Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (3 μέλη και 10 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256
Αφου είναι συνηθισμένος και είσαι ικανοποιημένος --> Οτι πεις, όλα καλά.
ΟΤι η Κάρυ δεν έχει τίποτα ουσιαστικό --> Αν είχε θα το έλεγε . Δυστυχω΄ς αν και επαγγέλεται το νέο, δεν λέει τιποτα νέο.., μα τίποτα... Σιωπή
Αυτό σας καίει γιαυτό έχετε λυσσάξει

την περιμένετε στη γωνία να πει το οτιδήποτε για να βγείτε να το αποδημήσετε

καλά σας κάνει και σας αφήνει με την όρεξη

λες και είναι τόσο δύσκολο να βρει να πει αυτά που θέλει να ακούσει ο κόσμος....εσείς το έχετε αυτό επάγγελμα δεκαετίες τώρα.


Μου αρέσουν εμένα τα ουσιαστικά...όπως όταν ο κύριος κυριάκος έταξε κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος και της προκαταβολής φόρου από το 2015 και τώρα 10 χρόνια μετά και καμιά 50αριά δισ απευθείας αναθέσεις ακόμα εδώ είμαστε....προκαταβολή....λες και είμαστε ουγκάντα....βασικά ακόμα και στην ουγκάντα αν το κράτος προσπαθούσε να αποσπάσει λεφτά έτσι από τις επιχειρήσεις


θα του είχαν βάλει μπουρλότο


και εδώ έχουμε εσένα να μας λες ότι η κάρυ δεν πήγε σε συνέντευξη με το κανάλι που στέκεται κλαρίνο στον τσίπρα

άσε ρε μπρο
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
Αυτό σας καίει γιαυτό έχετε λυσσάξει

την περιμένετε στη γωνία να πει το οτιδήποτε για να βγείτε να το αποδημήσετε

καλά σας κάνει και σας αφήνει με την όρεξη

λες και είναι τόσο δύσκολο να βρει να πει αυτά που θέλει να ακούσει ο κόσμος....εσείς το έχετε αυτό επάγγελμα δεκαετίες τώρα.


Μου αρέσουν εμένα τα ουσιαστικά...όπως όταν ο κύριος κυριάκος έταξε κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος και της προκαταβολής φόρου από το 2015 και τώρα 10 χρόνια μετά και καμιά 50αριά δισ απευθείας αναθέσεις ακόμα εδώ είμαστε....προκαταβολή....λες και είμαστε ουγκάντα....βασικά ακόμα και στην ουγκάντα αν το κράτος προσπαθούσε να αποσπάσει λεφτά έτσι από τις επιχειρήσεις


θα του είχαν βάλει μπουρλότο


και εδώ έχουμε εσένα να μας λες ότι η κάρυ δεν πήγε σε συνέντευξη με το κανάλι που στέκεται κλαρίνο στον τσίπρα

άσε ρε μπρο
σε αφήνω στο αντισυστημικό σου ..... Οτι πεις.....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
όχι θα ήθελα να μου πεις για την προκαταβολή φόρου αφού σου αρέσουν τα ουσιαστικά

γαλάζιε φίλε μου :tooth::tooth::tooth:
πραγματικά δεν σε καταλαβαίνω.
ΝΑ υποθέσουμε οτι η προκαταβολή είναι 100% λάθος. Ωραία . Τι σχέση έχει με την Κάρυ.... Αδυνατό να καταλάβω.
Να το πει ο τσίπρας ή ο Ανδρουλάκης, οκ, κάτι προτείνει και αντιπροτείνει. Η Κάρυ έχει πει κάτι???? Αυτό λέω , οτι δεν έχει πει.
Δεν είναι θέμα γαλάζιου ή οχι . Είναι θέμα οτι δεν λέει...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256
πραγματικά δεν σε καταλαβαίνω.
ΝΑ υποθέσουμε οτι η προκαταβολή είναι 100% λάθος. Ωραία . Τι σχέση έχει με την Κάρυ.... Αδυνατό να καταλάβω.
Να το πει ο τσίπρας ή ο Ανδρουλάκης, οκ, κάτι προτείνει και αντιπροτείνει. Η Κάρυ έχει πει κάτι???? Αυτό λέω , οτι δεν έχει πει.
Δεν είναι θέμα γαλάζιου ή οχι . Είναι θέμα οτι δεν λέει...
ναι δεν καταλαβαίνεις φυσικά :coffee:

α να υποθέσουμε ότι είναι λάθος ε??? δηλαδή χωράει αμφιβολία ότι το να προπληρώνεις φόρο για την επόμενη χρονιά βάσει των φετινών σου κερδών είναι ένα βήμα πριν τον κουμουνισμό???? ή ακόμα και πριν την κατάχρηση????

