Μέχρι να τα ξαναπούμε απέναντι, τι καλό έχει το μενού για αύριο Μαγείρισσα μου;
Πες το ντε, όλο εγώ θα σε ρωτάω αφού έχω πολλές σκοτούρες (συν μία ακόμη εσένα).
Μέχρι να τα ξαναπούμε απέναντι, τι καλό έχει το μενού για αύριο Μαγείρισσα μου;
Πες το ντε, όλο εγώ θα σε ρωτάω αφού έχω πολλές σκοτούρες (συν μία ακόμη εσένα).
Κύριοι....θελω ιδέες σας πάνω σε ένα πρότζεκτ που δουλεύω.
Βιντεακι/ταινιουλα με παρτενέρ 15-20λεπτα-χωρις πρόσωπο θα βάλω μάσκα για ευνόητους λόγους.
Σας αρέσουν τα πιο vintage η "καινούργια";
Σας ευχαριστώ!!!