Since1973
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2025
- Μηνύματα
- 540
- Κριτικές
- 5
- Like
- 1.302
- Πόντοι
- 486
Αρχίδια γλομπεάρχης. Μονόωρες φτηνιάρικες ξεπέτες κάνειΕυχαριστώ κύριε γλομπεαρχη!!!

Αρχίδια γλομπεάρχης. Μονόωρες φτηνιάρικες ξεπέτες κάνειΕυχαριστώ κύριε γλομπεαρχη!!!

Καλά τόσους ερωτιαρηδες εχουμε
Άννα ωνασης τσοντοπουλος κτλ
Ένας δεν έχει το τηλέφωνο μιας κοπέλας να μας πει από πρώτο χέρι τι συνέβη;
παλιά έπαιρνα και εγώ τηλέφωνα...τώρα τίποτα
Hi -this is your money -let's start- bye
Τι τηλέφωνα να πάρεις ρε κακομοίρηΚαλά τόσους ερωτιαρηδες εχουμε
Άννα ωνασης τσοντοπουλος κτλ
Ένας δεν έχει το τηλέφωνο μιας κοπέλας να μας πει από πρώτο χέρι τι συνέβη;
παλιά έπαιρνα και εγώ τηλέφωνα...τώρα τίποτα
Hi -this is your money -let's start- bye
Eδω οι εργαζόμενες του γραφείου απο τους πελατες το έμαθανΚαλά τόσους ερωτιαρηδες εχουμε
Άννα ωνασης τσοντοπουλος κτλ
Ένας δεν έχει το τηλέφωνο μιας κοπέλας να μας πει από πρώτο χέρι τι συνέβη;
παλιά έπαιρνα και εγώ τηλέφωνα...τώρα τίποτα
Hi -this is your money -let's start- bye
Να κ ο @BigMountain ...λεπτό προς λεπτόΕμφανίστηκε μια κοπέλα στους αγγέλους, αλλά πρέπει να είναι νέα, όχι μεταγραφή.
Αν και το πλάνο από κάποιες φωτογραφίες φαίνεται γνωστό...


εξαρταται τι εννοεις μεγαλος ,αν εχεις 4-5 μυρια κασαδουρα και assets που σου φερνουν μετρητο ,ευκολα τα κανεις αυτα ,χωρις να εισαι επιχειρηματικα κατι σημαντικο στην οικονομικη σκηνη της χωρας,και υπαρχουν αρκετοι τετοιοι.απ την αλλη αν εισαι πολιτικος και δεν ξερεις να φυλαγεσαι και πας και λες ποιος εισαι στην ντασα απο το μουνορσιμπισκ της σιβηριας, ,ε τοτε τα θελει ο κωλος σουΚαι ποιος σου είπε ότι αυτοί που έχουν αυτά τα γραφεία δεν έχουν το κουμάντο και σε αυτά τα κονέ που λες?
Άσε που έχουν παρελάσει άπειρες φορές σε κότερα και σε βίλες της Μυκόνου αυτές οι κοπέλες του γκλαμουρ και του gde .
Ποιος λες να κλείνει τριήμερα ή και εβδομάδα τρεις τέσσερις πέντε δέκα κοπέλες σε κότερα και εκτός Αττικής?
Οι μικροί?
εξαρταται τι εννοεις μεγαλος ,αν εχεις 4-5 μυρια κασαδουρα και assets που σου φερνουν μετρητο ,ευκολα τα κανεις αυτα ,χωρις να εισαι επιχειρηματικα κατι σημαντικο στην οικονομικη σκηνη της χωρας,και υπαρχουν αρκετοι τετοιοι.απ την αλλη αν εισαι πολιτικος και δεν ξερεις να φυλαγεσαι και πας και λες ποιος εισαι στην ντασα απο το μουνορσιμπισκ της σιβηριας, ,ε τοτε τα θελει ο κωλος σου
Ποιος σου είπε ότι αυτοί που μας κυβερνάνε τόσα χρόνια είναι πιο έξυπνοι από την ντασα?εξαρταται τι εννοεις μεγαλος ,αν εχεις 4-5 μυρια κασαδουρα και assets που σου φερνουν μετρητο ,ευκολα τα κανεις αυτα ,χωρις να εισαι επιχειρηματικα κατι σημαντικο στην οικονομικη σκηνη της χωρας,και υπαρχουν αρκετοι τετοιοι.απ την αλλη αν εισαι πολιτικος και δεν ξερεις να φυλαγεσαι και πας και λες ποιος εισαι στην ντασα απο το μουνορσιμπισκ της σιβηριας, ,ε τοτε τα θελει ο κωλος σου
Αρχίδια γλομπεάρχης. Μονόωρες φτηνιάρικες ξεπέτες κάνει![]()
Δεν νομίζω τυπε...Αρχίδια γλομπεάρχης. Μονόωρες φτηνιάρικες ξεπέτες κάνει![]()
Ιδέα δεν έχω. Ρώτα τον ιδιοκτήτη της Air-ΦιδέμπορΞέρεις πῶς παραβιάζουμε τὶς κυρώσεις γιά νά πᾶμε; Μέσω Ντουμπάι; Μέσω Βελιγραδίου; Καί μέ ποιά ἑταιρεία;
Δεν νομίζω τυπε...
Κάνει και πενταωρα)))
Είναι εντελως άκυρη η τιμή που ζητάει.
παλια στο glamour αλλα τωρα οι τιμες πανω 100%![]()
Έχει τις καψούρες του και αυτός...Δεν νομίζω τυπε...
Κάνει και πενταωρα)))