Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (2 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Θα απαντάει η Καρυστιανού σε δύσκολες ερωτήσεις δημοσιογράφων ; :coffee:

Ναι αλλά η Καρυστιανού βλέπει Emily in Paris ;;;
Αυτό γιατί δεν το λέτε ;


 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.513
Κριτικές
207
Like
67.552
Πόντοι
48.917
Άντε βρε παιδγια με αυτό το Αιγαίο, 5 χρόνια λέτε σήμερα το πούλησε, αύριο το πουλάει και αυτός ο μπινες πάει και αγοράζει φρεγάτες για το πολεμικό ναυτικό :wanker:


Υ.Γ. Ξέρω, ξέρω, για τις μίζες τις αγοράζει, όχι για να προστατεύσει τα θαλάσσια σύνορα μας, ρίχτε άλλη απάντηση....
Μια τρατοβαρκα πηρε
Ούτε scalp ουτε τίποτα ...πάλι Καζάν Καζάν θα γίνει από τον μίζατο κουλη
Δηλαδή σύντροφε, ακόμα και αν δεν της αρέσει αυτό που θα αποφασίσει τελικά η δικαστική εξουσία, θα φροντίσει να το "διορθώσει" και να αποφασιστεί τελικά αυτό που της αρέσει; :erection:
Ποια ? Δικαιοσύνη? Μπουχαχαχαχα
 
Τελευταία τροποποίηση:

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Άρες μέρες κουκουνάρες, να χαμε να λέγαμε.
όχι απλά βαριέμαι τις ηλίθιες συζητήσεις

τα έχουμε πει 100 φορές και με δικηγόρους εδώ ότι η ηγεσία του Αρείου πάγου πάσχει και εσύ θες λινκ

παίξε με τα πλειμπομπίλ
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.513
Κριτικές
207
Like
67.552
Πόντοι
48.917
Σκάνδαλο

η καρυστιανου άργησε να πληρώσει μια μέρα τα 18 ευρώ κοινόχρηστα του ιατρείου
Και επιθυμεί αυτή η γυναίκα να κυβερνησει την ελλαδα? Ντροπή
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
ΕΚΤΑΚΤΟ ΛΕΜΕΕ


Σκάνδαλο

η καρυστιανου άργησε να πληρώσει μια μέρα τα 18 ευρώ κοινόχρηστα του ιατρείου
Και επιθυμεί αυτή η γυναίκα να κυβερνησει την ελλαδα? Ντροπή
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
όχι απλά βαριέμαι τις ηλίθιες συζητήσεις

τα έχουμε πει 100 φορές και με δικηγόρους εδώ ότι η ηγεσία του Αρείου πάγου πάσχει και εσύ θες λινκ

παίξε με τα πλειμπομπίλ
E θα τα φτιάξει η Καρυστιανου, τι σκας;
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Team Καρυστιανού πρέπει να απαντήσει με ανάλογη photo :coffee:


G-7arfeX0AA2IFp.jpg
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.513
Κριτικές
207
Like
67.552
Πόντοι
48.917
Ο μπαμπάς τους κ ο γαμιας τους


 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.224
Κριτικές
1
Like
1.346
Πόντοι
216
λετε να κανει ψαλιδια με την δικηγορο της ?:think::think:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.513
Κριτικές
207
Like
67.552
Πόντοι
48.917
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.596
Κριτικές
14
Like
17.102
Είχατε καλομάθει στη συνθήκη του καλου Σαμαρείτη που στη φαπα γυριζε και το αλλο μάγουλο

Είχατε καλομάθει οτι οταν ο αλλος πονάει απλα σαλταρει η χώνετε στην τρυπα του

Καιρος λοιπον να μαθετε οτι οταν καποιος απλωνει τα χερια του αυθαίρετα ..τοτε αρχιζουν τα μαθηματικα ...δεν ειναι ολοι φραπες ουτε κουμουνια ...:coffee:
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.190
Κριτικές
238
Like
62.036
Πόντοι
40.703
Είχατε καλομάθει στη συνθήκη του καλου Σαμαρείτη που στη φαπα γυριζε και το αλλο μάγουλο

