Νέα

Τί τρέχει επιτέλους με αυτές τις ελλεηνίδες;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα freddie krueger
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 200K
  • Εμφανίσεις 9M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 66 άτομα (0 μέλη και 66 επισκέπτες)

Που οφειλεται που η ελληνιδα ζηταει τον ουρανο με τ αστρα?

  • αυτο εχει μαθει απο την μανα της

    Ψήφοι: 902 28,9%
  • υπερπροστατευτικη οικογενεια

    Ψήφοι: 177 5,7%
  • δεν ξερει τι της γινεται

    Ψήφοι: 543 17,4%
  • καλα να παθει ας μεινει στο ραφι

    Ψήφοι: 342 11,0%
  • χεστην ,δεν ασχολουμαι με ελλεεινιδες

    Ψήφοι: 336 10,8%
  • καλα κανει,ετσι πρεπει

    Ψήφοι: 105 3,4%
  • αφου κι ετσι παλι τρεχουμε απο πισω της

    Ψήφοι: 614 19,7%
  • αλλο

    Ψήφοι: 102 3,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3.121

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
Όμως να ξέρεις μια 40αρα 45αρα θα κοιτάξει μικρότερο ηλικιακά αυτές έχουν το θέμα και θέλουν να αισθανθούν την νιότη
Για τις ζωντοχήρες που πάει ο νιούμπικ λες ;
Κοιτάνε μικρότερους ναι ... που οι μοναδικές τους επιλογές είναι αυτές ... και η χειροκίνητη λειτουργία.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
ε μα κι εγώ αν πάει 20αρα να μου την πέσει θα πω ναι και θα κάνω και τρεις τούμπες.
Αν έχει φίλες καλά τεμάχια .... ρίξε σύρμα.
Καλύπτω έξοδα, μεταφορά ... βάζω και οδηγό να μας κουβαλάει αν είμαστε πίτα.
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Ναι, δε θα πιστεύω τον Economist και αυτά που βλέπω, o Μομφεράτος του μπου είναι πιο αξιόπιστος σίγουρα.
Καλή δουλειά έχω ρε μεγάλε και δεν είμαι 50, αλλά αν μιλάς για 20ρες gold-diggers δεν ασχολούνται με τύπους με μια "καλή δουλειά" αλλά με μεγάλα ψάρια, επιχειρηματίες, μεγαλοεισοδηματίες κλπ.
Εσύ πιστεύεις ότι με το X1 ή Qashquai 5ετίας θα ασχοληθεί μαζί σου μικρή γκόμενα που πάει για φραγκάτο; Καλά κρασιά.
Εκτός από αυτές που πάνε για το παραδάκι, οι άλλες 20ρες που τη ψάχνουν για σχέσεις με πολύ μεγαλύτερους άνδρες συνήθως είναι γκόμενες με ψυχολογικά.
Έχεις μπερδέψει την πραγματικότητα με τις τσόντες.
Νομίζεις η μέση ελληνιδα 25αρα είναι εύκολο να βρει τον κασερατο?
Κασερατο εννοώ αυτούς που λες επιχειρηματίες εφοπλισταδες κλπ
Εκεί θα παιχτεί αλλιώς η μπάλα οι ψωλουδες θα οανε σαν τις μύγες στο μέλι και παιχτεί μέχρι και μαδομουνι
Δεν μιλάμε για τέτοιες καταστάσεις αλλά για καταστάσεις πιο βάτες
Μισθό 2000 2500 το μήνα σπίτι δικό σου 100τμ σε Άλιμο Μαρούσι αμάξι 5ετιας vw Τ rok η tiguan η q1 q3
Αν η μουνα τρώει καρπατσιο σε ρεστοράν στη Γλυφάδα και πίνει chateau Grillet κρασί 2ημερα και 3 ημέρα ταξίδια σε παρο Σαντορίνη Μύκονο ανα 3μηνο και ετήσια σε Μαλδίβες Σεϋχέλλες,δώρα ρούχα και τσάντες σανιελ και κοσμήματα θα σου πει όχι,εδώ πολλές ακούγοντας αυτά άνετα θα χωριζαν τον συνομήλικο γκομενο τους να ζήσουν τέτοιες καταστάσεις
Άσε τις τσόντες και κοίτα τη πραγματικότητα τι γίνεται γύρω σου.
Να σου πω μαγαζια της παραλιακής που αν πας θα δεις τέτοιες καταστάσεις και θα βρίζεις το εκονομιστ που σου λέει μαλακιες
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.546
Like
29.469
Πόντοι
5.506
Ρε τύπε τρολάρεις ή είσαι χαζός; Δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά των δύο καταστάσεων;
Αν μια 20άρα μου την πέσει και είναι ΟΚ εμφανισιακά εννοείται θα τη σπρώξω. Αλλά ξέρω ότι οι πιθανότητες να γίνει αυτό είναι πάρα πολύ λίγες λόγω διαφοράς ηλικίας (στο δυτικό κόσμο μιλάμε, στην Ασία κλπ δε ξέρω).
Αλλά αυτό (το να την πέσει) είναι διαφορετικό σε σύγκριση με το να την ψάξω εγώ.
Το 2ο δε θα το κάνω γιατί προτιμώ να αφιερώσω τον χρόνο για καμάκι/ προσέγγιση με γυναίκες πιο κοντά στην ηλικία μου, όπου ή επικοινωνία είναι καλύτερη και οι πιθανότητες να αποδώσει το καμάκι είναι πολύ παραπάνω.
Το έπιασες τώρα;
Ειναι χαζος, σου ελυσα την απορια.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
Έχψ
Μισθό 2000 2500 το μήνα σπίτι δικό σου 100τμ σε Άλιμο Μαρούσι αμάξι 5ετιας vw Τ rok η tiguan η q1 q3
Αν η μουνα τρώει καρπατσιο σε ρεστοράν στη Γλυφάδα και πίνει chateau Grillet κρασί 2ημερα και 3 ημέρα ταξίδια σε παρο Σαντορίνη Μύκονο ανα 3μηνο και ετήσια σε Μαλδίβες Σεϋχέλλες,δώρα ρούχα και τσάντες σανιελ και κοσμήματα θα σου πει όχι,εδώ πολλές ακούγοντας αυτά άνετα θα χωριζαν τον συνολικό γκομενο τους να ζήσουν τέτοιες καταστάσεις
Αυτά που λες, δεν βγαίνουν με μισθό όχι 3000€ , ούτε 10000€ .
Αυτά που λες , ξέρω περιστατικα .... είναι για τυπάδες που φάγαν ένα διαμέρισμα ή μαγαζί σε ένα καλοκαίρι .
Μια 300άρα σε λίγες βδομάδες.

