Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ναι, καύλα είναι!!!Κ@βλ@ και στα κόκκινα!! (Αχνοφαίνεται μαύρο;;).
Τυχερό σκαλοπάτι στην τρίτη ληψη...σκέτη αρρώστια τα διάφανα πέδιλα...!!
Ναιιι αυτό ήθελα να γράψω, τι καύλα διάφανες μπλε πεδιλάρες να τις γεμίσεις σπέρμα πωωωΤυχερό σκαλοπάτι στην τρίτη ληψη...σκέτη αρρώστια τα διάφανα πέδιλα...!!


Έχει γούστο το Κατερινάκι μας...δεν κυκλοφορεί με παντόφλες ,σπορτεξ και αυτές τις σιχαμενες τσοκαροπαντοφλες.Ναιιι αυτό ήθελα να γράψω, τι καύλα διάφανες μπλε πεδιλάρες να τις γεμίσεις σπέρμα πωωω![]()
ΠΑΝΤΑ γόβες, mules, πέδιλα από εποχές κους κους και σχεδόν συνέχεια τις μπουτάρες τις έξω, από μικρός χύνω γι' αυτήν και τα θεϊκά πόδια τηςΈχει γούστο το Κατερινάκι μας...δεν κυκλοφορεί με παντόφλες ,σπορτεξ και αυτές τις σιχαμενες τσοκαροπαντοφλες.
Kυκλοφορει περιποιημένη όπως οι Σαλονικιες του παλιού καιρού που χωρίς να ντυθούν καλά ,δεν πήγαιναν ούτε στο περίπτερο.ΠΑΝΤΑ γόβες, mules, πέδιλα από εποχές κους κους και σχεδόν συνέχεια τις μπουτάρες τις έξω, από μικρός χύνω γι' αυτήν και τα θεϊκά πόδια της
Να ρουφας τις δαχτυλαρες και να γλειφεις τη μουναρα της...Τυχερό σκαλοπάτι στην τρίτη ληψη...σκέτη αρρώστια τα διάφανα πέδιλα...!!
Σωστοστ!Αυτή η φωτό ταιριάζει και σε άλλα νήματα! (π.χ. με ποια τον παίξατε σήμερα....)
Το V.A.R.επεσε μέσα..όλα τα εουρος το βλέμμα της( λογικά σκεφτόταν αν θα σχολιαστεί στο σαη άλλο ένα επικό στιγμιότυπο της...αν ναι,πήγε ταμείο!).Κ@βλ@ και στα κόκκινα!! (Αχνοφαίνεται μαύρο;;).
Εχουν ανεβάσει αυτη την φωτο στο Τσιλι και στα σχολια απο κατω ενας μύστης εχει γράψει: Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Μπουταρες κόλαση!!!!Αυτή η φωτό ταιριάζει και σε άλλα νήματα! (π.χ. με ποια τον παίξατε σήμερα....)


Εχουν ανεβάσει αυτη την φωτο στο Τσιλι και στα σχολια απο κατω ενας μύστης εχει γράψει: Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Τωρα αλήθεια ψέματα ποιος ξερει. Απλα ειπα να το ανεβάσω.