Νέα

Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 772
  • Εμφανίσεις 34K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Σοκαριστικό! Πώς δεν έπαθαν τίποτα είναι πραγματικά θαύμα!Αν δεν υπήρχε εκεί η είσοδος του σούπερ μάρκετ να μπούνε μέσα, δεν ξέρω αν θα τη γλυτώνανε.
και που υπήρχε η είσοδος...
εγώ φίλε θεωρώ ότι το πιο ταιριαστό είναι σε τέτοιες περιπτώσεις το ρητό
¨όποιου του μέλλει να πνιγεί, ποτέ του δεν πεθαίνει¨
τι να πω, καλά να είναι, τους φύλαξε θεϊκό χέρι.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.439
Like
49.231
Πόντοι
10.131

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.301
Like
2.379
Πόντοι
456
Σοκαριστικό! Πώς δεν έπαθαν τίποτα είναι πραγματικά θαύμα!Αν δεν υπήρχε εκεί η είσοδος του σούπερ μάρκετ να μπούνε μέσα, δεν ξέρω αν θα τη γλυτώνανε.
Ο γέρος πάντως όλα τα λεφτά.... Δηλώνει ότι είναι "καλός οδηγός" ότι του ¨κόλλησε το γκάζι" :headbang: :headbang::headbang:, και ότι το αυτοκίνητο ήταν άριστο και μάλιστα με πολύ λίγα χιλιόμετρα...μόλις 260.000... :2funny::2funny::2funny:
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.682
Κριτικές
173
Like
39.872
Πόντοι
38.529
  • Θυμός
Αντιδράσεις: j 1973

luposolitario

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2023
Μηνύματα
530
Κριτικές
4
Like
1.659
Πόντοι
486
Τσιφσα
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: Y13

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.439
Like
49.231
Πόντοι
10.131

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
είναι που είναι όλα κωλοχανείο, έχουν σκάσει κι ένας σκασμός νέα αυτοκίνητα με το γαμωleasing κι έχει πήξει το σύμπαν...είναι οι δρόμοι σκατά, κι όλοι στην τσίτα...και χωρίς σχέδιο αποσυμπίεσης με τίποτα μπάνια, διακοπές, θα φτάσουμε φθινόπωρο και θα μασάει ο ένας τον άλλο.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.439
Like
49.231
Πόντοι
10.131
είναι που είναι όλα κωλοχανείο, έχουν σκάσει κι ένας σκασμός νέα αυτοκίνητα με το γαμωleasing κι έχει πήξει το σύμπαν...είναι οι δρόμοι σκατά, κι όλοι στην τσίτα...και χωρίς σχέδιο αποσυμπίεσης με τίποτα μπάνια, διακοπές, θα φτάσουμε φθινόπωρο και θα μασάει ο ένας τον άλλο.
Ισχύει οτι με το κωλο-leasing γαμηθηκε ο Διας. 110000 με 120000 κυκλοφορούν στην Αθήνα μονο.
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Λύπη
Αντιδράσεις: Y13

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.167
Like
9.855
Πόντοι
2.306


Θα ήθελα να είμαι τόσο άντρας να του στρίψω λίγο τ αρχίδια ! δεν είμαι.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.151
Κριτικές
15
Like
30.991
Πόντοι
7.046
Ο κόσμος έχει νεύρα για τους πολιτικούς και την πολιτική κατάσταση κωλοχανείο και ξεσπάει ο ένας στον άλλο. Ο τύπος μάλλον θα ήθελε να ρίξει μερικά μπουκέτα σε Αυτιστικούληδες, Καταληψίες, Γιδοβοσκούς, ΚαραφλογιάΝΝηδες, Συντρόφους, κ.λ.π.
Δεν λύνεται κάτι με τη χειροδικία, είναι και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

ΛΥΣΗ: έχετε μαζί στο αυτοκίνητο κάποια φάτσα πολιτικού ΑΠΑΤΕΩΝΑ που απεχθάνεστε περισσότερο, διάστασης αφίσας, να τον κοιτάτε στα μάτια, να σας κοιτάει. Ρίξτε του μερικά κροσέ, ντιρέκτ, άπερκατ και ξενοιάστε, τζάμπα είναι το χαρτί. Θα τυπώσετε άλλη αφίσα για την επόμενη φορά.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ledis7

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.682
Κριτικές
173
Like
39.872
Πόντοι
38.529

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.151
Κριτικές
15
Like
30.991
Πόντοι
7.046
Σε ΣΟΒΑΡΗ ΧΩΡΑ θα πήγαινε ΜΕΣΑ τουλάχιστον 20 χρόνια, και αυτό ΧΩΡΙΣ να σκοτώσει, απλά επειδή οδήγησε ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ και χωρίς δίπλωμα και έθεσε άλλους σε κίνδυνο. Εδώ όμως είναι η χώρα της Νέας Δικογραφίας, των μποαφιάρηδων της Συμφωνίας των Πρεσπών, του Ήλιου του Πράσινου, κ.λ.π.
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Σε ΣΟΒΑΡΗ ΧΩΡΑ θα πήγαινε ΜΕΣΑ τουλάχιστον 20 χρόνια, και αυτό ΧΩΡΙΣ να σκοτώσει, απλά επειδή οδήγησε ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ και χωρίς δίπλωμα και έθεσε άλλους σε κίνδυνο. Εδώ όμως είναι η χώρα της Νέας Δικογραφίας, των μποαφιάρηδων της Συμφωνίας των Πρεσπών, του Ήλιου του Πράσινου, κ.λ.π.

Σιγκαπούρη ας πούμε...
του είχαν κόψει τον κώλο και τα αρχίδια θα τα έτρωγε.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.682
Κριτικές
173
Like
39.872
Πόντοι
38.529

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.439
Like
49.231
Πόντοι
10.131
Κοτα λυρατη!!

Ψυχικά ασθενής που εχει επαγγελματικο δίπλωμα, που κανονικά δεν θα επρεπε να εχει ουτε δίπλωμα για πατινι...
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.439
Like
49.231
Πόντοι
10.131

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.151
Κριτικές
15
Like
30.991
Πόντοι
7.046
Απορεί πώς είναι έξω; Ο λάθρος που πήγε να βιάσει μέρα μεσημέρι κέντρο Θεσσαλονίκης στο μαγαζί της τη γυναίκα, είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
Ο λάθρος που μαχαίρωσε την κοπέλα στα εξάρχεια, ελεύθερος, το ίδιο και ο άλλος που της χτύπησε το μάτι. ΟΛΟΙ αφήνονται ελεύθεροι, ΚΑΝΕΝΑΣ μέσα, παρά ΜΟΝΟ ΓΗΓΕΝΕΙΣ.

Αλλά, δεν εξεγείρεται κανείς στη μπανανία. Μην χάνετε τις ελπίδες όμως! Όταν κυβερνήσει ο Κούλης, ο Καταληψίας, ο Γιβοβοσκός ή άλλο γίδι, ΟΛΑ θα φτιάξουν.
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
τη δευτερα που μας περασε,εφτασε η ωρα να βιωσω κι εγω τις οδηγικες ικανοτητες του πιο εξυπνου λαου του κοσμου,του ελληνα και συγκεκριμενα του λεβεντομαλακα κρητικου.
εβγαινα απο τα συνεργειο που εκανα το σερβις του αυτοκινητου,εβγαλα αριστερο φλας,ελεγξα πολυ καλα το δρομο διπλης κυκλοφοριας ως οφειλα κατα την εξοδο απο το συνεργειο και ξεκινησα να στριβω στις γραμμες που επιβαλλει ο κοκ,δλδ εφτασα πριν να αρχισω να στριβω στο 50% του πλατους του οδοστρωματος.μεχρι εκει ολα καλα γιατι απο την απεναντι πλευρα,ο κρητικος λεβεντομαλακας αποφασισε να στριψει και αυτος αριστερα με το δικο του ιδιαιτερο τροπο,οπως συνηθιζουν οι ηλιθιοι του νησιου.αδιαφορησε για τον διπλης κατευθυνσης δρομο που κινουταν και αντι απο τη δεξια πλευρα του δρομου,ηρθε απο το μεσο,αδιαφορησε για το στοπ και εστριψε αριστερα,οχι οπως προβλεπει ο κοκ,να ανοιχτει δλδ αλλα αμεσα.αποτελεσμα να πεσει πανω μου.
ο λεβεντομαλακας ενω στην αρχη εδειξε πως παραδεχεται το λαθος του και οτι εστριψε σα μαλακας,οπως ενημερωνε την εταιρεια στην οποια εργαζεται,μετα αλλαξε το τροπαριο και αρχισε να λεει κατι για συνυπευθυνοτητα.προσπαθησα να του εξηγησω με ομορφο τροπο οτι κατι τετοιο δε μπορει να υπαρχει αφου τα εχει κανει ολα λαθος αλλα επεμενε σε αυτο και φυσικα δεν εκανε δηλωση οταν ηρθαν οι ασφαλιστικες εταιρειες στον τοπο ατυχηματος.ακομη και η αστυνομια που κατεγραψε το περιστατικο του εξηγησε πως ειναι υπευθυνος για το ατυχημα αλλα καλο θα ηταν να τα βρουμε μεταξυ μας.ο τροπος που προτεινε ο αστυνομικος ηταν ο εξης.θα του πληρωνα εγω τη ζημια που επαθε το τογιοτα χαιλουξ της δεκαετιας του 90,εχει πινακιδες ΗΡΤ,σε φαναρι,προφυλακτηρα,φτερο και αυτος θα μου εκανεν δηλωση για να φτιαξω τα ιδια πραγματα που μου εσπασε,με τη διαφορα οτι το φαναρι στο αυτοκινητο μου κανει 1500 ευρω...
φτασαμε σημερα παρασκευη,μετα απο διαπραγματευσεις επι διαπραγματευσεων να μου αρχισει ξανα τις μαλακιες περι συνυπευθυνοτητας,οποτε τον γαμωσταυρισα,του ειπα για το μουνι της μανας του,μου ειπε πως θα μου κλασει τα αρχιδια και του εκλεισα το τηλεφωνο.
γιατι τα γραφω ολα αυτα;εγω πηγα να κανω μια συμφωνια βλαπτικη για μενα αφου θα πληρωθω απο την ασφαλεια του,μονο και μονο για να μειωσω τους χρονους.αυτος ο καραγκιοζης ομως ειναι 65 χρονων και δεν εχει μαθει ακομη απλα πραγματα που σε αλλες χωρες τα μαθαινουν απο παιδακια.εχουμε φτασει 2026 και ειναι τοσο απαιδευτη η κοινωνια μας που υπαρχει κοσμος ο οποιος πιστευει πως το να αναλαβεις την ευθυνη των πραξεων σου ειναι κατι ξενο που δεν πρεπει να συμβαινει.αυτος ο ηλιθιος πιστευει πως αν κανει δηλωση μπορει να ερθει καποιος δημιος και να του κοψει το κεφαλι.ειμαστε καταδικασμενος λαος...
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
38
Like
5.598
Πόντοι
7.195
Ο κόσμος έχει νεύρα για τους πολιτικούς και την πολιτική κατάσταση κωλοχανείο και ξεσπάει ο ένας στον άλλο. Ο τύπος μάλλον θα ήθελε να ρίξει μερικά μπουκέτα σε Αυτιστικούληδες, Καταληψίες, Γιδοβοσκούς, ΚαραφλογιάΝΝηδες, Συντρόφους, κ.λ.π.
Δεν λύνεται κάτι με τη χειροδικία, είναι και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

ΛΥΣΗ: έχετε μαζί στο αυτοκίνητο κάποια φάτσα πολιτικού ΑΠΑΤΕΩΝΑ που απεχθάνεστε περισσότερο, διάστασης αφίσας, να τον κοιτάτε στα μάτια, να σας κοιτάει. Ρίξτε του μερικά κροσέ, ντιρέκτ, άπερκατ και ξενοιάστε, τζάμπα είναι το χαρτί. Θα τυπώσετε άλλη αφίσα για την επόμενη φορά.
Όταν κάποιος έχει δυσαρέσκεια με την πολιτική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, πρέπει να πηγαίνει να ψηφίζει & να εκδηλώνει εκεί την δυσαρέσκεια του & όχι να υπάρχει αποχή.
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20260612_191834_Samsung Browser.jpg
    Screenshot_20260612_191834_Samsung Browser.jpg
    99,9 KB · Εμφανίσεις: 6

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom