Nathan_Prince
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 472
- Like
- 2.242
- Πόντοι
- 441
Τι κάνει γαμω το μπελά μου μέσα
τι βυζακι βυζουμπα θες να πειςβυζακι θα πεταξει να δουμε λετε τελικα?
Εν τω μεταξύ το ολο στήσιμο, οι κινήσεις που κανει και οι μορφασμοί του προσώπου δείχνει οτι κατέχει την τεχνη της αποπλάνησης και του να κανει εναν ανδρα τούρμπο.
Το μαυρο που ειναι σαν εσωρουχο σε συνδυασμο με τις καβλομποτες ειναι για τρελα γουστα!
Τυποι ελπίζω να είσαστε έτοιμοι για την απογευματινή μαλακια
Κέρασμα απο τον Κωψιαλη.
Περιεχόμενο δημιουργεί και engagement.Ο κοψιάλης πάντως έχει το ρισπέκτ μου, γουστάρει να μας καυλώνει η φυρού και να τα πετάει όλα
Άμα δεν γούσταρε έστω λίγο δεν θα το έκανε τόσο εξόφθαλμα, κόντεντ αλλά μέχρι ένα σημείοΠεριεχόμενο δημιουργεί και engagement.
Κατά μία έννοια την εκπορνεύει.
Βέβαια έκοβε το video πριν φανεί κώλος.
Μεγάλε εισαι στο bourdela σε θεμα για μια τυπισσα στο instagram, Δευτέρα μεσημερι. Ασε μας που εχεις και πιο σοβαρα πραγματαΦιλε,εχουμε πιο σοβαρες δουλειες να κανουμε,
απο το να κοιταμε το στορι του καθε μαλακα.
Καλύτερα αυτη η κοιλια παρα κατι αλλες που τις εχουν κανει τέρμα flat με γραμμώσεις οπως π.χ. της Ελενας Κώνστα. Η καμπύλες στην γυναίκα ειναι θηλυκότητα.Περιεχόμενο δημιουργεί και engagement.
Κατά μία έννοια την εκπορνεύει.
Βέβαια έκοβε το video πριν φανεί κώλος.
Υ.Γ: Ξέρω θα με κράξετε, αλλά με ξενερώνει που παρά τη γυμναστική η κοιλιά της εξακολουθεί να είναι πρησμένη(τολμώ να πω ότι δεν έκανε/κάνει τους σωστούς κοιλιακούς για μετά τη γέννα) και ότι έχει τραγική λόρδωση.
Γύρισε στο πλάι και είναι σαν σίγμα τελικό(ς)
Δεν είμαι των άκρων.Καλύτερα αυτη η κοιλια παρα κατι αλλες που τις εχουν κανει τέρμα flat με γραμμώσεις οπως π.χ. της Ελενας Κώνστα. Η καμπύλες στην γυναίκα ειναι θηλυκότητα.
Γυμναστήριο πάει για να φοράει τα κολάν και να τουρλωνει τν πάτο της στη κάμερα. Όχι για να γυμνάζεταιΔεν είμαι των άκρων.
Και το σχόλιο πάει στο γεγονός ότι έχει εμμονή με την εμφάνισή της και πάει γυμναστήριο.
Μαλλον δεν καταλαβες..Στο ΜΠΟΥ ειμαι,Μεγάλε εισαι στο bourdela σε θεμα για μια τυπισσα στο instagram, Δευτέρα μεσημερι. Ασε μας που εχεις και πιο σοβαρα πραγματα
Δεν τον πάω τον Κοψιαλη, αλλά παραδέχομαι ότι γαμαει ένα από τα καλύτερα μουνια που έχουν παίξει στην ελληνική ιστορία ever . Μπράβο του και τον ευχαριστούμε για την χαρά που μας έδωσε....
Τυποι ελπίζω να είσαστε έτοιμοι για την απογευματινή μαλακια
Κέρασμα απο τον Κωψιαλη.
Είναι μερακλής και αυτή μουναρα.. μόνο ευχαριστώ του οφείλουμε για τέτοια post, να είμαστε ειλικρινείςΟ κοψιάλης πάντως έχει το ρισπέκτ μου, γουστάρει να μας καυλώνει η φυρού και να τα πετάει όλα
Και οι κοντομούνες έχουν μεγάλη καύλαΧαχα τι γράφετε ρε ...σας έχει φάει η μαλακια και σαλεψατε...τι ένα από τα καλύτερα μουνια εβερ...με 1.60 ύψος... Δηλαδή πχ η Εύη Αδάμ και η Νίκη Καρτσωνα πρέπει να θεωρούνται εξωγήινες![]()
Ειναι λαθος να την συγκρίνεις με μουνια απο αλλη εποχή, αλλη αισθητική και αλλη κατηγορία, αυτές ηταν μοντέλα, η Φυρου και η καθε Φυρου ειναι απλα όμορφες τυπισσες που διαφημίζουν προϊόντα στο Instagam.Χαχα τι γράφετε ρε ...σας έχει φάει η μαλακια και σαλεψατε...τι ένα από τα καλύτερα μουνια εβερ...με 1.60 ύψος... Δηλαδή πχ η Εύη Αδάμ και η Νίκη Καρτσωνα πρέπει να θεωρούνται εξωγήινες![]()