Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (4 μέλη και 15 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.828
Κριτικές
2
Like
33.883
Πόντοι
9.931
HBOs9i1aAAAV_hG
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.861
Like
29.934
Πόντοι
6.256
Οι γαλάζιοι σκατιάρηδες όλης της χώρας αναμένουν καρτερικά την επέτειο των τεμπών για να λοιδορήσουν τους γονείς όπως τους αξίζει :confused:
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
595
Κριτικές
4
Like
944
Πόντοι
366

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.517
Κριτικές
207
Like
67.571
Πόντοι
48.917
σας πονάει ο ηγέταρος που βάζει σε μια τάξη το μπουρδέλο, θέλατε μπατε σκύλοι αλέστε όπως επί πασοκάρας
Ελβετία μάς έκανε ο Κυριάκος κ αυτοί θέλουν να γυρίσουν πίσω τη χώρα :confused:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Τα λεγα :wink:



Επαγγελματίες της πολιτικής ανάλυσης και των δημοσκοπήσεων συμφωνούν ότι, ειδικά για τη νέα γενιά, η 28η Φεβρουαρίου 2023 υπήρξε οριακή στιγμή για τον τρόπο που βλέπει τα κόμματα και το κράτος.

 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Πρέπει να πάρεις Zyprexa 5mg από το στόμα και 10mg με ορθικό εναιώρημα τρεις φορές ημερησίως, θα σε ηρεμήσει αρκετά, κράτα μας ενήμερους...............

Για την κυρία εδώ το γράφεις ;

Μήπως οι ΝΔκράτες να πάρετε ; Γιατί τώρα ξεκινάει το θέμα ; :coffee:



12 το μεσημερι σημερα ΟΛΟΙ στο Συλλαλητηριο για τα Τεμπη στο Συνταγμα. Για να πανε οι δολοφονοι στην Φυλακη, να δικαιωθουν οι ψυχες των παιδιων που εξαυλωθηκαν σε 1 δευτερολεπτο λογω των διεφθαρμενων αχρηστων Πολιτικων. ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ. ΟΛΟΙ !

 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Πρέπει να πάρεις Zyprexa 5mg από το στόμα και 10mg με ορθικό εναιώρημα τρεις φορές ημερησίως, θα σε ηρεμήσει αρκετά, κράτα μας ενήμερους...............


Τύποι LInxare και Αυνανοδούρα , όταν παίρνετε τα χάπια σας κάθε φορά που ποστάρει η Καρυστιανού κάτι, γνωρίζετε πώς να χρησιμοποιείτε ένα μπουκάλι;



HCKQHtqXMAAsB3c.jpg
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.965
Κριτικές
2
Like
15.283
Πόντοι
3.836
Πόσο σκουπίδια είναι κάποιοι εδώ μέσα!

Θα ήθελα τόσο να σας έβριζα αλλά ούτε αυτό δεν αξίζετε.

Θεωρείτε την πολιτική καπετανάτο του Μητσοτακη και του Παπανδρέου;

Χάρη σ εσάς αυτά τ δύο τζάκια λυμαίνονται την χώρα!

Παρωπίδες και υποταγή στα μουνοπανα έχετε απίστευτη.

Παιδιά δεν έχετε;

Να βάλετε την θέση σας σ αυτούς τους γονείς που έπεισαν τα παιδιά τους να ταξιδέψουν με τρένο για ασφαλέστερα δεν μπορείτε;

Το ότι η κυβέρνηση και τα κανάλια έχουν εξαφανίσει τον Καραμανλή και δεν τον δημοσιεύουν πουθενά δεν σας κάνει εντύπωση;

Το να λέτε «ναι αλλά στο μάτι δεν κάνατε έτσι» σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα;

Συγκρίνετε πτώματα και ηρεμείτε;

Θέλετε να υπάρχουν πτώματα απλά λιγότερα με την κυβέρνηση σας για να νιώθετε πιο άξιοι και να την λέτε στους πιο άχρηστους ;
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.432
Κριτικές
6
Like
16.671
Πόντοι
3.936

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Παιδιά δεν έχετε;

Να βάλετε την θέση σας σ αυτούς τους γονείς που έπεισαν τα παιδιά τους να ταξιδέψουν με τρένο για ασφαλέστερα δεν μπορείτε;

Αυτό ακριβώς. Οκ, παιδιά δεν έχουν... Συγγενείς δεν έχουν; Φίλους δεν έχουν;
Τόσο απομονωμένοι είναι οι σιχαμένοι Νεοδημοκράτες; :coffee:
read the room βρε κουλίντιοτς...
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.432
Κριτικές
6
Like
16.671
Πόντοι
3.936
Πόσο σκουπίδια είναι κάποιοι εδώ μέσα!
Το να λέτε «ναι αλλά στο μάτι δεν κάνατε έτσι» σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα;
Συγκρίνετε πτώματα και ηρεμείτε;
Μόνο το Μάτι είναι? Που στο κάτω κάτω όλη η περιοχή ήταν αυθαίρετη και την βάπτισαν νόμιμη με το κατάλληλο βισμα και το αλτις.- Τότε όμως που έκαψαν οι ίδιοι 100 άτομα και την μισή Ελλάδα το ξεχνάνε ? Ήταν τότε που έφταιγε ο Στρατηγός άνεμος. :confused:

 

Συνημμένα

  • 855858-43e963694b563769ad8cfd1c4310d517.jpg
    855858-43e963694b563769ad8cfd1c4310d517.jpg
    8,5 KB · Εμφανίσεις: 12