εγώ αν ήμουν η κάρυ θα τους θα τους έλεγα να μην σας δώσουν ούτε κοκαλάκι μέχρι τις εκλογές....

γιατί να σας το δώσει από τώρα? για να έχουν χρόνο οι ομάδες αλήθειας να εργαστούν πάνω στην "αλήθεια" που θα παρουσιάσουν? :confused:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256
ρε μλκ ζαν ούτε νικνειμς δεν είσαι ικανός να διαλέξεις τι πράγμα είναι αυτό πως επιβιώνεις σε αυτή τη ζωή :headbang:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
ναι δεν καταλαβαίνεις φυσικά :coffee:

α να υποθέσουμε ότι είναι λάθος ε??? δηλαδή χωράει αμφιβολία ότι το να προπληρώνεις φόρο για την επόμενη χρονιά βάσει των φετινών σου κερδών είναι ένα βήμα πριν τον κουμουνισμό???? ή ακόμα και πριν την κατάχρηση????

εγώ αν ήμουν η κάρυ θα τους θα τους έλεγα να μην σας δώσουν ούτε κοκαλάκι μέχρι τις εκλογές....

γιατί να σας το δώσει από τώρα? για να έχουν χρόνο οι ομάδες αλήθειας να εργαστούν πάνω στην "αλήθεια" που θα παρουσιάσουν? :confused:
Μόνο δικιο έχεις. Οτι πεις
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.088
Κριτικές
36
Like
45.672
Πόντοι
21.395
Ασχετο με το νημα, αλλα επειδη πριν απο λιγο καιρο ειχα κατηγορηθει απο τον Ολετηρα οτι ειμαι πρακτορας των Κινεζων, βαζω αυτο το βιντεακι, οποιος θελει ας το δει.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.755
Κριτικές
2
Like
33.774
Πόντοι
9.931
***στηρίζω όσους λένε , η Κάρυ δελέ:undecided:

ω ρε κωλοπιλάλα ,κρετινισμός και βέρτιγκο τα :zombie:κουλοταλιμπάνια όσο πλησιάζει η ώρα της :knockinb:κάλπης


***αντρεούλης λέη :tooth:

 
Τελευταία τροποποίηση:

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
ε ναι το ξέρω

ενώ αν σχολίαζα την μερσεντές της....θα ήμουν σοβαρός άνθρωπος
Οτι πεις.
Όλοι την Κάρυ κυνηγούν!!!!!!!!!!!!!!
Να δούμε θέσεις και βλέπουμε.... Αν δούμε βέβαια
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.388
Like
14.064
Πόντοι
3.556
Δεν τραβάει η Κάρυ,βασικά δεν ξέρει τίποτα απολύτως αλλά νομίζει οτι τα ξέρει όλα.Σύνηθες με τους γιατρούς.
Εδώ πρέπει να παίξει φάση Μίλι Βανίλι να μιλάει δηλαδή Αυγερινός που έχει λέγειν με φάτσα Κάρυ αυτό θα είναι επιτυχημένο γιατί η Κάρυ έχει φωτογένεια και καλή εμφάνιση ενώ ο Αυγερινός όχι.Πιο πιθανό βέβαια να της βάλουν ψείρα στο αυτί για να της υπαγορεύουν τις απαντήσεις ώστε να μην ξεχνάει παρά να γίνουν τέτοια κόλπα ΑΙ.
Το ίδιο πρόβλημα έχει και ο Κασέλ,ενώ έχει καλή εμφάνιση υστερεί σε όλα τα υπόλοιπα οπότε χρειάζεται ένα σπυριάρη ινστρούχτορα να μιλάει με φάτσα Κασέλ κάπως έτσι.Μόνο ο Τσι τα καταφέρνει στον τομέα αυτό συνδυάζει φάτσα και Sprechen οπότε την τρώει λάχανο την αντιπολίτευση.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
Σήμερα ήταν στο mega .
Οι ερωτήσεις ήταν κουκουρούκου και αν υποθέσουμε οτι δεν το ήξερε , δεν φταίει καθόλου.
Γενικότητες και για θέματα που δεν καίνε την κοινωνία. Είπε την άποψη της για τις γυναικοκτονίες (συμφωνώ, αλλά δεν είπε τίποτα για το πως θα γίνει οτι λέει). Και μίλησε γενικά για δημοσκοπήσεις και συνεργασίες (βέβαια γιατί να πει οτι θα συνεργαστεί με κάποιον. Αν το πει , θα της πουν οτι είναι τσιράκι του).
Αξιοπρεπής, σταθε΄ρή στο λόγο της, χωρίς καμιά ουσία (επαναλβάνω οτι μπορεί να μην φταίει καθόλου αν δεν ήταν προσυνενοημένες οι ερωτήσεις)
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.755
Κριτικές
2
Like
33.774
Πόντοι
9.931
Δεν τραβάει η Κάρυ,βασικά δεν ξέρει τίποτα απολύτως αλλά νομίζει οτι τα ξέρει όλα.Σύνηθες με τους γιατρούς.
Εδώ πρέπει να παίξει φάση Μίλι Βανίλι να μιλάει δηλαδή Αυγερινός που έχει λέγειν με φάτσα Κάρυ αυτό θα είναι επιτυχημένο γιατί η Κάρυ έχει φωτογένεια και καλή εμφάνιση ενώ ο Αυγερινός όχι.Πιο πιθανό βέβαια να της βάλουν ψείρα στο αυτί για να της υπαγορεύουν τις απαντήσεις ώστε να μην ξεχνάει παρά να γίνουν τέτοια κόλπα ΑΙ.
Το ίδιο πρόβλημα έχει και ο Κασέλ,ενώ έχει καλή εμφάνιση υστερεί σε όλα τα υπόλοιπα οπότε χρειάζεται ένα σπυριάρη ινστρούχτορα να μιλάει με φάτσα Κασέλ κάπως έτσι.Μόνο ο Τσι τα καταφέρνει στον τομέα αυτό συνδυάζει φάτσα και Sprechen οπότε την τρώει λάχανο την αντιπολίτευση.
το πρόβλημα των μπραβοκούλιδων δεν είναι ο τσίπρας που έχει το δικό του κοινό
αλλά η Κάρυ και ο Σαμαράς που θα πελεκίσουν μίνιμουμ από ένα 7-8% ψήφων που είχε "υποκλέψει" ο Κούλης
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.388
Like
14.064
Πόντοι
3.556
το πρόβλημα των κούλιδων δεν είναι ο τσίπρας που έχει το δικό του κοινό
αλλά η Κάρυ και ο Σαμαράς που θα πελεκίσουν μίνιμουμ από ένα 7-8% ψήφων που είχε "υποκλέψει" ο Κούλης

Ο Σαμαράς ναι θα τους κάνει ζημιά.Και για αυτό μπαίνει άλλωστε για να τους κάνει ζημιά,δεν επιζητά κάτι άλλο.Είναι και δύσκολο να τον αντιμετωπίσουνε,τι θα πούνε οτι τα έκανε μαντάρα με τα Ζάππεια όταν χειροκροτούσε ο Μητσοτάκης?Πιο πιθανό να τον σβήσουν,να τον μπλοκάρουν από όλα τα ΜΜΕ,βέβαια οι αντίπαλοι,Τσίπρες κτλ ε΄χουν συμφέρον να τον προβάλλουν όσο περισσότερο γίνεται.
Πιο δραστικό θα ήταν βέβαια να κατέβει ο Κασιδιάρης εκεί η Ν.Δ. όχι αυτοδυναμία δε θα έπαιρνε αλλά παίζει να έχανε και την πρώτη θέση.Βέβαια δεν μπορεί η ΕΛΑΣ να πει ανοιχτά στηρίζουμε αποφυλάκιση Κασίδα κτλ.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.755
Κριτικές
2
Like
33.774
Πόντοι
9.931
Ο Σαμαράς ναι θα τους κάνει ζημιά.Και για αυτό μπαίνει άλλωστε για να τους κάνει ζημιά,δεν επιζητά κάτι άλλο.Είναι και δύσκολο να τον αντιμετωπίσουνε,τι θα πούνε οτι τα έκανε μαντάρα με τα Ζάππεια όταν χειροκροτούσε ο Μητσοτάκης?Πιο πιθανό να τον σβήσουν,να τον μπλοκάρουν από όλα τα ΜΜΕ,βέβαια οι αντίπαλοι,Τσίπρες κτλ ε΄χουν συμφέρον να τον προβάλλουν όσο περισσότερο γίνεται.
σωστό ότι μπορεί να τον "μπλοκάρουν"
Αυτό που πρέπει να καταλάβουν είναι ότι είτε ο σαμαράς ,είτε η κάρυ ,είτε ο balcan cowboy,
είτε κάποιος άλλος,
θα τους ψειρίσει κανονικά :2funny:
Την ευθύνη , την υπαιτιότητα για τον εκλογικό καταποντισμό την φέρουν οι ίδιοι οι μπραβοκούληδες:undecided:

το δε επιχείρημα περί "κανονικότητας" λες και απευθύνονται σε μακάκες , είναι που εξοργίζει ....
 
Τελευταία τροποποίηση:

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.388
Like
14.064
Πόντοι
3.556
σωστό ότι μπορεί να τον "μπλοκάρουν"
Αυτό που πρέπει να καταλάβουν είναι ότι είτε ο σαμαράς ,είτε η κάρυ ,είτε ο balcan cowboy,
είτε κάποιος άλλος,
θα τους ψειρίσει κανονικά :2funny:
Την ευθύνη , την υπαιτιότητα για τον εκλογικό καταποντισμό την φέρουν οι ίδιοι οι μπαραβοκούληδες:undecided:

Το κεντρικό ερώτημα είναι συμφωνείς με τη μείωση χρέους και την αύξηση των μισθών και της απαχόλησης χάρη στον πληθωρισμό που προκαλεί ο πόλεμος στην Ουκρανία και η λαθρομετανάστευση που αυτό ονομάζεται ευρωπαική πορεία της χώρας ή προτιμάς ξανά το σφιχτό μνημονιακό κουστούμι και τη σταθερότητα στις τιμές.
Στο κεντρικό ερώτημα η Ν.Δ. δίνει σαφή απάντηση,οι υπόλοιποι δε δίνουν απάντηση και για αυτό τους κατηγορεί η Ν.Δ. για έλλειψη πρότασης.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.755
Κριτικές
2
Like
33.774
Πόντοι
9.931
Το κεντρικό ερώτημα είναι συμφωνείς με τη μείωση χρέους και την αύξηση των μισθών και της απαχόλησης χάρη στον πληθωρισμό που προκαλεί ο πόλεμος στην Ουκρανία και η λαθρομετανάστευση που αυτό ονομάζεται ευρωπαική πορεία της χώρας ή προτιμάς ξανά το σφιχτό μνημονιακό κουστούμι και τη σταθερότητα στις τιμές.
Στο κεντρικό ερώτημα η Ν.Δ. δίνει σαφή απάντηση,οι υπόλοιποι δε δίνουν απάντηση και για αυτό τους κατηγορεί η Ν.Δ. για έλλειψη πρότασης.
δεν το πιάνω αυτό που λες
Σε υποχρέωσε η Ευρώπη πχ να καταστρέψεις τη χώρα σου ?
σου είπαν πως θα σε κάνουν ντα αν δεν είσαι ηλιθιωδώς υποτακτικός ?

Έγκλημα: Ανατίναξαν τους εκσκαφείς λιγνίτη στα ορυχεία της Κοζάνης για να είναι αδύνατη η επιστροφή στην ενεργειακή αυτάρκεια!

''''''''''''''Μία «ευθυγράμμιση» όμως την οποία δεν ακολούθησαν «πονηρές» χώρες όπως η Πολωνία και η Γερμανία οι οποίες πρόσφεραν στους εαυτούς τους, μεγάλες παρατάσεις.

Ειδικά τώρα που δεν έχει το ρωσικό φθηνό φυσικό αέριο, η Γερμανία θα είχε καταστραφεί χωρίς τον λιγνίτη.""""""
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.755
Κριτικές
2
Like
33.774
Πόντοι
9.931
το ότι έβαλαν χιλιάδες νοικοκυριά αλλά κ επιχειρήσεις να ψάχνουν για χρωματάκια στα τιμολόγια του ρεύματος,
αρκεί για ασάλιωτο :zfuck::fuck2:και πιτσίλισμα :2on1:στις κάλπες :tooth:
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.864
Πόντοι
2.886
ναι δεν καταλαβαίνεις φυσικά :coffee:

α να υποθέσουμε ότι είναι λάθος ε??? δηλαδή χωράει αμφιβολία ότι το να προπληρώνεις φόρο για την επόμενη χρονιά βάσει των φετινών σου κερδών είναι ένα βήμα πριν τον κουμουνισμό???? ή ακόμα και πριν την κατάχρηση????

εγώ αν ήμουν η κάρυ θα τους θα τους έλεγα να μην σας δώσουν ούτε κοκαλάκι μέχρι τις εκλογές....

γιατί να σας το δώσει από τώρα? για να έχουν χρόνο οι ομάδες αλήθειας να εργαστούν πάνω στην "αλήθεια" που θα παρουσιάσουν? :confused:

Η προκαταβολή φόρου , δεν εφαρμόζεται σε κανένα Κράτος, εκτός από την Ελλάδα !

Αλλά και είναι αντισυνταγματική !

Με βάση το άρθρο 4 παρ. 5 του Συντάγματος, "Κάθε πολίτης συνεισφέρει στα δημόσια βάρη χωρίς διακρίσεις, ανάλογα με τη φοροδοτική του ικανότητα."
Η λέξη ικανότητα αναφέρεται στο παρόν, που μπορεί να μετρηθεί, όχι στο μέλλον που είναι άγνωστο.
Ο πολίτης μπορεί να υποστεί ένα ατύχημα στο μέλλον και να μην μπορεί να εργαστεί, να πεθάνει,
ή να χρεωκοπήσει. Με βάση το πιο πάνω άρθρο, η φορολογία μπορεί να επιβληθεί για τα κέρδη που έχει
τώρα, και είναι γνωστά, και όχι για πιθανά μελλοντικά κέρδη !

Αλλά , είναι αντισυνταγματική και με βάση και άλλο άρθρο, το άρθρο 78, παρ. 1 "Κανένας φόρος δεν επιβάλλεται ούτε εισπράττεται χωρίς τυπικό νόμο. Ο νόμος πρέπει να καθορίζει επακριβώς το αντικείμενο της φορολογίας, τον υπόχρεο και το είδος της περιουσίας ή του εισοδήματος" .
Οι λέξεις καθορίζει, αντικείμενο και είδος, επίσης αναφέρονται στο παρόν !

Δεν μπορεί να σημαίνει η λέξη καθορίζει, το τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον.
ΔΕΝ μπορεί να " καθορίζει " το μέλλον, ο νόμος.

Οι νομικοί στην Ελλάδα ( αλλά και σε ένα βαθμό σε όλα τα Κράτη) διαστρεβλώνουν
το νόημα των νόμων.
Αρκετά πια, με τους κοπρο- νομικούς !

Ικανότητα φοροδοτική , σημαίνει τωρινή ικανότητα, όχι πιθανή μελλοντική.

Καθορίζει αντικείμενο και είδος, επίσης σημαίνει τωρινά, διότι δεν μπορούμε
να καθορίσουμε το μέλλον.

Όλοι οι ξένοι επενδυτές, που πληροφορούνται ότι ... πρέπει
να πληρώσουν προκαταβολή φόρου επομένου έτους,
προκαταβάλλονται αρνητικά, και ΔΕΝ επενδύουν στην Ελλάδα.
Γι' αυτό δεν υπάρχουν επενδύσεις επιχειρηματιών στην Ελλάδα.

Προκαταβολικά φάπες πρέπει να ρίξουμε σε όλους όσους
κυβέρνησαν την Ελλάδα !

:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom