Νέα

Προτεινόμενοι Τιμημένοι από τα μέλη του bou

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Αρίστων
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 190K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.484
Κριτικές
42
Like
49.931
Πόντοι
28.246
Τις μπουρμπουλήθες τις έκανες απο μικρή...απο τότε τα ξέρεις αυτά πουστρέτα!
Είχες παραστρατήσει...και σε βρήκε ο γεροντόπουστας και σε γαμούσε! χαχαχα
Μας αρέσουν οι γυναίκες εμάς τραβελακια.

Βλέπω ότι έκοψες το πουστικο εμοτικον και δεν το βάζεις πια; Τι μαρτυριαρης είσαι ρε τραβελακια.
:tooth:
 
OP
OP
Αρίστων

Αρίστων

Σπαμάρχης
Εγγρ.
7 Νοε 2025
Μηνύματα
3.896
Like
3.432
Πόντοι
1.706
Μας αρέσουν οι γυναίκες εμάς τραβελακια.

Βλέπω ότι έκοψες το πουστικο εμοτικον και δεν το βάζεις πια; Τι μαρτυριαρης είσαι ρε τραβελακια.
:tooth:
Οι γυναίκες ?
Ποιές γυναίκες ? Αυτές με μουστάκι ?
Θα το βάλω τώρα!
Είσαι πούστης και μεγάλη ξεκωλιάρα το ίδιο και ο γέρος...και ασε τον παπά σε εμένα! :effemine:
Αυτά αλλού παλιοχαμούρα τελειωμένη! χαχαχα
Zebu AAAAAAAA.png
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.484
Κριτικές
42
Like
49.931
Πόντοι
28.246
Οι γυναίκες ?
Ποιές γυναίκες ? Αυτές με μουστάκι ?
Είσαι πούστης και μεγάλη ξεκωλιάρα...και ασε τον παπά σε εμένα!
Αυτά αλλού παλιοχαμούρα τελειωμένη! χαχαχα
Όταν μου είπες ότι να μην σε βρίζω γιατί βρίζεις περισσότερο αυτό είναι το καλύτερο που μπορεις να κάνεις μωρη ξεφτιλισμενη γκέισα;

Αλλά θα μου πεις πουστης... Και μάλιστα στο 1,90+ όπως δήλωσες. Άλλος από εδώ δύο μέτρα πουστης.
 
OP
OP
Αρίστων

Αρίστων

Σπαμάρχης
Εγγρ.
7 Νοε 2025
Μηνύματα
3.896
Like
3.432
Πόντοι
1.706
Όταν μου είπες ότι να μην σε βρίζω γιατί βρίζεις περισσότερο αυτό είναι το καλύτερο που μπορεις να κάνεις μωρη ξεφτιλισμενη γκέισα;

Αλλά θα μου πεις πουστης... Και μάλιστα στο 1,90+ όπως δήλωσες. Άλλος από εδώ δύο μέτρα πουστης.
Εσείς αρχίσατε εγώ ήμουν τέρμα ευγενικός και όπως πρέπει...
Μέχρι στον πληθυντικό σας μιλούσα!
Αλλά τέτοια κατακάθια που είστε... δεν αξίζετε τίποτα!
Είπα να είμαι cool... αλλά το παίξατε μάγκες!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.484
Κριτικές
42
Like
49.931
Πόντοι
28.246
Εσείς αρχίσατε εγώ ήμουν τέρμα ευγενικός και όπως πρέπει...
Μέχρι στον πληθυντικό σας μιλούσα!
Αλλά τέτοια κατακάθια που είστε... δεν αξίζετε τίποτα!
Είπ[α να είμαι cool αλλά το παίξατε μάγκες!
Έχουμε αλεργία στους τραβελακηδες που το παίζουν δήθεν άντρες.
 
OP
OP
Αρίστων

Αρίστων

Σπαμάρχης
Εγγρ.
7 Νοε 2025
Μηνύματα
3.896
Like
3.432
Πόντοι
1.706
Έχουμε αλεργία στους τραβελακηδες που το παίζουν δήθεν άντρες.
Βρε τράβα γαμήσου μουνόπανο...
Θα σου γαμώ τα αγάμητα ρουφιάνε!
Χαπάκια και μπαφιάρη!
:globeos-cigar:
 
OP
OP
Αρίστων

Αρίστων

Σπαμάρχης
Εγγρ.
7 Νοε 2025
Μηνύματα
3.896
Like
3.432
Πόντοι
1.706
Έσπασες πάλι.
Καλό βράδυ τραβελακια.

ΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ
ΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ
ΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ
Ρε μαλάκα άλλη λέξη δεν έχεις μάθει ?
Αναλφάβητε!
Αλλά τι να περιμένει κάποιος...απο ενα απόβρασμα!
Κρακ και κρακ... μήπως πίνεις κρακ, μωρή ξεκωλιάρα ?
Αρρωστιάρα πόρνη! χαχαχα
Αντε τράβα γαμήσου τώρα φεύγω... έχω δουλειά!
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
Τελευταία τροποποίηση:

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Να τη και η άλλη!
Που ήσουν έγλυφες ψωλές πάλι έξω απο τα μπουρδέλα ? :effemine:
Α ρε σκατόγερε... μεγάλη χαμούρα και ξεκωλιάρα είσαι! χαχαχα

Έχουμε και σοβαρές δουλειές ρε ζαβό.

Έπρεπε να αλλάξω τον διάκοσμο του Ιερού Ναού από πένθιμο σε αναστάσιμο. Να ντύσω την Αγία Τράπεζα με Λαμπρά καλύμματα κλπ. :coffee::coffee:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.236
Κριτικές
13
Like
13.008
Screenshot_20260411_152501.jpg
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20260411_152448.jpg
    Screenshot_20260411_152448.jpg
    69,1 KB · Εμφανίσεις: 11
  • Screenshot_20260411_152430.jpg
    Screenshot_20260411_152430.jpg
    184 KB · Εμφανίσεις: 11
  • Screenshot_20260411_152341.jpg
    Screenshot_20260411_152341.jpg
    113,8 KB · Εμφανίσεις: 12
  • Screenshot_20260411_152251.jpg
    Screenshot_20260411_152251.jpg
    101,9 KB · Εμφανίσεις: 10
  • Screenshot_20260411_152104.jpg
    Screenshot_20260411_152104.jpg
    88,1 KB · Εμφανίσεις: 9

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.236
Κριτικές
13
Like
13.008

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.484
Κριτικές
42
Like
49.931
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.484
Κριτικές
42
Like
49.931
Πόντοι
28.246
@Zebu @The Saint*

Αυτά τα δύο μέλη χλευαζουν και κοροϊδεύουν τα άτομα που πάνε με τρανς και εφαρμόζουν ρατσιστικά στοιχεία.
Να μην τους περάσει...

Έσπασες πριν καν ξεκινήσω.
Ο Λάκης βρήκε λεφτά για πουτανα ή ακόμα ζητιανευει;



IMG_20260409_091329.jpg
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Όσο εσείς τσακωνόσασταν , εγώ πέρασα με το ρώσικο άτι !
1.80 γράφει ύψος, αλλά είναι ψηλότερη.

( 160 ευρώ για μια ώρα- γραφείο των αγγέλων)



elena2604-escort-6.jpg
elena2604-escort-5.jpg


Ζήτω ο Στάλιν ! Με τον κομμουνισμό που επέβαλε , οι γκόμενες έγιναν πολύ
προσβάσιμες, ακόμα και μετά την πτώση του.




National Anthem of USSR​



:rockon: :rockon::rockon::rockon::rockon:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom