Spiros_73
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 13.104
- Like
- 81.566
- Πόντοι
- 12.056
180 πηγε η μοετΡε φίλε ,
Μοετ , κοψίδια και ένα τουρμπάτο πιπίνι να σε ταίζει πέτσες στο στόμα
Τι καλύτερο ?![]()

180 πηγε η μοετΡε φίλε ,
Μοετ , κοψίδια και ένα τουρμπάτο πιπίνι να σε ταίζει πέτσες στο στόμα
Τι καλύτερο ?![]()

Ετοιμάζω πυροτεχνήματα για τα 100.000Ένα νέο νήμα που ήρθε να ταράξει τα νερά του ιστότοπου μετά από απαίτηση έγκριτων στελεχών![]()
Δεν απαντάει, κρύβετε για να μην μας κεράσει για τα 100.000 likes.Στο έσιαξα λίγο μαν...![]()

Ήμουν σχεδόν σίγουροςΤον έριξα εκεί που με εκφράζει ΑΠΌΛΥΤΑ![]()

Τι θα κεράσεις για τα 100.000 ;;;Ήμουν σχεδόν σίγουρος![]()

Περίσσια θετική ενέργεια φίλε μουΤι θα κεράσεις για τα 100.000 ;;;![]()

Ε, όχι. Νισαφι πχιά. Άντε να κάνεις Ανάσταση χωρίς moet.180 πηγε η μοετ![]()
....η και το "εγω θα καθησω εδω με την νεολαια"Έπρεπε καί 4 επιλογή...... "Ποια είναι αυτή πού έφερε πάλι;"
Καλή Ανάσταση καλό Πάσχα μύστες με υγεία νά έχουμε.![]()



Ο πεινασμένος, πιπινια ονειρεύεται...Στην αρχή διάβασα : Πιπινάκι γάλακτος βρε μλκ![]()
Καλή η θετική ενέργεια αλλά να παίξει και κανένα σφηνάκιΠερίσσια θετική ενέργεια φίλε μου![]()

Εδώ μέσα θα γαμηθείς κύριεσκεφτομαι να γινει ΕΔΩ η δικη![]()

σκεφτομαι να γινει ΕΔΩ η δικη![]()
....ναι-ναι, εδω να γινει!!!! Ποια δικη?!?!?!Εδώ μέσα θα γαμηθείς κύριε![]()




Θα τον κατατροπώσω τον ντεμέκ εισαγγελέα....ναι-ναι, εδω να γινει!!!! Ποια δικη?!?!?!
υγ. καμπανακι και τετοιες μαλακιες εδω δεν εχει![]()
....κυρ-εισαγγελεας ο Αθηνεζος?!??1Θα τον κατατροπώσω τον ντεμέκ εισαγγελέα![]()
![]()
Ναι τώρα με τις ζέστες πήρ ο κουτσός κατήφορο και το παίζει δικαστής....κυρ-εισαγγελεας ο Αθηνεζος?!??1![]()