Είχατε καλομάθει οτι οταν ο αλλος πονάει απλα σαλταρει η χώνετε στην τρυπα του

Καιρος λοιπον να μαθετε οτι οταν καποιος απλωνει τα χερια του αυθαίρετα ..τοτε αρχιζουν τα μαθηματικα ...δεν ειναι ολοι φραπες ουτε κουμουνια ...:coffee:
1000010811.jpg
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.322
Like
14.523
Πόντοι
3.556
Πολύ ωραία,


και θα σεβόμουν την όποια άποψη αν αφορούσε κριτική πάνω σε πολιτικές θέσεις

από τη μία λες να περιμένουμε τις θέσεις από την άλλη σχολιάζεις το παλτό, τις φήμες και το εξώφυλλο που έκανε στο περιοδικό

μη κάνεις τώρα τον θιγμένο δικά σου λόγια είναι :confused:


Τι θα ήθελες? να κρίνεις μόνο? εσύ κρίνεις και εγώ αντιπαραθέτω έτσι λειτουργεί το φόρουμ....δεν μπορεί να γράφουμε μόνο ότι θέλεις να διαβάζεις ρε μπρο.
Τα μπερδεύεις.
Είπα οτι κοιτώ και το άτομο πως κινείται.
Το να περιμενουμε τις θέσεις το είπα και γενικώς (πάντα τις περιμένουμε) και για σένα που λες οτι δεν κοιτάς τίποτα άλλο εκτός απο θέσεις .
Απο εκει και πέρα ο καθένας λέει οτι θέλει.
Και εγώ λέω, οτι χαροκαμένη μάνα και πρωτοσέλιδο σε liftstyle περιοδικό δεν συνάδουν. Αν δεν σε νοιάζει , εσύ ξέρεις .
Εμένα με νοιάζει και αυτό
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Θα τους βιάσει τα όνειρα.....βλέπεις δεν εθνσι εξας κακομαθημένο εγωιστής γόνος μεγαλωμένη απο το σύστημα σαν τρωκτικό αλλά εχει χάσει παιδι απο το διεφθαρμένη σύστημα
Τα γαλάζια σιχάματα , εκτός το πάνω ράφι τους κάργα κρατικοδίαιτους βολεμένους άνω των πέντε γενεών , είναι κομπλεξικά σκουπίδια, που γουστάρουν αυτό τον απόπατο , γιατί στερεί το όνειρο από τους έχοντες προσόντα , οπότε δεν αισθάνονται μειονεκτικά οι ίδιοι . Μικραίνει η περιθωριοποίηση των βοθρολυμμάτων δηλάδή, λόγω του ότι η σαπίλα , αναξιοκρατία, οικογενειοκρατία, μίζα ρεμούλα, κρατάει όλη τη χώρα στον πάτο .

Γιαυτό δεν υπάρχει καμία ελπίδα για τη χώρα συνολικά. Πρέπει ο καθένας ατομικά να φύγει και να την αφήσει να πάει εκεί που της αξίζει ....
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.760
Κριτικές
28
Like
17.647
Πόντοι
6.536
Τα γαλάζια σιχάματα , εκτός το πάνω ράφι τους κάργα κρατικοδίαιτους βολεμένους άνω των πέντε γενεών , είναι κομπλεξικά σκουπίδια, που γουστάρουν αυτό τον απόπατο , γιατί στερεί το όνειρο από τους έχοντες προσόντα , οπότε δεν αισθάνονται μειονεκτικά οι ίδιοι . Μικραίνει η περιθωριοποίηση των βοθρολυμμάτων δηλάδή, λόγω του ότι η σαπίλα , αναξιοκρατία, οικογενειοκρατία, μίζα ρεμούλα, κρατάει όλη τη χώρα στον πάτο .

Γιαυτό δεν υπάρχει καμία ελπίδα για τη χώρα συνολικά. Πρέπει ο καθένας ατομικά να φύγει και να την αφήσει να πάει εκεί που της αξίζει ....
Δυστυχώς η Ελλάδα εξαφανίζεται δες δημογραφικό.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Δυστυχώς η Ελλάδα εξαφανίζεται δες δημογραφικό.
Το ταχύτερο δυνατό ας γίνει .
Αν είναι απαραίτητο για να πάνε στο διάολο τα τζάκια που την έφτασαν εδώ και αξίζει και πρέπει .

Είναι όπως στη χειρουργική, που παλιά βιβλία έγραφαν

αφαίρεση νεοπλασίας εν μέσω υγιούς ....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom