Alan Bradley
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιαν 2019
- Μηνύματα
- 423
- Κριτικές
- 12
- Like
- 3.032
- Πόντοι
- 731
Κοιτα να δεις, αμα δουμε την Αννουλα, νυφουλα,απίστευτο λουκ: καυλιάρα νύψη, πρώτη νύχτα γάμου!
τοτε πρεπει ολοι μαζι να χορεψουμε τον χορο του Ζαλογγου!

Κοιτα να δεις, αμα δουμε την Αννουλα, νυφουλα,απίστευτο λουκ: καυλιάρα νύψη, πρώτη νύχτα γάμου!

Έλα μωρέ λίγο role-playing hahahaΚοιτα να δεις, αμα δουμε την Αννουλα, νυφουλα,
τοτε πρεπει ολοι μαζι να χορεψουμε τον χορο του Ζαλογγου!![]()
Και το κουκούτσι αμύγδαλο που λένε!!!Από αύριο πίσω στις επάλξεις αγόρια![]()
Τι Καβλιαρα εισαι μωρο μου. ΑπιθανηΑπό αύριο πίσω στις επάλξεις αγόρια![]()
Η σπεσιαλιτέ μου χεχεχεΚαλησπέρα στο νήμα. Γνωρίζετε εαν η κοπελα ενδείκνυται και για ποδολαγνους ;
Ειδικευεστε δεσποινις;Η σπεσιαλιτέ μου χεχεχε
Σίγουρα είναι κάτι που Κ μου αρέσει και έχω λάβει πολλά κομπλιμέντα πάνω σε αυτοΕιδικευεστε δεσποινις;
Να' τα μας! Πάλι αφήσαμε κάτι για μελλοντική εξερεύνησηΗ σπεσιαλιτέ μου χεχεχε
Ωφείλουμε να σεβόμαστε τον άνθρωπο, ότι κατά την διάρκεια μιας ερωτικής πράξης λέγονται διάφορα......... είναι θέμα ρόλων , απλά!!!Στο "αποχαιρετιστήριο" μήνυμα μου είχα γράψει σχεδόν επί λέξη "δεν ξέρω αν είναι goodbye η see you soon", προφανώς it was the latter. Πήρα το χρόνο μου i recentered myself κ έκανα την επιστροφή μου. Προφανώς αν πάλι νιώσω ότι αρχίζει να μου γίνεται ψυχοφθόρο θα πάρω ξανά την απόσταση μου.
Ο καθένας μπορεί να γράφει με όποιον τρόπο του ταιριάζει εφόσον δεν θίγει άνευ λόγου κανέναν, αν σε ενοχλεί ο τρόπος γραφής μου μια εύκολη λύση θα ήταν να μην διαβάζεις τα γραφόμενα μου!
Δεν ξέρω καν τι ακριβώς εννοείς με την έννοια απολυτήριο εδώ
Η εκτίμηση είναι κάτι που αν δεν το δείχνουμε όταν το λέμε δεν σημαίνει απολύτως τίποτα ^_^
Δεν κατάλαβα...?Ωφείλουμε να σεβόμαστε τον άνθρωπο, ότι κατά την διάρκεια μιας ερωτικής πράξης λέγονται διάφορα......... είναι θέμα ρόλων , απλά!!!
...ουτε αυτοςΔεν κατάλαβα...?
Σε περιμένουμε οσοι δεν προλάβαμεΘεσσαλονίκη you were amazing, εις το επανιδείν σύντομα!
Αθήνα είσαι έτοιμη???![]()
Λογικά από Σεπτέμβρη τώραΣε περιμένουμε οσοι δεν προλάβαμε
Αχ αυτοί οι καθρέφτες....τι έχουν δειΚαλη εβδομάδαα αγοριααα
![]()
...και με ενδιαμεσους σταθμους ελπιζωΛογικά από Σεπτέμβρη τώρα

ΜουναροςΚαλη εβδομάδαα αγοριααα
![]()