Δεν βρίσκουν όλες τέτοιους. 'Εχει υπερπροσφορά από μουνάτα γυρω στο 1.70 με πουτανέ βάψιμο , λεπτό πατούρι
ξυλοπόδαρα , τατουάζ κτλ .....

Για αυτό γίνεται σφαγή στα σόσιαλ ... και γιαυτό πέφτει και πολύ βρισίδι .... επειδή τολμάνε χαμάληδες και τους την πέφτουν .
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.546
Like
29.469
Πόντοι
5.506
Αν έχει φίλες καλά τεμάχια .... ρίξε σύρμα.
Καλύπτω έξοδα, μεταφορά ... βάζω και οδηγό να μας κουβαλάει αν είμαστε πίτα.
Αρχισες να παρακαλας και να πληρωνεις αλλους μπας και γαμησεις;; Απ το καλο στο καλυτερο πας…..
 

ananias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2006
Μηνύματα
2.166
Κριτικές
5
Like
2.461
Πόντοι
736
Νομίζεις η μέση ελληνιδα 25αρα είναι εύκολο να βρει τον κασερατο?
Κασερατο εννοώ αυτούς που λες επιχειρηματίες εφοπλισταδες κλπ
Εκεί θα παιχτεί αλλιώς η μπάλα οι ψωλουδες θα οανε σαν τις μύγες στο μέλι και παιχτεί μέχρι και μαδομουνι
Δεν μιλάμε για τέτοιες καταστάσεις αλλά για καταστάσεις πιο βάτες
Μισθό 2000 2500 το μήνα σπίτι δικό σου 100τμ σε Άλιμο Μαρούσι αμάξι 5ετιας vw Τ rok η tiguan η q1 q3
Αν η μουνα τρώει καρπατσιο σε ρεστοράν στη Γλυφάδα και πίνει chateau Grillet κρασί 2ημερα και 3 ημέρα ταξίδια σε παρο Σαντορίνη Μύκονο ανα 3μηνο και ετήσια σε Μαλδίβες Σεϋχέλλες,δώρα ρούχα και τσάντες σανιελ και κοσμήματα θα σου πει όχι,εδώ πολλές ακούγοντας αυτά άνετα θα χωριζαν τον συνομήλικο γκομενο τους να ζήσουν τέτοιες καταστάσεις
Άσε τις τσόντες και κοίτα τη πραγματικότητα τι γίνεται γύρω σου.
Να σου πω μαγαζια της παραλιακής που αν πας θα δεις τέτοιες καταστάσεις και θα βρίζεις το εκονομιστ που σου λέει μαλακιες
Αν μετράει η μούνα της και κυκλοφορεί, δεν θα τους βρει, θα την βρουν εκείνοι!

Τώρα όσο για όλα τ άλλα με τα καρπάτσια και τα δωράκια κλπ.....βρίσκεσαι το σωστό σάιτ πάντως!
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Αυτά που λες, δεν βγαίνουν με μισθό όχι 3000€ , ούτε 10000€ .
Αυτά που λες , ξέρω περιστατικα .... είναι για τυπάδες που φάγαν ένα διαμέρισμα ή μαγαζί σε ένα καλοκαίρι .
Μια 300άρα σε λίγες βδομάδες.

Δεν βρίσκουν όλες τέτοιους. 'Εχει υπερπροσφορά από μουνάτα γυρω στο 1.70 με πουτανέ βάψιμο , λεπτό πατούρι
ξυλοπόδαρα , τατουάζ κτλ .....

Για αυτό γίνεται σφαγή στα σόσιαλ ... και γιαυτό πέφτει και πολύ βρισίδι .... επειδή τολμάνε χαμάληδες και τους την πέφτουν .
Τελη γίνεται είσαι πάνω από τον μέσο όρο.
Λέμε για τα ελληνικά δεδομένα που οι περισσότεροι παίρνουν 800 1000 αντε 1200
Εδώ με 2500 μηνιάτικο άνετα μπορεί να τρως τα μισά ανά μήνα μόνο για τη μουνα
Όλα βέβαια με μετρο γιατί και 30000 να παίρνεις αν τα σκορπας πάλι τελειώνουν
Ένα δώρο το μήνα 4 φορές γεύμα σε ρεστοράν αντε και κάνα 2 3 δραστηριότητες άλλες.
Γενικά θα ζει για τον επόμενο μήνα για ένα δώρο για μια φορά τη βδομάδα σε ρεστοράν ανά 3μηνο ένα ταξίδι και ανά χρόνο ταξίδι στο εξωτερικό.
Αυτά είναι πάνω από το μέσο όρο και εκεί μπορείς να κάνεις τη διαφορα
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Αν μετράει η μούνα της και κυκλοφορεί, δεν θα τους βρει, θα την βρουν εκείνοι!

Τώρα όσο για όλα τ άλλα με τα καρπάτσια και τα δωράκια κλπ.....βρίσκεσαι το σωστό σάιτ πάντως!
Ένας κασερατος δεν θα βγει στη πιάτσα αλλά θα πάει στη πιάτσα αυτή είναι η διαφορά
Εδώ κασερατοι μόνιμοι πελάτες σε μαγαζιά στη παραλιακη που αφήνουν πουρμπουαρ σε σερβιτόρες 10ευρα ξέρεις πως τους κοιτάνε σαν ξερολουκουμα,τους βλέπουν ως σανίδα σωτηρίας να φύγουν από το σερβιτοριλικι
Ήξερα μια Δανάη που δούλευε σερβιτόρα και εχυνε που έβλεπε τον 55πλας μόνιμο κουστουμαρισμενο πελάτη και έλεγε θυμάμαι τι να κάνω για να μου δώσει σημασία η κοπέλα 8αρα 26 ετών.
Ρε ξυπνήστε και δείτε τι γίνεται γύρω σας
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
Αν μετράει η μούνα της και κυκλοφορεί, δεν θα τους βρει, θα την βρουν εκείνοι!
Έχουν πολύ ανταγωνισμό οι μούνες τύπε σε αυτό το λέβελ .
Όλες θέλουν να πηδηχτούν με αυτό το 0.1% που ξοδεύει λεφτά σαν ηλίθιοι .

