Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.500
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.961
- Πόντοι
- 28.246
@jean-ClaudΞέρεις εσύ από λουρί.
Ζαν.
Σε τραβάνε και με λουράκι, εσύ στα τέσσερα και γλυφεις τα κατουρα που έχουν αφήσει στο πάτωμα;
@jean-ClaudΞέρεις εσύ από λουρί.
Ρε που είναι η φωτογραφία που λέει ο μπαλαρίνα??
Όχι δεν το κάνει αυτό@jean-Claud
Ζαν.
Σε τραβάνε και με λουράκι εσύ στα τέσσερα και γλυφεις τα κατουρα έχουν αφήσει στο πάτωμα;
Εσύ ήσουνα Ζαν. Εσένα έβαλα. Έχει δίκιο ο Γλυφομουνιξ. Σου ετοίμαζε τον κωλο η αφέντραΡε που είναι η φωτογραφία που λέει ο μπαλαρίνα??
Χθες έβαζες εσύ κάτι με δαχτυλοκωλαδες
Ρε φώτο υπάρχουν κλπ και άσε τα καλαματιανα πάλι
Το τραβεστί μάλλον. Ποια γυναίκα να πάει με αυτόνΕσύ ήσουνα Ζαν. Εσένα έβαλα. Έχει δίκιο ο Γλυφομουνιξ. Σου ετοίμαζε τον κωλο η αφέντρα
Δε πόσταρε φωτό συνέχεια ο Σταλόνε ; Από αφέντρες και στραπον ;Ρε φώτο υπάρχουν κλπ και άσε τα καλαματιανα πάλι
Παίζει και ροκιες η ηλεκτρική κιθάρα στον κωλο σου;Ποιος μιλάει ο Μίστερ στραπονιαρης η σφουγγαρίστρα τού τεας
Να λες ευχαριστώ που δεν έβαλε και το πρόσωπο σου.Ρε που είναι η φωτογραφία που λέει ο μπαλαρίνα??
Χθες έβαζες εσύ κάτι με δαχτυλοκωλαδες
Παρακαλώ το πουστράκι barock να περάσει στα Gay νήματα...τον φωνάζουν οι φίλες του! χαχαχαΠαίζει και ροκιες η ηλεκτρική κιθάρα στον κωλο σου;
Ξεκωλιάρα αυτά σου κάνουν κάθε μέρα...Ορίστε Ζαν να σε παίρνει αράπης.
![]()

Έσπασε ο Ζαν πάλι και ήρθε να αναλάβει βάρδια ο τραβελακιας Αρίστων.Παρακαλώ το πουστράκι barock να περάσει στα Gay νήματα...τον φωνάζουν οι φίλες του! χαχαχα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ξεκωλιάρα αυτά σου κάνουν κάθε μέρα...
Ξεφτιλισμένη βρώμα!
Εσυ μιλάς για τράβελα ? χαχαχαΈσπασε ο Ζαν πάλι και ήρθε να αναλάβει βάρδια ο τραβελακιας Αρίστων.
Ποιο τραβελι σε γαμανε πάλι;

Καράφλα πολλά λές!Το τραβεστί μάλλον. Ποια γυναίκα να πάει με αυτόν
Μόνο η γύφτισσα πρώην του, της οποίας το μουνι βρώμαγε κατουρλιλα επειδή στο καταυλισμό δεν είχαν ρεύμα
Ξεκωλιάρα...ρόμπα ξεκούμπωτη! χαχαχαΕυχαριστώ για την ενημέρωση να το βλέπουν και οι υπόλοιποι.![]()

Ο Αρίστων παιδάκια.πάρε μια γκιφάρα να δεις Με ποιον γαμιομουνα που με χυνει στα μούτρα![]()
Ισα μωρή χαμούρα!
Θεωρείς τον εαυτο σου μαγκα έξυπνο γαμια η δεν ξερω εγω τι αλλο??
Νομίζεις οτι εισαι κάποιος?
Νομίζω πως δεν είσαι τιποτα παραπανω απο ενα γαμιολακι

Ολη την ημέρα τσόντες βλέπεις άρρωστε!Ο Αρίστων παιδάκια.
Τουλάχιστον δεν μου γαμανε τον κωλο που οας εσύ.Ολη την ημέρα τσόντες βλέπεις άρρωστε!
Μόνο τον κώλο σου γαμάνε... διότι είσαι ανίκανος και άχρηστος!Τουλάχιστον δεν μου γαμανε τον κωλο που οας εσύ.
Αριστο περασε τον εσυ να ξεφτιλιστειΠαρακαλώ το πουστράκι barock να περάσει στα Gay νήματα...τον φωνάζουν οι φίλες του! χαχαχα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ξεκωλιάρα αυτά σου κάνουν κάθε μέρα...
Ξεφτιλισμένη βρώμα!
Και μετά πας στον άντρας σου τον γέρο και σε χύνει!
Σκουπιδιάρα χυμένη! χαχαχα
Σε αντίθεση με εσένα τον έχω μόνο για να χέζω και να κλανω τραβελακια.Μόνο τον κώλο σου γαμάνε... διότι είσαι ανίκανος και άχρηστος!