jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.244
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.012
Τι λες μωρη κωλοπηδηχτη πουτανεσκα που το πας μαρουλι απο πισωΤουλάχιστον δεν μου γαμανε τον κωλο που οας εσύ.
Τι λες μωρη κωλοπηδηχτη πουτανεσκα που το πας μαρουλι απο πισωΤουλάχιστον δεν μου γαμανε τον κωλο που οας εσύ.
Ενας ανίκανος και άχρηστος πούστης σαν εσένα... μόνο με γέρους κάνει κονέ!Σε αντίθεση με εσένα τον έχω μόνο για να χέζω και να κλανω τραβελακια.
Εσύ που πας; Πάλι έσπασες;Αριστο περασε τον εσυ να ξεφτιλιστει
Καλα κοπι πειστ τα κανειςΖανούκω!
Με τα τραβέλια παίζετε και παιχνίδια ρόλων; Ντύνονται αυτά Βαν Νταμ κι εσύ Χιονάτη;![]()
Εσύ που πας; Πάλι έσπασες;
Κύριοι ο Ζαν παλι εσπασε και ζητάει από τον άλλο υποτακτικο πουστη, τον Αρίστων βοήθεια.
Πολύ το ξύλο πάλι στον Ζαν
![]()
Καλά ρε μαλακα από τις 7 το πρωί μέσα είσαι ξελογκαρε λιγο. Χρονιαρα μέρα.. Τόσο πια ζωή δεν έχεις; Ούτε έναν φίλο; Τόσο πια εθισμένος είσαι στο ίντερνετ; Εδώ κοιτάτε πως έχει καταντήσει ο μοναχικός και εθισμένος Ζαν Κλοντ.Καλα κοπι πειστ τα κανεις
Γερο σε τελειώνω και δεν το πηρες χαμπάρι
Ο γέρος είναι ένα απόβρασμα...Καλά ρε μαλακα από τις 7 το πρωί μέσα είσαι ξελογκαρε λιγο. Χρονιαρα μέρα.. Τόσο πια ζωή δεν έχεις; Ούτε έναν φίλο; Τόσο πια εθισμένος είσαι στο ίντερνετ; Εδώ κοιτάτε πως έχει καταντήσει ο μοναχικός και εθισμένος Ζαν Κλοντ.
![]()

Καλα κοπι πειστ τα κανεις
Γερο σε τελειώνω και δεν το πηρες χαμπάρι

Να τη και η άλλη!Ζανούκω!
Την πρώτη φορά που είδες αίμα στο σώβρακο από το σκίσιμο του κώλου σου χάρηκες που έχεις περίοδο όπως οι γυναίκες;![]()

Γιατί χρησιμοποιείς αυτό το εμοτικον συνέχεια; Αυτό το βάζουν οι πουστηδεςΟ γέρος είναι ένα απόβρασμα...
Μια γεροντοπουστάρα που ψάχνει απεγνωσμένα να τον γαμούν!
Ενας original ξεκωλιάρης!
Το αγόρι του το Zeb τον έχει και τον σφαλιαρίζει! χαχαχα
Αλλά ο Zeb δε διαμαρτύρεται διότι είναι μια υποτακτική δούλα!![]()
Το βάζω σε εσένα ως γνήσιος εκπρόσωπος της πουστιάς!Γιατί χρησιμοποιείς αυτό το εμοτικον συνέχεια; Αυτό το βάζουν οι πουστηδες
Εγώ γιατί βλέπω να το βάζεις και σε άλλους;Το βάζω σε εσένα ως γνήσιος εκπρόσωπος της πουστιάς!
Μια ρόμπα είσαι μωρή!
Ολοι το έμαθαν πια... ότι ο αφέντης σου είναι ο γέρος! χαχαχα
Το βάζω σε όλα τα πουστάκια!Εγώ γιατί βλέπω να το βάζεις και σε άλλους;
Αλήθεια και για κάτι μελιτζάνες βλέπω να γράψεις.
Καλά ρε χαζοπουστρα. Δεν έχεις αφήσει λαχανικό για λαχανικό ρε τραβελακια.
Άστον αυτόν. Κιοτεψε ο @jean-Claud έφαγε πολύ ξύλο που τον Γαμησανε ο Αγιος με τον Ζεμπου τον γλυφομουνιξ και τον μπαρόκ.Ζανούκω!
Την πρώτη φορά που είδες αίμα στο σώβρακο από το σκίσιμο του κώλου σου χάρηκες που έχεις περίοδο όπως οι γυναίκες;![]()
Στην καθρεφταρα σου όταν μοιράζεσαι το βάζεις τραβελακια;Το βάζω σε όλα τα πουστάκια!
Οπου δω πουστάκι το βάζω. Εσυ βέβαια ως γνήσιος πούστης...άλλα έχεις στο μυαλό σου να βάζεις στο κώλο σου!
Ολη η κομπανία των πούστηδων μαζί δηλαδή! χαχαχαΆστον αυτόν. Κιοτεψε ο @jean-Claud έφαγε πολύ ξύλο που τον Γαμησανε ο Αγιος με τον Ζεμπου τον γλυφομουνιξ και τον μπαρόκ.
Εσυ βάζεις και το καθρέπτη μαζί... αχόρταγη ξεκωλιάρα!Στην καθρεφταρα σου όταν μοιράζεσαι το βάζεις τραβελακια;
Δεν μου λες τώρα. Μπουρμπούληθρες κάνεις όταν σε χυνουν στο στόμα;Ολη η κομπανία των πούστηδων μαζί δηλαδή! χαχαχα
Ενας - ένας χαχαχα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Εσυ βάζεις και το καθρέπτη μαζί... αχόρταγη ξεκωλιάρα!
Αυτά στα έμαθε ο άντρας σου ο γέρος ο μπινές! χαχαχα
Τις μπουρμπουλήθρες τις έκανες απο μικρή...απο τότε τα ξέρεις αυτά πουστρέτα!Δεν μου λες τώρα. Μπουρμπούληθρες κάνεις όταν σε χυνουν στο στόμα;