Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.738
- Like
- 29.789
- Πόντοι
- 6.256
Αυτό σας καίει γιαυτό έχετε λυσσάξειΑφου είναι συνηθισμένος και είσαι ικανοποιημένος --> Οτι πεις, όλα καλά.
ΟΤι η Κάρυ δεν έχει τίποτα ουσιαστικό --> Αν είχε θα το έλεγε . Δυστυχω΄ς αν και επαγγέλεται το νέο, δεν λέει τιποτα νέο.., μα τίποτα... Σιωπή
την περιμένετε στη γωνία να πει το οτιδήποτε για να βγείτε να το αποδημήσετε
καλά σας κάνει και σας αφήνει με την όρεξη
λες και είναι τόσο δύσκολο να βρει να πει αυτά που θέλει να ακούσει ο κόσμος....εσείς το έχετε αυτό επάγγελμα δεκαετίες τώρα.
Μου αρέσουν εμένα τα ουσιαστικά...όπως όταν ο κύριος κυριάκος έταξε κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος και της προκαταβολής φόρου από το 2015 και τώρα 10 χρόνια μετά και καμιά 50αριά δισ απευθείας αναθέσεις ακόμα εδώ είμαστε....προκαταβολή....λες και είμαστε ουγκάντα....βασικά ακόμα και στην ουγκάντα αν το κράτος προσπαθούσε να αποσπάσει λεφτά έτσι από τις επιχειρήσεις
θα του είχαν βάλει μπουρλότο
και εδώ έχουμε εσένα να μας λες ότι η κάρυ δεν πήγε σε συνέντευξη με το κανάλι που στέκεται κλαρίνο στον τσίπρα
άσε ρε μπρο




κουλοταλιμπάνια όσο πλησιάζει η ώρα της
κάλπης

και πιτσίλισμα
στις κάλπες