sisiliano1982
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Δεκ 2015
- Μηνύματα
- 1.035
- Like
- 1.704
- Πόντοι
- 216
Οσο υπαρχουν γιδια που ψηφιζουν εξαιτιας αυτης της "ανθρωπινης" πλευρας του πρωθυπουργου μας καλα κανουν και τον βαζουν να τρωει σουπες με τους γερους.Πληρωνουν επικοινωνιολογους,για να τον βαζουν να το κανει κατι ξερουν φαινεται δεν ειναι τυχαια ουτε αυτα ουτε οι αξυρισιες στις πυργκαγιες....εγω αν υου κανω το τραπεζι με κρεας που ειναι και ακριβο ,αρκει να μου βαλει τσαμπα φωτοβολταικα ,να μη πληρωνω ρευμα αντε να χαθουν βρωμεροι και τρισαθλιοι ,πνιγεται ο κοσμος και αυτος τρωει ντολμαδακια με τα στημενα βιντεο



