Η μέρα σήμερα και ο καιρός, συμβάδιζαν με την διαθέση μου, ήθελα πολύ να κατέβω σε κάποιο μπάρ κέντρο να πιώ κάποιο καλό ουίσκι/ρούμι και να αναλογίζομαι τις μαλακίες που έχω κάνει μέχρι τώρα στην ζωή μου και μετανιώνω, ήταν τέλειο το σκηνικό για κάτι τέτοιο.
Δεν ήθελα να είμαι σόλο, δεν το έχω κάνει πολλές φορές, αλλά από όσους θα γούσταρα για παρέα, δεν μπορούσε κανείς, άλλος είχε δουλειά ή ήταν ψώφιος, άλλοι είναι παντρεμένοι ή συζούν και δεν φεύγουν έτσι yolo, άλλοι έχουν παιδιά, είναι και Δευτέρα ... αποφάσισα να κάνω αυτό που πολλοί έδω μέσα κάνουμε αλλα δεν παραδεχώμαστε, να πάω να πνίξω την "μοναξιά μου" σε ένα ζεστό μουνάκι ίσως και στόμα ή και αγκαλιά.
Γιατί διάλεξα το
μεταξουργείο και όχι Φυλής ή κάποιο escort ? γιατί έκει έχω ευτυχώς ακόμα 2 στανταράκια, που δεν απογοητεύουν.
Το ένα είχε δυστυχώς φούλ δωμάτια, το άλλο έλειπε, δεν γαμιέται, βόλτα και ενημέρωση σκέφτηκα :
Ι20Α Βαλέρια και μία χοντρούλα Λατίνα.
Ι20Β Μπάρμπαρα, Άντρια
Ι20Γ Ένα γιουβαρλάκι και η κλασική με το ελ.στοματικό. δεν θυμάμαι όνομα.
Ι27 Ναταλία
Ι37Α 2 Γιουβαρλάκια Λατίνες.
Πορνοmall ανοιχτά τα 3-4-5 αλλα και στα 3 οι πόρτες κλειδωμένες.
ΜΑ 21 Κάτω Κάμι και άλλη μία δεν θυμάμαι όνομα.
ΜΑ 21 Πάνω, Βικτώρια,Βαλεντίνα και άλλη μία, καλή η Βικτώρια εμφανησιακά, οι άλλες 2 μέτριες το πολύ.
Πήρα Μπάρμπαρα, τα βρήκαμε καλά, έχυσα εντός χρόνου καλά και χαλαρά.
Πήρα Κάμι, 2πλό, το σώμα δέν λέει πολλά, το πρόσωπο μου άρεσε πάρα πολύ, 15' πίπα και κουβέντα 5' γαμήσι απαλό, κοίταγε το τοίχο στην πίπα, την ρωτάω γιατί αφού έχεις πολύ όμορφο πρόσωπο και μου απαντάει "ευχαριστώ, γιατί οι άντρες όταν σας κοιτάνε στα μάτια δένεστε", μωρό μου της λέω σε έχει προλάβει άλλη, δεν τελείωσα καν, η κοπέλα ήταν πολύ εντάξει μαζί μου και στην πίπα προσπάθησε, δεν με ένοιαζε, καλύτερη απο ψυχολόγος και ποιό φτηνή, μοιράστηκε και αυτή κάποια δικά της.