Γιατί εδώ που τα λέμε , αν είσαι old money και καταδεχθείς να τον βρέξεις σε τσόλι , ακόμη και 20/10
να είναι , είσαι μαλάκας με πιστοποίηση . Γιατί στο κύκλο σου, μπορείς να βρεις 7-8/10
που να κατάγονται από παρόμοιο τζάκι με εσένα. Όχι με κόρες χαμάληδων , που επειδή έχουν λεπτά μακριά πόδια και σφιχτό κώλο
ψάχνουν να δαγκώσουν .

Αυτός που έχει λεφτά ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΒΑΡΥΣ ΜΑΛΑΚΑΣ, ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΑΣ
έχει μία μόνιμη να μπορεί να κυκλοφορεί ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΤΑΙ


γιατί αν κυκλοφορείς με γκόμενες με ρωγίδι έξω , τατουάζ και πήρσιγκ πεταμένης και γελοίο βάψιμο
ΕΝΑΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ ΓΙΝΕΣΑΙ .... ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΙΣΑΙ


και πηδάει όσες ακριβές πουτάνες προλαβαίνει , χωρίς να συγκαούν τα αρχίδια του.

Όποιος βάζει πουτάνες στο σπίτι του ως γκόμενες, το κάνει μπουρδέλο.






Είναι η διαφορά του να είσαι σοβαρός άνδρας, από ξεφτίλας μπουρδέλο.
 
Τελευταία τροποποίηση:

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.035
Κριτικές
21
Like
9.581
Πόντοι
2.046
Εγω γαμουσα μοντελο Ελληνιδα, με βασικο μισθο τοτε 150 χιλιαδες δρχ. :coffee:
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.023
Κριτικές
63
Like
5.388
Πόντοι
2.916
Νομίζεις η μέση ελληνιδα 25αρα είναι εύκολο να βρει τον κασερατο?
Κασερατο εννοώ αυτούς που λες επιχειρηματίες εφοπλισταδες κλπ
Εκεί θα παιχτεί αλλιώς η μπάλα οι ψωλουδες θα οανε σαν τις μύγες στο μέλι και παιχτεί μέχρι και μαδομουνι
Δεν μιλάμε για τέτοιες καταστάσεις αλλά για καταστάσεις πιο βάτες
Μισθό 2000 2500 το μήνα σπίτι δικό σου 100τμ σε Άλιμο Μαρούσι αμάξι 5ετιας vw Τ rok η tiguan η q1 q3
Αν η μουνα τρώει καρπατσιο σε ρεστοράν στη Γλυφάδα και πίνει chateau Grillet κρασί 2ημερα και 3 ημέρα ταξίδια σε παρο Σαντορίνη Μύκονο ανα 3μηνο και ετήσια σε Μαλδίβες Σεϋχέλλες,δώρα ρούχα και τσάντες σανιελ και κοσμήματα θα σου πει όχι,εδώ πολλές ακούγοντας αυτά άνετα θα χωριζαν τον συνομήλικο γκομενο τους να ζήσουν τέτοιες καταστάσεις
Άσε τις τσόντες και κοίτα τη πραγματικότητα τι γίνεται γύρω σου.
Να σου πω μαγαζια της παραλιακής που αν πας θα δεις τέτοιες καταστάσεις και θα βρίζεις το εκονομιστ που σου λέει μαλακιες
Ρε τύπε έχεις συναίσθηση της πραγματικότητας;

1) 2,5 χήνες φτάνουν ίσα-ίσα για δάνειο για 100 μέτρα στα Πατήσια, όχι στον Άλιμο που θέλεις 400-500 χιλιάρικα.
Γι' αυτά που λες θέλει 6ψήφιο ανά έτος.

2) Μαγαζιά στην παραλιακή, το Κολωνάκι, το Νέο Ψυχικό κλπ. που μαζεύουν πιτσιρίκες που πάνε για το παραδάκι ξέρω και γω εδώ και δεκαετίες.
Ανακάλυψες την Αμερική, τράβα και μια μαλακία με τη φάτσα του Σωκράτη Φάμελου να το γιορτάσεις.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
4 φορές γεύμα σε ρεστοράν
Τυπάρα, οι 4 φορές το μήνα σε ρεστοράν (ακριβό) .... είναι ένας μισθός μόνος του.
Χωρίς πανάκριβα κρασιά .....

Το 3μερο στη σαντορίνη αεροπορικώς .... είναι 6-7 μισθοί των 2000€ .....

Μια πιατέλα ... σέντραλ κατ ... στο ελλαδιστάν ... τη χρεώνουν 150€ - 200€ ....
Μη λέμε μαλακίες.
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Τυπάρα, οι 4 φορές το μήνα σε ρεστοράν (ακριβό) .... είναι ένας μισθός μόνος του.
Χωρίς πανάκριβα κρασιά .....

Το 3μερο στη σαντορίνη αεροπορικώς .... είναι 6-7 μισθοί των 2000€ .....

Μια πιατέλα ... σέντραλ κατ ... στο ελλαδιστάν ... τη χρεώνουν 150€ - 200€ ....
Μη λέμε μαλακίες.
Εγώ περιέγραψα τον τύπο που αν περνά τον μέσο όρο κατά πολύ μπορεί να έχει την εκάστοτε γκόμενα.
Η μέση 25αρα ψάχνει να βρει έναν να περνάει τον μέσο όρο κατά πολύ και αν βρεθεί ο εφοπλιστής καλοδεχουμενος αν δεν βρεθεί η εξασφάλιση είναι επίσης σημαντική και από αυτόν που είναι άνω του μέσου όρου
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Ρε τύπε έχεις συναίσθηση της πραγματικότητας;

1) 2,5 χήνες φτάνουν ίσα-ίσα για δάνειο για 100 μέτρα στα Πατήσια, όχι στον Άλιμο που θέλεις 400-500 χιλιάρικα.
Γι' αυτά που λες θέλει 6ψήφιο ανά έτος.

2) Μαγαζιά στην παραλιακή, το Κολωνάκι, το Νέο Ψυχικό κλπ. που μαζεύουν πιτσιρίκες που πάνε για το παραδάκι ξέρω και γω εδώ και δεκαετίες.
Ανακάλυψες την Αμερική, τράβα και μια μαλακία με τη φάτσα του Σωκράτη Φάμελου να το γιορτάσεις.
Εντάξει εμένα και τους περισσότερους μας συμφέρει κάποιοι να σκέφτονται έτσι όπως εσύ.
Σου είπα δεν έχετε πιάσει το παλμό και δεν ξέρετε πως λειτουργεί η πραγματικότητα,είναι λυπηρό που στο μπου επικρατούν απόψεις σαν τις δικές σου
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
Εγώ περιέγραψα τον τύπο που αν περνά τον μέσο όρο κατά πολύ μπορεί να έχει την εκάστοτε γκόμενα.
Η μέση 25αρα ψάχνει να βρει έναν να περνάει τον μέσο όρο κατά πολύ και αν βρεθεί ο εφοπλιστής καλοδεχουμενος αν δεν βρεθεί η εξασφάλιση είναι επίσης σημαντική και από αυτόν που είναι άνω του μέσου όρου
Μα σου έχω άπειρους τυπάδες ... όχι με 1500€ ... με 3000€ και με 5000€ που δεν τους κάθεται ούτε μπετούγια.
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.023
Κριτικές
63
Like
5.388
Πόντοι
2.916
Εντάξει εμένα και τους περισσότερους μας συμφέρει κάποιοι να σκέφτονται έτσι όπως εσύ.
Σου είπα δεν έχετε πιάσει το παλμό και δεν ξέρετε πως λειτουργεί η πραγματικότητα,είναι λυπηρό που στο μπου επικρατούν απόψεις σαν τις δικές σου

Βro, τράβα μια παχιά πάνω σε μια φωτογραφία του Δραγασάκη με μαγιώ και άσε να πιάνουν τον παλμό και να μιλάνε για σχέσεις κάποιοι που ζουν στην πραγματικότητα και έχουν γαμήσει και καμιά φορά in this fucking life.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
Βro, τράβα μια παχιά πάνω σε μια φωτογραφία του Δραγασάκη με μαγιώ και άσε να πιάνουν τον παλμό και να μιλάνε για σχέσεις κάποιοι που ζουν στην πραγματικότητα και έχουν γαμήσει και καμιά φορά in this fucking life.
Τύπε ... ουκρανοί αναρχικοί επαναστάτες με ραντάκι μας κάνουν ;
Γιατί άλλα μέλη , τους έχουν άβαταρ .
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom