Νέα

Video Show... το καλύτερο για μαλακία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vadimit
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 385K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Vag_rdelompou

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2025
Μηνύματα
40
Like
56
Πόντοι
0
Πήγα πριν λίγο. Σηψη, ζεστη, μποχα.
Πάνω κάπνιζαν 2-3 πίθηκοι, τον επαιζαν κιόλας, ηταν σαν πορνοτεκές. Τον έβγαλα έξω, ήρθε κι ενας χαβαλές που έχω ξαναδεί, τον έπαιζε κι αυτός. Κάτσαμε μαζί, χυσαμε μαζί, ο μαλακας έχυσε πάνω στο πόδι μου, στραβωσα λιγο, τα μάζεψα και βγήκα στην εξαίρετη βρωμοσυνοικια του δημαρχείου.
Τι ώρα τυπε έγιναν αυτά; Εγώ θέλω να πάω αύριο κατά τις 12-1 και φοβάμαι ότι θα είμαι μόνος μου μέσα σε ολόκληρο το ίδρυμα
 

nickos_20

Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2014
Μηνύματα
84
Κριτικές
4
Like
145
Πόντοι
0
Ναι κανονικά. Σκέφτομαι να κατέβω κέντρο να το επισκεφτώ. Φοβάμαι ότι θα έχει μέσο όρο ηλικίας τα 70
Εγώ δεν έχω θέμα με ηλικίες. Σκεφτόμουν να πάω απόγευμα/βράδυ. Όλο και κάποιος θα είναι:)
 

nickos_20

Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2014
Μηνύματα
84
Κριτικές
4
Like
145
Πόντοι
0
Έχει αρκετό κόσμο το μαγαζί. Καμιά 15αρια άτομα
 

starzone

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαρ 2015
Μηνύματα
193
Like
434
Πόντοι
21
Ούτε στους καναπέδες τίποτα; 15 άτομα τι έκαναν;
 

nickos_20

Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2014
Μηνύματα
84
Κριτικές
4
Like
145
Πόντοι
0

Mr. White

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2014
Μηνύματα
215
Κριτικές
2
Like
467
Πόντοι
21
Πας κάτω, συχνά σε περιμένουν κάτι φρικιά στις καμπίνες με τις πεσμένες ψωλες στις χούφτες τους.
Πας πάνω, βλέπεις σκατοφατσες να μαλακιζονται μπροστά στις τηλεοράσεις.
Καμιά φορά είναι καλύτερα να είσαι στη σκάλα. Ούτε κάτω ουτε πάνω.
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
183
Like
2.147
Πόντοι
201

Vag_rdelompou

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2025
Μηνύματα
40
Like
56
Πόντοι
0
Αύριο κατά τις 12 το πρωί σκέφτομαι επίσκεψη στο ίδρυμα. Θα είναι κανένα μέλος άλλο ή θα χαζεύω μόνος μου τσόντα;
 

Vag_rdelompou

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2025
Μηνύματα
40
Like
56
Πόντοι
0
Σημερινή επίσκεψη στο ίδρυμα. Τίποτα ιδιαίτερο, μεγάλες ηλικίες μόνο χωρίς να γίνονται φάσεις. Ήταν κάποιος άλλος σήμερα να μας δώσει ενημέρωση;
 

Mr. White

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2014
Μηνύματα
215
Κριτικές
2
Like
467
Πόντοι
21
Πάω πιο μετά. Το μαγαζί ζεσταίνεται το βραδάκι. Μαζεύονται ζωντανοί - νεκροί κάτω. Τρελά μάτια, σκατοφατσες, πουλάνε τζάμπα κωλο. Λιώνουν να πιάσουν ή να καταπιουν πουτσο.
Σιχαμένα ζώα, πιο σιχαμένοι άνθρωποι. Κατι παντρεμένοι γέροι νοικιάζουν την ψωλη σου για ενα εικοσαρικο.
 

Ko3371

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2025
Μηνύματα
101
Κριτικές
5
Like
257
Πόντοι
21
Δύο φορές που έχω πάει έχω πετύχει δύο ωραίους νορμαλ τύπους. Ένας πιο γεμάτος και ένας με γυαλιά. Συνήθως είναι παρέα και απλά τρομπάρουν. Τη μία φορά ο ένας με άφησε να τον τσιμπουκωσω αλλά όταν ήρθε ο φίλος του με έδιωξε. Ξέρει κανείς τη φάση τους; Παίζουν ή απλά τρομπάρουν και δίνουν θέαμα ;
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom