Μην αρχίσουμε τα μαλακισμένα ποστ "στείλε και σε μένα" 100 φορές και στο τέλος θα βρήκε κάποιο καθυστερημένο τούβλο καμία άσχετη και θα λέει είναι αυτή
εγω τα ελεγα απο τοτε που τα ξεκινησε. οκ το στηθος οταν το εκανε ηταν μια νορμαλ επεμβαση για τις περισσοτερες. αλλα οταν αρχιζεις να πειραζεις το κεφαλι, επιστροφη δεν υπαρχει και καθε φορα φουσκωνεις περισσοτερο, αλλιως εισαι σαν ξεφουσκωτη σαμπρελα... ειναι δικοπο.
φυσικα ολες την πατανε γιατι οι μαγκες γιατροι, την πρωτη φορα τους τα κανουν τσαμπα, πατωντας σε καποια ανασφαλεια τους και μετα γαμιεται ο διας...