You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κόμμα Καρυστιανού
- Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 124K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (4 μέλη και 15 επισκέπτες)
Πρέπει να πάρεις Zyprexa 5mg από το στόμα και 10mg με ορθικό εναιώρημα τρεις φορές ημερησίως, θα σε ηρεμήσει αρκετά, κράτα μας ενήμερους...............
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.517
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.571
- Πόντοι
- 48.917
Ελβετία μάς έκανε ο Κυριάκος κ αυτοί θέλουν να γυρίσουν πίσω τη χώρασας πονάει ο ηγέταρος που βάζει σε μια τάξη το μπουρδέλο, θέλατε μπατε σκύλοι αλέστε όπως επί πασοκάρας
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.696
- Like
- 7.828
- Πόντοι
- 2.306
Τα λεγα 
Επαγγελματίες της πολιτικής ανάλυσης και των δημοσκοπήσεων συμφωνούν ότι, ειδικά για τη νέα γενιά, η 28η Φεβρουαρίου 2023 υπήρξε οριακή στιγμή για τον τρόπο που βλέπει τα κόμματα και το κράτος.
www.kathimerini.gr
Επαγγελματίες της πολιτικής ανάλυσης και των δημοσκοπήσεων συμφωνούν ότι, ειδικά για τη νέα γενιά, η 28η Φεβρουαρίου 2023 υπήρξε οριακή στιγμή για τον τρόπο που βλέπει τα κόμματα και το κράτος.
Η επέτειος της τραγωδίας των Τεμπών και ο πολιτικός αντίκτυπος
Επαγγελματίες της πολιτικής ανάλυσης και των δημοσκοπήσεων συμφωνούν ότι, ειδικά για τη νέα γενιά, η 28η Φεβρουαρίου 2023 υπήρξε οριακή στιγμή για τον τρόπο που βλέπει τα κόμματα και το κράτος.
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.696
- Like
- 7.828
- Πόντοι
- 2.306
Πρέπει να πάρεις Zyprexa 5mg από το στόμα και 10mg με ορθικό εναιώρημα τρεις φορές ημερησίως, θα σε ηρεμήσει αρκετά, κράτα μας ενήμερους...............
Για την κυρία εδώ το γράφεις ;
Μήπως οι ΝΔκράτες να πάρετε ; Γιατί τώρα ξεκινάει το θέμα ;

12 το μεσημερι σημερα ΟΛΟΙ στο Συλλαλητηριο για τα Τεμπη στο Συνταγμα. Για να πανε οι δολοφονοι στην Φυλακη, να δικαιωθουν οι ψυχες των παιδιων που εξαυλωθηκαν σε 1 δευτερολεπτο λογω των διεφθαρμενων αχρηστων Πολιτικων. ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ. ΟΛΟΙ !
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.696
- Like
- 7.828
- Πόντοι
- 2.306
Πρέπει να πάρεις Zyprexa 5mg από το στόμα και 10mg με ορθικό εναιώρημα τρεις φορές ημερησίως, θα σε ηρεμήσει αρκετά, κράτα μας ενήμερους...............
Τύποι LInxare και Αυνανοδούρα , όταν παίρνετε τα χάπια σας κάθε φορά που ποστάρει η Καρυστιανού κάτι, γνωρίζετε πώς να χρησιμοποιείτε ένα μπουκάλι;
Πόσο σκουπίδια είναι κάποιοι εδώ μέσα!
Θα ήθελα τόσο να σας έβριζα αλλά ούτε αυτό δεν αξίζετε.
Θεωρείτε την πολιτική καπετανάτο του Μητσοτακη και του Παπανδρέου;
Χάρη σ εσάς αυτά τ δύο τζάκια λυμαίνονται την χώρα!
Παρωπίδες και υποταγή στα μουνοπανα έχετε απίστευτη.
Παιδιά δεν έχετε;
Να βάλετε την θέση σας σ αυτούς τους γονείς που έπεισαν τα παιδιά τους να ταξιδέψουν με τρένο για ασφαλέστερα δεν μπορείτε;
Το ότι η κυβέρνηση και τα κανάλια έχουν εξαφανίσει τον Καραμανλή και δεν τον δημοσιεύουν πουθενά δεν σας κάνει εντύπωση;
Το να λέτε «ναι αλλά στο μάτι δεν κάνατε έτσι» σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα;
Συγκρίνετε πτώματα και ηρεμείτε;
Θέλετε να υπάρχουν πτώματα απλά λιγότερα με την κυβέρνηση σας για να νιώθετε πιο άξιοι και να την λέτε στους πιο άχρηστους ;
Θα ήθελα τόσο να σας έβριζα αλλά ούτε αυτό δεν αξίζετε.
Θεωρείτε την πολιτική καπετανάτο του Μητσοτακη και του Παπανδρέου;
Χάρη σ εσάς αυτά τ δύο τζάκια λυμαίνονται την χώρα!
Παρωπίδες και υποταγή στα μουνοπανα έχετε απίστευτη.
Παιδιά δεν έχετε;
Να βάλετε την θέση σας σ αυτούς τους γονείς που έπεισαν τα παιδιά τους να ταξιδέψουν με τρένο για ασφαλέστερα δεν μπορείτε;
Το ότι η κυβέρνηση και τα κανάλια έχουν εξαφανίσει τον Καραμανλή και δεν τον δημοσιεύουν πουθενά δεν σας κάνει εντύπωση;
Το να λέτε «ναι αλλά στο μάτι δεν κάνατε έτσι» σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα;
Συγκρίνετε πτώματα και ηρεμείτε;
Θέλετε να υπάρχουν πτώματα απλά λιγότερα με την κυβέρνηση σας για να νιώθετε πιο άξιοι και να την λέτε στους πιο άχρηστους ;
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.432
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.671
- Πόντοι
- 3.936
Καλά κι ο ανηψιος φαίνεται καραρουφι@νο- @υστιστικάρα- σόι πάει το βασίλειο...Πως θα κυβερνήσει η Καρυστιανού αν δεν είναι ικανή να στήσει τέτοια μαφία υποκλοπών ;
![]()
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.432
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.671
- Πόντοι
- 3.936
Μήπως φαντασιωνεται ότι κάνει στοματικό ακαπέλα ?
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.696
- Like
- 7.828
- Πόντοι
- 2.306
Παιδιά δεν έχετε;
Να βάλετε την θέση σας σ αυτούς τους γονείς που έπεισαν τα παιδιά τους να ταξιδέψουν με τρένο για ασφαλέστερα δεν μπορείτε;
Αυτό ακριβώς. Οκ, παιδιά δεν έχουν... Συγγενείς δεν έχουν; Φίλους δεν έχουν;
Τόσο απομονωμένοι είναι οι σιχαμένοι Νεοδημοκράτες;

read the room βρε κουλίντιοτς...
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.432
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.671
- Πόντοι
- 3.936
Μόνο το Μάτι είναι? Που στο κάτω κάτω όλη η περιοχή ήταν αυθαίρετη και την βάπτισαν νόμιμη με το κατάλληλο βισμα και το αλτις.- Τότε όμως που έκαψαν οι ίδιοι 100 άτομα και την μισή Ελλάδα το ξεχνάνε ? Ήταν τότε που έφταιγε ο Στρατηγός άνεμος.Πόσο σκουπίδια είναι κάποιοι εδώ μέσα!
Το να λέτε «ναι αλλά στο μάτι δεν κάνατε έτσι» σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα;
Συγκρίνετε πτώματα και ηρεμείτε;
Δασικές πυρκαγιές στην Ελλάδα το 2007 - Βικιπαίδεια
Συνημμένα
bigtolis00
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 139
- Κριτικές
- 50
- Like
- 2.141
- Πόντοι
- 4.401
Κάθε χρόνο και μια τραγωδία γίνεταιΜόνο το Μάτι είναι? Που στο κάτω κάτω όλη η περιοχή ήταν αυθαίρετη και την βάπτισαν νόμιμη με το κατάλληλο βισμα και το αλτις.- Τότε όμως που έκαψαν οι ίδιοι 100 άτομα και την μισή Ελλάδα το ξεχνάνε ? Ήταν τότε που έφταιγε ο Στρατηγός άνεμος.
![]()
Δασικές πυρκαγιές στην Ελλάδα το 2007 - Βικιπαίδεια
el.wikipedia.org
Αλλά τα Τέμπη ήταν από τις μεγαλύτερες.
Ξεχασμένος σιδηρόδρομος που δεν εκσυγχρονίστηκε ποτέ
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.432
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.671
- Πόντοι
- 3.936
Εδώ οι Αμερικλανοι( οι άσπονδοι φίλοι μας) συμπαραστέκονται χρόνια τώρα από την μικρασιατική καταστροφή μέχρι σήμερα στους Μεμετηδες. Βλέπε και διχοτομημένη Κύπρο (σχετικά πρόσφατα) κι ας είμασταν στο Νατο. Τώρα πάλι κλείνουν το μάτι στη μαϊμού Ερντο για την γαλάζια πατρίδα. Ας τους γλειψουμε κι άλλο τ@@ χωρίς ανταπόκριση. Μόνο φυρα είναι οι διπροσωποι Μούλοι. Όχι ότι οι μπαχαλοι δηλαδή οι λθρ ισλαμοισβολεις είναι καλυτεροι- πιονια της παγκόσμιας σκακιέρας είναι και αυτοιόσοι αφελείς πάνε σε διαδηλώσεις σήμερα μην παραλείψουν να συνεχίσουν την πορεία τους στην αμερικανική πρεσβεία,
να συμπαρασταθούν στη χαμάς, χούθι, χεζμπολάχ και τους μουλάδες του ιράν
Τελευταία τροποποίηση:
Since1973
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2025
- Μηνύματα
- 540
- Κριτικές
- 5
- Like
- 1.302
- Πόντοι
- 486
Με όλο το σεβασμό, δεν είσαι σωστός εδώ. Χάθηκαν ανθρώπινες ζωές μέσα στην χώρα μας, άδικα, από αμέλεια. Έπρεπε να είναι φυλακή καραμανλής και σπίρτζης. Το αίσθημα δικαίου βγάζει τον κόσμο στους δρόμους.όσοι αφελείς πάνε σε διαδηλώσεις σήμερα μην παραλείψουν να συνεχίσουν την πορεία τους στην αμερικανική πρεσβεία,
να συμπαρασταθούν στη χαμάς, χούθι, χεζμπολάχ και τους μουλάδες του ιράν
KALLIMAXOS
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 8.760
- Κριτικές
- 28
- Like
- 17.647
- Πόντοι
- 6.536
Ώρα κρίσης για Μαξίμου – Η Καρυστιανού με Ειδικό Δικαστήριο «στέλνει πολιτικούς στη φυλακή» και διαλύει το σύστημα Μητσοτάκη
Ώρα κρίσης για Μαξίμου – Η Καρυστιανού με Ειδικό Δικαστήριο «στέλνει πολιτικούς στη φυλακή» και διαλύει το σύστημα Μητσοτάκη
Ώρα κρίσης για Μαξίμου – Η Καρυστιανού με Ειδικό Δικαστήριο «στέλνει πολιτικούς στη φυλακή» και διαλύει το σύστημα Μητσοτάκη
madrach
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 2.533
- Κριτικές
- 10
- Like
- 2.076
- Πόντοι
- 506
Το ειχα γραψει και επαναλαμβανω, το εγκλημα στα Τεμπη ειναι πολιτικο ζητημα και οχι δικαστικο, επειδη η δικαστικη εξουσια, ο δευτερος πυλωνας του πολιτευματος εξαρταται, αν δεν ελεγχεται απο την πολιτικη εξουσια.Ώρα κρίσης για Μαξίμου – Η Καρυστιανού με Ειδικό Δικαστήριο «στέλνει πολιτικούς στη φυλακή» και διαλύει το σύστημα Μητσοτάκη
![]()
Ώρα κρίσης για Μαξίμου – Η Καρυστιανού με Ειδικό Δικαστήριο «στέλνει πολιτικούς στη φυλακή» και διαλύει το σύστημα Μητσοτάκη
Ώρα κρίσης για Μαξίμου – Η Καρυστιανού με Ειδικό Δικαστήριο «στέλνει πολιτικούς στη φυλακή» και διαλύει το σύστημα Μητσοτάκηwww.bankingnews.gr
Το θα στηλει σε ειδικο δικαστηριο.. πολυ αμφιβαλω επειδη οι υποστηριχτες της δεν εχουν πολιτικη αποψη, δεν εχουν και δεν εχει αντιληψη πολιτικης ή κατι κρυβει.
Α, και κατι ακομα, η δημιουργια κομματος δεν ειναι κατι απλο, ειδικα εαν δεν εχεις καποια πολιτικοοικονομικη θεωρια να ακολουθησεις να πιστεψεις, εισαι η νουδου σε αλλη εκδοση. Εχει να μπουνε σουργελα στο κομμα, που το συστημα φυσικα θα υπερπροβαλει. Δες τι εγεινε στο ΕΠΑΜ...
Φυσικα θα εχουμε κιτρινιαρικες ειδησεις, οπως τελευταια με το παλτο της Καρυστιανου, οτιδηποτε μακρυα απο πολιτικα θεματα, του συμφερει κιολας να το κανουν, με ενα σπαδο 2 τριγωνια, το αποπροσονατολισμο, αυτο συμφερει ισως και την ιδια
BAKALIS74
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 5.104
- Like
- 2.479
- Πόντοι
- 506
ήξερε οτι θα ασχοληθούν κι όμως ήταν αδύνατο να καταπνίξει τη γυναικεία ματαιοδοξία της κι έβαλε πάνω της 5000 ευρώ για να πάει στο δικαστήριο. καμμία σχέση με άλλες χαροκαμμένες μανάδες που τις βλέπαμε ταπεινές πχ μάνα καμπανού κλπ.ηδη αρχισαν να ασχολουνται με τα παπουτσια που φοραει και τη τσαντα
ισως επειδη ειναι η μονη μετα τον Χριστοδουλο που μαζεψε στο συνταγμα 1 εκατ κοσμο
