, να επιλέγει να χτίζει την "αυτοπεποίθησή" της πατώντας πάνω στην υποτίμηση των άλλων.

Προφανώς, έχεις κάθε δικαίωμα να κοστολογείς τον εαυτό σου όσο επιθυμείς. Η τιμολόγηση είναι προσωπική υπόθεση. Όμως, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να υποτιμάς τα υπόλοιπα κορίτσια.

Είτε δηλώνουμε ιερόδουλες, είτε call girls, είτε φοιτήτριες που παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες, στην ουσία όλες ασχολούμαστε με το ίδιο πράγμα: όλες δίνουμε ένα κομμάτι του σώματός μας και του εαυτού μας με αντάλλαγμα το κέρδος.

Ο μισογυνισμός που αναπαράγεις είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να συντηρείς τις δομές που τελικά περιορίζουν όλες μας.

Μιλάς για "φτηνά ραντεβού" και "σάπια εμπορεύματα" σαν να είσαι έμπορος σε παζάρι. Στην πραγματικότητα, μόνη σου "σκάβεις τον λάκκο σου", εκπαιδεύοντας το κοινό σου να σκέφτεται με όρους αγοράς και αντικειμενοποίησης.
Καμία γυναίκα δεν είναι αναλώσιμο αντικείμενο που μπορείς να "πασάρεις" σαν ελαττωματικό προϊόν. Το στίγμα που συνοδεύει τον χώρο μας δεν πρόκειται να φύγει ποτέ όσο εμείς οι ίδιες αναπαράγουμε αυτόν τον κανιβαλισμό.

Θα μιλήσω λίγο πιο ωμά: Λίγοι είναι οι πελάτες που αναζητούν απλώς μια διεκπεραιωτική πράξη. Οι περισσότεροι πληρώνουν για την προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας μας: για την αποφόρτιση, για το boost στην αυτοπεποίθησή τους, για τη διαχείριση της διάθεσής τους και την ανθρώπινη επαφή. Είτε το επιτυγχάνεις αυτό με μασάζ, είτε με ολοκληρωμένη επαφή, είτε με μια όμορφη κουβέντα, το αποτέλεσμα είναι μια υπηρεσία φροντίδας.

Αντί να αναλώνεσαι στο να υποτιμάς, θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων για το ότι έχεις το προνόμιο να επιλέγεις, να μην εξαρτάσαι από τρίτους και να ορίζεις η ίδια το πλαίσιο της δουλειάς σου. Αυτή είναι η πραγματική μας πολυτέλεια. Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτόν τον χώρο καθαρό, με επαγγελματισμό και αλληλεγγύη. Η αξία μας δεν καθορίζεται από το πόσο "κάτω" από εμάς είναι οι άλλες, αλλά από το πόσο συνειδητά και ποιοτικά προσφέρουμε το έργο μας.
Γραφεις πολυ ωραια
εχεις κανει καποιες σπουδες?
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.296
Like
14.492
Πόντοι
3.556
Καλησπέρα και καλή αρχή να ευχηθώ.

Συγγνώμη που το γράφω τόσο ευθέως, αλλά είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπω μια γυναίκα που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο, να επιλέγει να χτίζει την "αυτοπεποίθησή" της πατώντας πάνω στην υποτίμηση των άλλων.

Προφανώς, έχεις κάθε δικαίωμα να κοστολογείς τον εαυτό σου όσο επιθυμείς. Η τιμολόγηση είναι προσωπική υπόθεση. Όμως, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να υποτιμάς τα υπόλοιπα κορίτσια.

Είτε δηλώνουμε ιερόδουλες, είτε call girls, είτε φοιτήτριες που παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες, στην ουσία όλες ασχολούμαστε με το ίδιο πράγμα: όλες δίνουμε ένα κομμάτι του σώματός μας και του εαυτού μας με αντάλλαγμα το κέρδος.

Ο μισογυνισμός που αναπαράγεις είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να συντηρείς τις δομές που τελικά περιορίζουν όλες μας.

Μιλάς για "φτηνά ραντεβού" και "σάπια εμπορεύματα" σαν να είσαι έμπορος σε παζάρι. Στην πραγματικότητα, μόνη σου "σκάβεις τον λάκκο σου", εκπαιδεύοντας το κοινό σου να σκέφτεται με όρους αγοράς και αντικειμενοποίησης.
Καμία γυναίκα δεν είναι αναλώσιμο αντικείμενο που μπορείς να "πασάρεις" σαν ελαττωματικό προϊόν. Το στίγμα που συνοδεύει τον χώρο μας δεν πρόκειται να φύγει ποτέ όσο εμείς οι ίδιες αναπαράγουμε αυτόν τον κανιβαλισμό.

Θα μιλήσω λίγο πιο ωμά: Λίγοι είναι οι πελάτες που αναζητούν απλώς μια διεκπεραιωτική πράξη. Οι περισσότεροι πληρώνουν για την προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας μας: για την αποφόρτιση, για το boost στην αυτοπεποίθησή τους, για τη διαχείριση της διάθεσής τους και την ανθρώπινη επαφή. Είτε το επιτυγχάνεις αυτό με μασάζ, είτε με ολοκληρωμένη επαφή, είτε με μια όμορφη κουβέντα, το αποτέλεσμα είναι μια υπηρεσία φροντίδας.

Αντί να αναλώνεσαι στο να υποτιμάς, θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων για το ότι έχεις το προνόμιο να επιλέγεις, να μην εξαρτάσαι από τρίτους και να ορίζεις η ίδια το πλαίσιο της δουλειάς σου. Αυτή είναι η πραγματική μας πολυτέλεια. Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτόν τον χώρο καθαρό, με επαγγελματισμό και αλληλεγγύη. Η αξία μας δεν καθορίζεται από το πόσο "κάτω" από εμάς είναι οι άλλες, αλλά από το πόσο συνειδητά και ποιοτικά προσφέρουμε το έργο μας.
Τέλεια....Μια χαρά τα είπε, και τα έχωσε , χωρίς να τα χώσει...
 

SEXTYPHOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2015
Μηνύματα
290
Κριτικές
25
Like
1.048
Πόντοι
371
ποιο είναι το προφίλ της κοπέλας κύριοι για να δω και το πρόγραμμα της??
 

Ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
20 Οκτ 2010
Μηνύματα
7.671
Κριτικές
134
Like
24.956
Πόντοι
30.605
Μ’ αρέσει που ασχολείσαι με κάτι παλιά μηνύματα και είσαι κολλημένος με το τι έχω πει εγώ πριν πάρα πολύ καιρό μπράβο σου δεν έχω αλλάξει κάτι αυτό το πρόγραμμα έχω . Δεν ξέρω τι σου λένε οι άλλοι αλλά μάλλον όλοι είστε πάρε τον έναν χτύπα τον άλλον αντί να κάτσετε και να κλείσετε ένα ραντεβού κάθεστε και κλαίτε τη μοίρα σας για τα χρήματα
Μια ερώτηση, πόσες φορές μπορούμε να έρθουμε σε ερωτική επαφή, κοινώς να γαθημουμε, σε ένα μονόωρο ραντεβού;;;
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: onfire

onfire

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιαν 2008
Μηνύματα
57
Like
48
Πόντοι
0
Καλησπέρα και καλή αρχή να ευχηθώ.

Συγγνώμη που το γράφω τόσο ευθέως, αλλά είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπω μια γυναίκα που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο, να επιλέγει να χτίζει την "αυτοπεποίθησή" της πατώντας πάνω στην υποτίμηση των άλλων.

Προφανώς, έχεις κάθε δικαίωμα να κοστολογείς τον εαυτό σου όσο επιθυμείς. Η τιμολόγηση είναι προσωπική υπόθεση. Όμως, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να υποτιμάς τα υπόλοιπα κορίτσια.

Είτε δηλώνουμε ιερόδουλες, είτε call girls, είτε φοιτήτριες που παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες, στην ουσία όλες ασχολούμαστε με το ίδιο πράγμα: όλες δίνουμε ένα κομμάτι του σώματός μας και του εαυτού μας με αντάλλαγμα το κέρδος.

Ο μισογυνισμός που αναπαράγεις είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να συντηρείς τις δομές που τελικά περιορίζουν όλες μας.

Μιλάς για "φτηνά ραντεβού" και "σάπια εμπορεύματα" σαν να είσαι έμπορος σε παζάρι. Στην πραγματικότητα, μόνη σου "σκάβεις τον λάκκο σου", εκπαιδεύοντας το κοινό σου να σκέφτεται με όρους αγοράς και αντικειμενοποίησης.
Καμία γυναίκα δεν είναι αναλώσιμο αντικείμενο που μπορείς να "πασάρεις" σαν ελαττωματικό προϊόν. Το στίγμα που συνοδεύει τον χώρο μας δεν πρόκειται να φύγει ποτέ όσο εμείς οι ίδιες αναπαράγουμε αυτόν τον κανιβαλισμό.

Θα μιλήσω λίγο πιο ωμά: Λίγοι είναι οι πελάτες που αναζητούν απλώς μια διεκπεραιωτική πράξη. Οι περισσότεροι πληρώνουν για την προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας μας: για την αποφόρτιση, για το boost στην αυτοπεποίθησή τους, για τη διαχείριση της διάθεσής τους και την ανθρώπινη επαφή. Είτε το επιτυγχάνεις αυτό με μασάζ, είτε με ολοκληρωμένη επαφή, είτε με μια όμορφη κουβέντα, το αποτέλεσμα είναι μια υπηρεσία φροντίδας.

Αντί να αναλώνεσαι στο να υποτιμάς, θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων για το ότι έχεις το προνόμιο να επιλέγεις, να μην εξαρτάσαι από τρίτους και να ορίζεις η ίδια το πλαίσιο της δουλειάς σου. Αυτή είναι η πραγματική μας πολυτέλεια. Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτόν τον χώρο καθαρό, με επαγγελματισμό και αλληλεγγύη. Η αξία μας δεν καθορίζεται από το πόσο "κάτω" από εμάς είναι οι άλλες, αλλά από το πόσο συνειδητά και ποιοτικά προσφέρουμε το έργο μας.
μπράβο κοπελιά.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.548
Κριτικές
195
Like
64.969
Πόντοι
48.437

adakos

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Ιαν 2009
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
10
Like
4.594
Πόντοι
6.495
μπορεις να μου πεις πως ακριβως γινεται το γλειφομουνι με....
ή να ρωτησω τη Στελλα να μου το αναλυσει καλυτερα? :grin: :2funny:
η Στέλλα δεν ξέρει
( ΑΝ .... ήξερε θα το χρέωνε)
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.251
Κριτικές
67
Like
117.452
Πόντοι
39.911
μπορεις να μου πεις πως ακριβως γινεται το γλειφομουνι με....
ή να ρωτησω τη Στελλα να μου το αναλυσει καλυτερα? :grin: :2funny:
Φοράς και ένα προφυλακτικό στην γλώσσα νομίζω :rolleyes:
 

italaki

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Οκτ 2008
Μηνύματα
7.244
Κριτικές
1
Like
45.574
Πόντοι
5.956
Φοράς και ένα προφυλακτικό στην γλώσσα νομίζω :rolleyes:
images
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom