Νέα

Έκλεισε το Glamour και το Golden;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Annapurna
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 4K
  • Εμφανίσεις 530K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

gnnakos

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Απρ 2019
Μηνύματα
2.294
Κριτικές
132
Like
21.904
Πόντοι
26.386
Καλά τόσους ερωτιαρηδες εχουμε
Άννα ωνασης τσοντοπουλος κτλ
Ένας δεν έχει το τηλέφωνο μιας κοπέλας να μας πει από πρώτο χέρι τι συνέβη;

παλιά έπαιρνα και εγώ τηλέφωνα...τώρα τίποτα
Hi -this is your money -let's start- bye
 

hornyasfuck

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
19 Ιουλ 2018
Μηνύματα
5.682
Κριτικές
40
Like
42.431
Πόντοι
27.946
Καλά τόσους ερωτιαρηδες εχουμε
Άννα ωνασης τσοντοπουλος κτλ
Ένας δεν έχει το τηλέφωνο μιας κοπέλας να μας πει από πρώτο χέρι τι συνέβη;

παλιά έπαιρνα και εγώ τηλέφωνα...τώρα τίποτα
Hi -this is your money -let's start- bye

Μπορεῖ καί νά μή θέλουν. Δέ βλέπεις ποὺ σχεδόν κανένα ἄλλο πρακτορεῖο δέν κάνει ἀναρτήσεις γενικῶς; Ὅλα κρατᾶνε χαμηλό προφίλ μέχρι νά κάτση ἡ σκόνη.
 

HoneyVoskos

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
22 Μαΐ 2016
Μηνύματα
2.679
Κριτικές
196
Like
43.172
Πόντοι
34.948
Καλά τόσους ερωτιαρηδες εχουμε
Άννα ωνασης τσοντοπουλος κτλ
Ένας δεν έχει το τηλέφωνο μιας κοπέλας να μας πει από πρώτο χέρι τι συνέβη;

παλιά έπαιρνα και εγώ τηλέφωνα...τώρα τίποτα
Hi -this is your money -let's start- bye
Τι τηλέφωνα να πάρεις ρε κακομοίρη
Από σουβλατζίδικα ίσως
 

BigMountain

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
22 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.037
Κριτικές
159
Like
50.777
Πόντοι
36.248
Εμφανίστηκε μια κοπέλα στους αγγέλους, αλλά πρέπει να είναι νέα, όχι μεταγραφή.

Αν και το πλάνο από κάποιες φωτογραφίες φαίνεται γνωστό...
 

srek7

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
25 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.950
Κριτικές
82
Like
24.218
Πόντοι
26.235

Καλά τόσους ερωτιαρηδες εχουμε
Άννα ωνασης τσοντοπουλος κτλ
Ένας δεν έχει το τηλέφωνο μιας κοπέλας να μας πει από πρώτο χέρι τι συνέβη;

παλιά έπαιρνα και εγώ τηλέφωνα...τώρα τίποτα
Hi -this is your money -let's start- bye
Eδω οι εργαζόμενες του γραφείου απο τους πελατες το έμαθαν
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.244
Κριτικές
56
Like
36.831
Πόντοι
22.886

callahan

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
26
Like
4.478
Πόντοι
5.765
Και ποιος σου είπε ότι αυτοί που έχουν αυτά τα γραφεία δεν έχουν το κουμάντο και σε αυτά τα κονέ που λες?
Άσε που έχουν παρελάσει άπειρες φορές σε κότερα και σε βίλες της Μυκόνου αυτές οι κοπέλες του γκλαμουρ και του gde .
Ποιος λες να κλείνει τριήμερα ή και εβδομάδα τρεις τέσσερις πέντε δέκα κοπέλες σε κότερα και εκτός Αττικής?
Οι μικροί?
εξαρταται τι εννοεις μεγαλος ,αν εχεις 4-5 μυρια κασαδουρα και assets που σου φερνουν μετρητο ,ευκολα τα κανεις αυτα ,χωρις να εισαι επιχειρηματικα κατι σημαντικο στην οικονομικη σκηνη της χωρας,και υπαρχουν αρκετοι τετοιοι.απ την αλλη αν εισαι πολιτικος και δεν ξερεις να φυλαγεσαι και πας και λες ποιος εισαι στην ντασα απο το μουνορσιμπισκ της σιβηριας, ,ε τοτε τα θελει ο κωλος σου
 

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486
εξαρταται τι εννοεις μεγαλος ,αν εχεις 4-5 μυρια κασαδουρα και assets που σου φερνουν μετρητο ,ευκολα τα κανεις αυτα ,χωρις να εισαι επιχειρηματικα κατι σημαντικο στην οικονομικη σκηνη της χωρας,και υπαρχουν αρκετοι τετοιοι.απ την αλλη αν εισαι πολιτικος και δεν ξερεις να φυλαγεσαι και πας και λες ποιος εισαι στην ντασα απο το μουνορσιμπισκ της σιβηριας, ,ε τοτε τα θελει ο κωλος σου
Screenshot 2026-02-19 at 1.49.50 PM.png
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.510
Κριτικές
11
Like
11.989
Πόντοι
4.546
ζουμε πιο κρισιμες ωρες και απο την ελλειψη μετρητων στα καπιταλ κοντρολς! ο κοσμος αγωνια. ποσο κλεινουν οι μετοχες του ΕΝ σημερα? να πονταρουμε η να κανουμε κασαουτ?
 

AlexanderII

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2026
Μηνύματα
155
Κριτικές
3
Like
933
Πόντοι
81
εξαρταται τι εννοεις μεγαλος ,αν εχεις 4-5 μυρια κασαδουρα και assets που σου φερνουν μετρητο ,ευκολα τα κανεις αυτα ,χωρις να εισαι επιχειρηματικα κατι σημαντικο στην οικονομικη σκηνη της χωρας,και υπαρχουν αρκετοι τετοιοι.απ την αλλη αν εισαι πολιτικος και δεν ξερεις να φυλαγεσαι και πας και λες ποιος εισαι στην ντασα απο το μουνορσιμπισκ της σιβηριας, ,ε τοτε τα θελει ο κωλος σου
Ποιος σου είπε ότι αυτοί που μας κυβερνάνε τόσα χρόνια είναι πιο έξυπνοι από την ντασα?
Επίσης πόσο άγνωστο σου είναι ότι αρκετοί διακατέχονται από αυτή την απίστευτη αίσθηση ασυλίας και δεν με αγγίζει κανείς?
Ακόμα και σε αυτή την εποχή που τα πάντα παρακολουθούνται?
Παράδειγμα ο δήμαρχος γόνος που δεν ξέρει τι έχει και πήρε τεράστιο Δήμο δώρο χωρίς να κάνει τίποτα και τον έχασε μέσα από τα χέρια του γιατί απλά δεν ξέρει να κάνει τίποτα εάν δεν τα κάνει όλα η μαμά.
Και θα γίνει και υπουργός σε λίγο καιρό χωρίς να έχει κάνει απολύτως τίποτα.
Που η μαμά γαμει και δέρνει και αν δεν ήταν άρρωστη θα είχε γαμησει και το αδερφάκι της στη μέση της Ομόνοιας μέρα μεσημέρι....

Ξέρεις πόσοι τέτοιοι άχρηστοι ανίκανοι αλκοολικοί και ναρκομανείς υπάρχουν που είναι γόνοι των γιγάντων?
Και γυρνάνε από δω και από κει και κάνουν μαλακίες και τρέχει ο μπαμπάς μαμά με τα πακέτα στο χέρι να κλείσουν μέτωπα?
 

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486

hard iron

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2024
Μηνύματα
6
Κριτικές
5
Like
206
Πόντοι
280
  • Like
Αντιδράσεις: srek7

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom