Νέα

Tραβέλια με προσόντα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα tzogarw
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 25K
  • Εμφανίσεις 5M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Tranylove

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2024
Μηνύματα
783
Κριτικές
3
Like
2.431
Πόντοι
446

Ya_habibi

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2026
Μηνύματα
44
Like
60
Πόντοι
0
Θα σου πρότεινα mirella bella αλλά δυστυχώς έφυγε...αλλά είναι και η λίσυ Λόπεζ πολύ δυνατή επιλογή
Δεν αξιζει η lisy..Παρασύρθηκα απο κάποιες φώτο που ειχε και τελικά από εμφάνιση απο κοντα δεν λεει κάτι και εχει αντρικο σώμα και ειναι άκωλη και πεσμένος ο κώλος της. Στα του αγώνα δεν ειχε επισης καλη στυση καθ' ολη τη διάρκεια και μετά τα προκαταρκτικά προσπάθησε να με γαμησει χωρις να της σηκωθει πλήρως, ηταν μισοκαυλωμένη και μαλακη η πουτσα της, και τον έπαιζε συνεχώς μπας και της δηκωθει πλήρως αλλά δεν...Επισης απο καθαριότητα ηταν κάτω του μετρίου καθώς μυριζε η περιοχη γυρω απο την πουτσα της πράγμα που με ξενέρωσε φουλ και ήθελα να σηκωθώ να φυγω......με λιγα λογια έκλαψα τα λεφτά μου σαν να τα πέταξα στον δρομο...
 

batraxos!!

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
11.417
Κριτικές
5
Like
6.432
Πόντοι
1.206
που πας ρε μουτρο αν τ παρακολουθεις βλεπεις οτυ κατυ αλαζει συνεχεια στις φωτο τους μαυρο στ λίσυ
 

George BarbaTroll

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Φεβ 2023
Μηνύματα
2.845
Κριτικές
42
Like
8.283
Πόντοι
3.446
Εγώ τάχω δει αυτά για την LL ( ακωλη- αντρουά) αλλά υπάρχει εδώ συναγωνιστής ( τον οποίον εμπιστεύομαι μιας και έχουμε παρόμοια γούστα και αγάπες ...) που ορκίζεται (;!) στ'ονομά της
Δεν αξιζει η lisy..Παρασύρθηκα απο κάποιες φώτο που ειχε και τελικά από εμφάνιση απο κοντα δεν λεει κάτι και εχει αντρικο σώμα και ειναι άκωλη και πεσμένος ο κώλος της. Στα του αγώνα δεν ειχε επισης καλη στυση καθ' ολη τη διάρκεια και μετά τα προκαταρκτικά προσπάθησε να με γαμησει χωρις να της σηκωθει πλήρως, ηταν μισοκαυλωμένη και μαλακη η πουτσα της, και τον έπαιζε συνεχώς μπας και της δηκωθει πλήρως αλλά δεν...Επισης απο καθαριότητα ηταν κάτω του μετρίου καθώς μυριζε η περιοχη γυρω απο την πουτσα της πράγμα που με ξενέρωσε φουλ και ήθελα να σηκωθώ να φυγω......με λιγα λογια έκλαψα τα λεφτά μου σαν να τα πέταξα στον δρομο...

που πας ρε μουτρο αν τ παρακολουθεις βλεπεις οτυ κατυ αλαζει συνεχεια στις φωτο τους μαυρο στ λίσυ
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.086
Κριτικές
44
Like
11.005
Πόντοι
6.727

_Escobar_

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2025
Μηνύματα
260
Like
628
Πόντοι
81
Εσύ να φας το εφάπαξ που θα πάρεις. (τώρα δηλαδή με αυτό το ποστ εγώ απαντάω στον εαυτό μου; food for though)
κανεις στημενους διαλόγους με τον ευατο σου και πατάς like-γέλια στον εαυτο σου...και καλά το διακομοδεις οτι μιλάς στον εαυτό σου....αλλά λένε οτι στις πλάκες λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες :wink:
 
Τελευταία τροποποίηση:

George BarbaTroll

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Φεβ 2023
Μηνύματα
2.845
Κριτικές
42
Like
8.283
Πόντοι
3.446
κανεις στημενους διαλόγους με τον ευατο σου και πατάς like-γέλια στον εαυτο σου...και καλά το διακομοδεις οτι μιλάς στον εαυτό σου....αλλά λένε οτι στις πλάκες λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες :wink:
Εγώ δεν είμαι αυτός, συνεννοηθήκαμε ;
 

TZOYLI

Trans
Εγγρ.
12 Ιουν 2011
Μηνύματα
7.043
Like
7.944
κανεις στημενους διαλόγους με τον ευατο σου και πατάς like-γέλια στον εαυτο σου...και καλά το διακομοδεις οτι μιλάς στον εαυτό σου....αλλά λένε οτι στις πλάκες λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες :wink:
:rockon:
 

Tranylove

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2024
Μηνύματα
783
Κριτικές
3
Like
2.431
Πόντοι
446
Σαν τον split στην ταινία είμαστε , ένα άτομο με πάρα πολλές προσωπικότητες . Ρε τον μπαγάσα τον εσκομπαρ πως μας κατάλαβε έτσι
Είδες η αμοιβαδα;
(Η αμοιβάδα είναι μονοκύτταρος οργανισμός, το χαρακτηριστικότερο ίσως από τα Πρωτόζωα, που κινείται με ψευδοπόδια. Ως αμοιβάδες λογίζονται και τα πρωτόζωα που είναι ίδια με αυτήν και επίσης κινούνται με τον ίδιο τρόπο. Ο γνωστότερος εκπρόσωπός της είναι η αμοιβάς η Πρωτεύς ή Escobar) lol lol lol
 

_Escobar_

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2025
Μηνύματα
260
Like
628
Πόντοι
81
Σαν τον split στην ταινία είμαστε , ένα άτομο με πάρα πολλές προσωπικότητες . Ρε τον μπαγάσα τον εσκομπαρ πως μας κατάλαβε έτσι
Είδες η αμοιβαδα;
(Η αμοιβάδα είναι μονοκύτταρος οργανισμός, το χαρακτηριστικότερο ίσως από τα Πρωτόζωα, που κινείται με ψευδοπόδια. Ως αμοιβάδες λογίζονται και τα πρωτόζωα που είναι ίδια με αυτήν και επίσης κινούνται με τον ίδιο τρόπο. Ο γνωστότερος εκπρόσωπός της είναι η αμοιβάς η Πρωτεύς ή Escobar) lol lol lol
μια προσωπικότητα εισαι...ειπαμε στημένους διαλογους κανεις με τον εαυτο σου που μπαίνεις από διαφορετικά browser για να δειξετε οτι ειστε αρκετοι με αυτες τις πεποιθήσεις....αν σας παρακολουθήσει κάποιος και δει τα μηνυματα σας καταλαβαινει οτι ειστε το ιδιο άτομο
 
  • Like
Αντιδράσεις: TZOYLI

TZOYLI

Trans
Εγγρ.
12 Ιουν 2011
Μηνύματα
7.043
Like
7.944
μια προσωπικότητα εισαι...ειπαμε στημένους διαλογους κανεις με τον εαυτο σου που μπαίνεις από διαφορετικά browser για να δειξετε οτι ειστε αρκετοι με αυτες τις πεποιθήσεις....αν σας παρακολουθήσει κάποιος και δει τα μηνυματα σας καταλαβαινει οτι ειστε το ιδιο άτομο
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη εξυπνάδα για να το αντιληφθεί κανείς.Το ίδιο ξινό χιούμορ και η απύθμενη χαιρεκακία της λούγκρας που δεν αντέχει τον εαυτό της.
Βάλτε τα και στο Al για σύγκριση
 

Maiden1926

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαΐ 2024
Μηνύματα
8
Like
2
Πόντοι
0
Καλησπέρα σε όλους και από εμένα,θα ήθελα να μάθω για trans στην Πάτρα . Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.086
Κριτικές
44
Like
11.005
Πόντοι
6.727
Ξέρουμε τι χρεώνει το μωρό;
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom