georgekp34
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 6 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 2.657
- Κριτικές
- 3
- Like
- 6.910
- Πόντοι
- 1.336
Έλα Θεσσαλονίκη να το γυρίσουμε Αλεξία.
Εεεε οχιιΝαι και να το αφήσει και η λαίδη θάμνο....
Ρε, πάτε καλά;



ελα θα είναι πιο κοντά στην εποχήVintage..Πιο καβλωτικά..Κύριοι....θελω ιδέες σας πάνω σε ένα πρότζεκτ που δουλεύω.
Βιντεακι/ταινιουλα με παρτενέρ 15-20λεπτα-χωρις πρόσωπο θα βάλω μάσκα για ευνόητους λόγους.
Σας αρέσουν τα πιο vintage η "καινούργια";
Σας ευχαριστώ!!!![]()
ΣυμφωνώVintage..Πιο καβλωτικά..

vintage!!
Θάμνο....
![]()
Γεια σου μεγάλε εραστήΗ ταινία πρεπει να είναι μοντερνα όπως εισαι κι εσυ μωράκι.
Δέχομαι να περασω casting για τον ρόλο του πρωταγωνιστή![]()
Πήρα κατι απο τον θειο μου και το εξέλιξα πολυ.Γεια σου μεγάλε εραστή
Εγώ μικρό μου ανηψακι με το γοητιληκι μου ρίχνω τα γκέρλ...Πήρα κατι απο τον θειο μου και το εξέλιξα πολυ.
Δεν σε εχω κανει περήφανο γερομπισμπικη;;
Εγώ μικρό μου ανηψακι με το γοητιληκι μου ρίχνω τα call γκέρλs...![]()





εγώ θα ήθελα να είμαι ο παρτενέρ!!!!!Κύριοι....θελω ιδέες σας πάνω σε ένα πρότζεκτ που δουλεύω.
Βιντεακι/ταινιουλα με παρτενέρ 15-20λεπτα-χωρις πρόσωπο θα βάλω μάσκα για ευνόητους λόγους.
Σας αρέσουν τα πιο vintage η "καινούργια";
Σας ευχαριστώ!!!![]()
Εμένα σύντροφε μου αρέσουν, το αγαπημένο μου είναι ο αεροδιάδρομος@aidiogliftis γιατί ρε μνπνο γελάς? Δεν είναι ωραίο να έχει λίγη τριχούλα?
Ο θεός της έδωkε για να υπάρχουν, όχι να τις ξυρίζουμε!!
![]()
...Έλα Θεσσαλονίκη να το γυρίσουμε Αλεξία.
Ο θείος βλέπω να βάζει το χέρι βαθειά στην τσέπη να πληρώσει όλο το casting, στην ταινίαΗ ταινία πρεπει να είναι μοντερνα όπως εισαι κι εσυ μωράκι.
Δέχομαι να περασω casting για τον ρόλο του πρωταγωνιστή![]()

Μπετά ρίχνουν ? Να χτίσουμε την έξοδο στις ladys οπως την ταινία με τον Τσιμιτσέλη στην ταινία μπατσελορΕγώ μικρό μου ανηψακι με το γοητιληκι μου ρίχνω τα γκέρλ...![]()