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
όσοι αφελείς πάνε σε διαδηλώσεις σήμερα μην παραλείψουν να συνεχίσουν την πορεία τους στην αμερικανική πρεσβεία,
να συμπαρασταθούν στη χαμάς, χούθι, χεζμπολάχ και τους μουλάδες του ιράν
 

bigtolis00

Μέγας
Εγγρ.
14 Νοε 2021
Μηνύματα
139
Κριτικές
50
Like
2.141
Πόντοι
4.401
Μόνο το Μάτι είναι? Που στο κάτω κάτω όλη η περιοχή ήταν αυθαίρετη και την βάπτισαν νόμιμη με το κατάλληλο βισμα και το αλτις.- Τότε όμως που έκαψαν οι ίδιοι 100 άτομα και την μισή Ελλάδα το ξεχνάνε ? Ήταν τότε που έφταιγε ο Στρατηγός άνεμος. :confused:

Κάθε χρόνο και μια τραγωδία γίνεται
Αλλά τα Τέμπη ήταν από τις μεγαλύτερες.
Ξεχασμένος σιδηρόδρομος που δεν εκσυγχρονίστηκε ποτέ
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.432
Κριτικές
6
Like
16.671
Πόντοι
3.936
όσοι αφελείς πάνε σε διαδηλώσεις σήμερα μην παραλείψουν να συνεχίσουν την πορεία τους στην αμερικανική πρεσβεία,
να συμπαρασταθούν στη χαμάς, χούθι, χεζμπολάχ και τους μουλάδες του ιράν
Εδώ οι Αμερικλανοι( οι άσπονδοι φίλοι μας) συμπαραστέκονται χρόνια τώρα από την μικρασιατική καταστροφή μέχρι σήμερα στους Μεμετηδες. Βλέπε και διχοτομημένη Κύπρο (σχετικά πρόσφατα) κι ας είμασταν στο Νατο. Τώρα πάλι κλείνουν το μάτι στη μαϊμού Ερντο για την γαλάζια πατρίδα. Ας τους γλειψουμε κι άλλο τ@@ χωρίς ανταπόκριση. Μόνο φυρα είναι οι διπροσωποι Μούλοι. Όχι ότι οι μπαχαλοι δηλαδή οι λθρ ισλαμοισβολεις είναι καλυτεροι- πιονια της παγκόσμιας σκακιέρας είναι και αυτοι
 
Τελευταία τροποποίηση:

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486
όσοι αφελείς πάνε σε διαδηλώσεις σήμερα μην παραλείψουν να συνεχίσουν την πορεία τους στην αμερικανική πρεσβεία,
να συμπαρασταθούν στη χαμάς, χούθι, χεζμπολάχ και τους μουλάδες του ιράν
Με όλο το σεβασμό, δεν είσαι σωστός εδώ. Χάθηκαν ανθρώπινες ζωές μέσα στην χώρα μας, άδικα, από αμέλεια. Έπρεπε να είναι φυλακή καραμανλής και σπίρτζης. Το αίσθημα δικαίου βγάζει τον κόσμο στους δρόμους.
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.760
Κριτικές
28
Like
17.647
Πόντοι
6.536

Ώρα κρίσης για Μαξίμου – Η Καρυστιανού με Ειδικό Δικαστήριο «στέλνει πολιτικούς στη φυλακή» και διαλύει το σύστημα Μητσοτάκη​



 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506

Ώρα κρίσης για Μαξίμου – Η Καρυστιανού με Ειδικό Δικαστήριο «στέλνει πολιτικούς στη φυλακή» και διαλύει το σύστημα Μητσοτάκη​



Το ειχα γραψει και επαναλαμβανω, το εγκλημα στα Τεμπη ειναι πολιτικο ζητημα και οχι δικαστικο, επειδη η δικαστικη εξουσια, ο δευτερος πυλωνας του πολιτευματος εξαρταται, αν δεν ελεγχεται απο την πολιτικη εξουσια.
Το θα στηλει σε ειδικο δικαστηριο.. πολυ αμφιβαλω επειδη οι υποστηριχτες της δεν εχουν πολιτικη αποψη, δεν εχουν και δεν εχει αντιληψη πολιτικης ή κατι κρυβει.
Α, και κατι ακομα, η δημιουργια κομματος δεν ειναι κατι απλο, ειδικα εαν δεν εχεις καποια πολιτικοοικονομικη θεωρια να ακολουθησεις να πιστεψεις, εισαι η νουδου σε αλλη εκδοση. Εχει να μπουνε σουργελα στο κομμα, που το συστημα φυσικα θα υπερπροβαλει. Δες τι εγεινε στο ΕΠΑΜ...
Φυσικα θα εχουμε κιτρινιαρικες ειδησεις, οπως τελευταια με το παλτο της Καρυστιανου, οτιδηποτε μακρυα απο πολιτικα θεματα, του συμφερει κιολας να το κανουν, με ενα σπαδο 2 τριγωνια, το αποπροσονατολισμο, αυτο συμφερει ισως και την ιδια
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
ηδη αρχισαν να ασχολουνται με τα παπουτσια που φοραει και τη τσαντα :confused:

ισως επειδη ειναι η μονη μετα τον Χριστοδουλο που μαζεψε στο συνταγμα 1 εκατ κοσμο
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.104
Like
2.479
Πόντοι
506
ηδη αρχισαν να ασχολουνται με τα παπουτσια που φοραει και τη τσαντα :confused:

ισως επειδη ειναι η μονη μετα τον Χριστοδουλο που μαζεψε στο συνταγμα 1 εκατ κοσμο
ήξερε οτι θα ασχοληθούν κι όμως ήταν αδύνατο να καταπνίξει τη γυναικεία ματαιοδοξία της κι έβαλε πάνω της 5000 ευρώ για να πάει στο δικαστήριο. καμμία σχέση με άλλες χαροκαμμένες μανάδες που τις βλέπαμε ταπεινές πχ μάνα καμπανού κλπ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom