Λόπεζ δυνατό αλλά 200αρα. Αλλά πολύ δυνατό κομμάτι.Θα σου πρότεινα mirella bella αλλά δυστυχώς έφυγε...αλλά είναι και η λίσυ Λόπεζ πολύ δυνατή επιλογή
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Tραβέλια με προσόντα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα tzogarw
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 25K
- Εμφανίσεις 5M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)
Καλύτερα να δώσεις εκεί 200 παρά να φάε φόλα με 150Λόπεζ δυνατό αλλά 200αρα. Αλλά πολύ δυνατό κομμάτι.
batraxos!!
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 11.417
- Κριτικές
- 5
- Like
- 6.432
- Πόντοι
- 1.206
καλητερα να παω μ μια εσκορτ να πανα γαμηθει να χωρτασω και κωλλαρα κ ν ειναι κ γυναικα !!!!!!λαιβ
Δεν αξιζει η lisy..Παρασύρθηκα απο κάποιες φώτο που ειχε και τελικά από εμφάνιση απο κοντα δεν λεει κάτι και εχει αντρικο σώμα και ειναι άκωλη και πεσμένος ο κώλος της. Στα του αγώνα δεν ειχε επισης καλη στυση καθ' ολη τη διάρκεια και μετά τα προκαταρκτικά προσπάθησε να με γαμησει χωρις να της σηκωθει πλήρως, ηταν μισοκαυλωμένη και μαλακη η πουτσα της, και τον έπαιζε συνεχώς μπας και της δηκωθει πλήρως αλλά δεν...Επισης απο καθαριότητα ηταν κάτω του μετρίου καθώς μυριζε η περιοχη γυρω απο την πουτσα της πράγμα που με ξενέρωσε φουλ και ήθελα να σηκωθώ να φυγω......με λιγα λογια έκλαψα τα λεφτά μου σαν να τα πέταξα στον δρομο...Θα σου πρότεινα mirella bella αλλά δυστυχώς έφυγε...αλλά είναι και η λίσυ Λόπεζ πολύ δυνατή επιλογή
batraxos!!
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 11.417
- Κριτικές
- 5
- Like
- 6.432
- Πόντοι
- 1.206
που πας ρε μουτρο αν τ παρακολουθεις βλεπεις οτυ κατυ αλαζει συνεχεια στις φωτο τους μαυρο στ λίσυ
George BarbaTroll
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 19 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 2.845
- Κριτικές
- 42
- Like
- 8.283
- Πόντοι
- 3.446
Εγώ τάχω δει αυτά για την LL ( ακωλη- αντρουά) αλλά υπάρχει εδώ συναγωνιστής ( τον οποίον εμπιστεύομαι μιας και έχουμε παρόμοια γούστα και αγάπες ...) που ορκίζεται (;!) στ'ονομά της
Δεν αξιζει η lisy..Παρασύρθηκα απο κάποιες φώτο που ειχε και τελικά από εμφάνιση απο κοντα δεν λεει κάτι και εχει αντρικο σώμα και ειναι άκωλη και πεσμένος ο κώλος της. Στα του αγώνα δεν ειχε επισης καλη στυση καθ' ολη τη διάρκεια και μετά τα προκαταρκτικά προσπάθησε να με γαμησει χωρις να της σηκωθει πλήρως, ηταν μισοκαυλωμένη και μαλακη η πουτσα της, και τον έπαιζε συνεχώς μπας και της δηκωθει πλήρως αλλά δεν...Επισης απο καθαριότητα ηταν κάτω του μετρίου καθώς μυριζε η περιοχη γυρω απο την πουτσα της πράγμα που με ξενέρωσε φουλ και ήθελα να σηκωθώ να φυγω......με λιγα λογια έκλαψα τα λεφτά μου σαν να τα πέταξα στον δρομο...
που πας ρε μουτρο αν τ παρακολουθεις βλεπεις οτυ κατυ αλαζει συνεχεια στις φωτο τους μαυρο στ λίσυ
KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.086
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.005
- Πόντοι
- 6.727
Όντως τόσο χάλια η Λίζι;;Και φαίνεται κάυλα η ρουφιάναπου πας ρε μουτρο αν τ παρακολουθεις βλεπεις οτυ κατυ αλαζει συνεχεια στις φωτο τους μαυρο στ λίσυ
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.043
- Like
- 7.944
Ακριβώς! Κρίση ειλικρίνειας;Εσύ να φας το εφάπαξ που θα πάρεις. (τώρα δηλαδή με αυτό το ποστ εγώ απαντάω στον εαυτό μου; food for though)
Γειά σου φίλε EscobarΑκριβώς! Κρίση ειλικρίνειας;
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.043
- Like
- 7.944
Tζους! Εν δυό,εν δυό..Γειά σου φίλε Escobar
κανεις στημενους διαλόγους με τον ευατο σου και πατάς like-γέλια στον εαυτο σου...και καλά το διακομοδεις οτι μιλάς στον εαυτό σου....αλλά λένε οτι στις πλάκες λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειεςΕσύ να φας το εφάπαξ που θα πάρεις. (τώρα δηλαδή με αυτό το ποστ εγώ απαντάω στον εαυτό μου; food for though)
Τελευταία τροποποίηση:
George BarbaTroll
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 19 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 2.845
- Κριτικές
- 42
- Like
- 8.283
- Πόντοι
- 3.446
Εγώ δεν είμαι αυτός, συνεννοηθήκαμε ;κανεις στημενους διαλόγους με τον ευατο σου και πατάς like-γέλια στον εαυτο σου...και καλά το διακομοδεις οτι μιλάς στον εαυτό σου....αλλά λένε οτι στις πλάκες λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες![]()
Εγώ είμαι το alter egoΕγώ δεν είμαι αυτός, συνεννοηθήκαμε ;
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.043
- Like
- 7.944
κανεις στημενους διαλόγους με τον ευατο σου και πατάς like-γέλια στον εαυτο σου...και καλά το διακομοδεις οτι μιλάς στον εαυτό σου....αλλά λένε οτι στις πλάκες λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες![]()

JustCuriou$
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Ιουν 2024
- Μηνύματα
- 288
- Like
- 648
- Πόντοι
- 81
Σαν τον split στην ταινία είμαστε , ένα άτομο με πάρα πολλές προσωπικότητες . Ρε τον μπαγάσα τον εσκομπαρ πως μας κατάλαβε έτσιΕγώ είμαι το alter ego
Είδες η αμοιβαδα;Σαν τον split στην ταινία είμαστε , ένα άτομο με πάρα πολλές προσωπικότητες . Ρε τον μπαγάσα τον εσκομπαρ πως μας κατάλαβε έτσι
(Η αμοιβάδα είναι μονοκύτταρος οργανισμός, το χαρακτηριστικότερο ίσως από τα Πρωτόζωα, που κινείται με ψευδοπόδια. Ως αμοιβάδες λογίζονται και τα πρωτόζωα που είναι ίδια με αυτήν και επίσης κινούνται με τον ίδιο τρόπο. Ο γνωστότερος εκπρόσωπός της είναι η αμοιβάς η Πρωτεύς ή Escobar) lol lol lol
Σαν τον split στην ταινία είμαστε , ένα άτομο με πάρα πολλές προσωπικότητες . Ρε τον μπαγάσα τον εσκομπαρ πως μας κατάλαβε έτσι
μια προσωπικότητα εισαι...ειπαμε στημένους διαλογους κανεις με τον εαυτο σου που μπαίνεις από διαφορετικά browser για να δειξετε οτι ειστε αρκετοι με αυτες τις πεποιθήσεις....αν σας παρακολουθήσει κάποιος και δει τα μηνυματα σας καταλαβαινει οτι ειστε το ιδιο άτομοΕίδες η αμοιβαδα;
(Η αμοιβάδα είναι μονοκύτταρος οργανισμός, το χαρακτηριστικότερο ίσως από τα Πρωτόζωα, που κινείται με ψευδοπόδια. Ως αμοιβάδες λογίζονται και τα πρωτόζωα που είναι ίδια με αυτήν και επίσης κινούνται με τον ίδιο τρόπο. Ο γνωστότερος εκπρόσωπός της είναι η αμοιβάς η Πρωτεύς ή Escobar) lol lol lol
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.043
- Like
- 7.944
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη εξυπνάδα για να το αντιληφθεί κανείς.Το ίδιο ξινό χιούμορ και η απύθμενη χαιρεκακία της λούγκρας που δεν αντέχει τον εαυτό της.μια προσωπικότητα εισαι...ειπαμε στημένους διαλογους κανεις με τον εαυτο σου που μπαίνεις από διαφορετικά browser για να δειξετε οτι ειστε αρκετοι με αυτες τις πεποιθήσεις....αν σας παρακολουθήσει κάποιος και δει τα μηνυματα σας καταλαβαινει οτι ειστε το ιδιο άτομο
Βάλτε τα και στο Al για σύγκριση
Maiden1926
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Μαΐ 2024
- Μηνύματα
- 8
- Like
- 2
- Πόντοι
- 0
Καλησπέρα σε όλους και από εμένα,θα ήθελα να μάθω για trans στην Πάτρα . Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.086
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.005
- Πόντοι
- 6.727
Trans στην Αθήνα
Γεια σας καύλες η αγγελία είναι μόνο για κύριους/Είμαι κυρίως Ενεργητική με μεγάλα προσόντα .Ύψος 1,82 Αποκρύψεις και μην. Όχι. Τηλ. 6 9 8 0 7 2 9 0 9 9..video call μόνο με γνωστούς.διαφορετικα call σε αγνώστους φωτό κλπ.με χρέωση.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
?
- Απαντήσεις
- 990
- Εμφανίσεις
- 136K