Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (1 μέλη και 12 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,6%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    410

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Αυτή είναι η σειρά των δηλώσεων.





Και συγκεκριμένα:


Σε υψηλούς τόνους ήταν η απάντηση του Νίκου Καραχάλιου στη Μαρία Καρυστιανού μετά και τη φράση «πρέπει να εξεταστεί από ψυχίατρο» που είπε για το πρόσωπό του.
Αυτή είναι η σειρά δεν το ήξερα


αυτό που την ρωτάει στο τέλος το άκουσες? εγώ δεν θα τον έλεγχα ψυχάκια θα του κατέβαζα καντήλια.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.533
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Λίγα λόγια για το παιδί αυτό, που με κόπους και βάσανα μεγαλώσαμε στους Παππούληδες.

Πάλι τα σκατωσατε στο Κύπελλο.
Τότε που ζήταγε γουφερ και βυζγια ήταν πιο έξυπνο, κάπου παραστρατησε......


Άρης είσαι, είναι δώρο για τον κύριο @athinaios44 να μη στεναχωριέται :confused:
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.742
Κριτικές
48
Like
33.523
Πόντοι
29.086
Τότε που ζήταγε γουφερ και βυζγια ήταν πιο έξυπνο, κάπου παραστρατησε......


Άρης είσαι, είναι δώρο για τον κύριο @athinaios44 να μη στεναχωριέται :confused:
Ακόμη γούφερ και βυζιά ψάχνει και όσο δεν βρίσκει, θέλει να αλλάξει το κόσμο...
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Αχ κακομοίρη μου, ακόμα πιστεύεις την ιστορία με τον πεθερό και την ταβέρνα;; Πάνω που είχες ανεβεί στην εκτίμηση μου λόγω μετακόμισης στο Ψυχικό, ΟΥΑΟΥ, γκρεμοτσακίστηκες ξανά.
Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά δε χρειάζομαι πολλές πληροφορίες για να κρίνω την φάση σου :confused: :zombie:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
καταλαβα....ΑΡΧΙΔΙΑ ΦΙΔΙ κολοβο
αφού σου λέω έπαιζα gta όλο το απόγευμα και δε μπορούσα να συγκεντρωθώ κάθε 5 λεπτά έλεγα από μέσα μου "λες να κάνει ακόμα υπερωρίες ο αθηναίος έχει πάει 7 η ώρα" :coffee::coffee:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.533
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Αυτή είναι η σειρά δεν το ήξερα


αυτό που την ρωτάει στο τέλος το άκουσες? εγώ δεν θα τον έλεγχα ψυχάκια θα του κατέβαζα καντήλια.
Τι τη ρωτάει στο τέλος; Γιατί λέει και κάτι πολύ σοβαρό που εσείς του κινήματος δεν το πήρατε χαμπάρι.

Υποστήριξε ακόμα ότι «αν δεν είναι παραβίαση των προσωπικών δεδομένων θα βγάλω στον αέρα τα μηνύματα από το WhatsApp και να δούμε αν ήταν για σινεμά ή για να κάνουμε συγκεντρώσεις. Έχω 600 μηνύματα όχι μόνο από την κυρία Καρυστιανού, αλλά και από τη κυρία Γρατσία και την αστρολόγο από το Χάρβαρντ. Στην ομάδα ήταν η Γρατσία, ο Νικολόπουλος, ο Κυριάκος Τόμπρας ο επικεφαλής του κινήματος υπέρβαση, κατά καιρούς ήταν ο κ. Μιχάλης Πατσίκας. Το γκρουπ το έφτιαξε ο κ. Καρυστιανού και όταν αποχώρησε από έντονη διαφωνία με Νικολόπουλο και Τόμπρα για την αγωγή και τη μήνυση που έκανε στις κυρίες Παπανδρέου και Κοβέσι, έκανε εμένα διαχειριστή».


Η Μαρία τα έχει και τα τρία: δεν ακούει τους συγγενείς που της λένε να παραιτηθεί, έχει χάσει το μέτρο και θέλει να γίνει πρωθυπουργός, ενώ δεν ξέρει στοιχειώδη πράγματα από την πολιτική ούτε και το σύνταγμα και δεν σκέφτεται λογικά».
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.533
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά δε χρειάζομαι πολλές πληροφορίες για να κρίνω την φάση σου :confused: :zombie:
Θέλεις να σου στείλω ένα γουφερ και δυο βυζγια να γίνουμε φίλοι;


Ακόμη γούφερ και βυζιά ψάχνει και όσο δεν βρίσκει, θέλει να αλλάξει το κόσμο...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Τι τη ρωτάει στο τέλος; Γιατί λέει και κάτι πολύ σοβαρό που εσείς του κινήματος δεν το πήρατε χαμπάρι.

Υποστήριξε ακόμα ότι «αν δεν είναι παραβίαση των προσωπικών δεδομένων θα βγάλω στον αέρα τα μηνύματα από το WhatsApp και να δούμε αν ήταν για σινεμά ή για να κάνουμε συγκεντρώσεις. Έχω 600 μηνύματα όχι μόνο από την κυρία Καρυστιανού, αλλά και από τη κυρία Γρατσία και την αστρολόγο από το Χάρβαρντ. Στην ομάδα ήταν η Γρατσία, ο Νικολόπουλος, ο Κυριάκος Τόμπρας ο επικεφαλής του κινήματος υπέρβαση, κατά καιρούς ήταν ο κ. Μιχάλης Πατσίκας. Το γκρουπ το έφτιαξε ο κ. Καρυστιανού και όταν αποχώρησε από έντονη διαφωνία με Νικολόπουλο και Τόμπρα για την αγωγή και τη μήνυση που έκανε στις κυρίες Παπανδρέου και Κοβέσι, έκανε εμένα διαχειριστή».


Η Μαρία τα έχει και τα τρία: δεν ακούει τους συγγενείς που της λένε να παραιτηθεί, έχει χάσει το μέτρο και θέλει να γίνει πρωθυπουργός, ενώ δεν ξέρει στοιχειώδη πράγματα από την πολιτική ούτε και το σύνταγμα και δεν σκέφτεται λογικά».
Όλα αυτά που γράφεις δεν με ενδιαφέρουν....ας θέλει να γίνει και πλανητάρχης

Ξέρεις πολλούς που πέθανε το παιδί τους και χαίρονται επειδή θυσιάστηκε για κάτι μεγαλύτερο? είναι άρρωστο και να το λέει....

τράβα παραπέρα με τις μαλακίες σου
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Θέλεις να σου στείλω ένα γουφερ και δυο βυζγια να γίνουμε φίλοι;
θέλω να μάθεις να ξεχωρίζεις τα θέματα που σηκώνουν πλάκα και αυτά που δεν σηκώνουν πλάκα και να σταματήσεις να γράφεις σκατοψυχιές

κατά τα άλλα όλα κομπλέ
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.259
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Διάβασα στο fb ότι 5 από τα 7 μέλη του ΔΣ του συλλόγου θυμάτων απαίτησαν να παραιτηθεί και παραιτήθηκε από το ΔΣ του συλλόγου. Μεγάλο λάθος το κόμμα, θα της στοιχίσει.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.533
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Όλα αυτά που γράφεις δεν με ενδιαφέρουν....ας θέλει να γίνει και πλανητάρχης

Ξέρεις πολλούς που πέθανε το παιδί τους και χαίρονται επειδή θυσιάστηκε για κάτι μεγαλύτερο? είναι άρρωστο και να το λέει....

τράβα παραπέρα με τις μαλακίες σου
Που αναφέρθηκε η λέξη "χάρηκε που πέθανε το παιδί της"; Να είσαι ενημερωμένος γιατί θα θεωρηθεις τελείως ξεκούρδιστος για γραφείο τύπου.


Ερωτηθείσα, τέλος, αν έχει κάνει δήλωση, όπως έχει πει ο Νίκος Καραχάλιος, ότι «έπρεπε να θυσιαστούν τα παιδιά από τα Τέμπη για κάτι μεγαλύτερο»
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Που αναφέρθηκε η λέξη "χάρηκε που πέθανε το παιδί της"; Να είσαι ενημερωμένος γιατί θα θεωρηθεις τελείως ξεκούρδιστος για γραφείο τύπου.


Ερωτηθείσα, τέλος, αν έχει κάνει δήλωση, όπως έχει πει ο Νίκος Καραχάλιος, ότι «έπρεπε να θυσιαστούν τα παιδιά από τα Τέμπη για κάτι μεγαλύτερο»
Ρε βλάκα


καταλαβαίνεις για τι πράγμα μιλάμε? έχει πεθάνει το παιδί της και αυτός ισχυρίζεται ότι η ίδια είπε ότι "'έπρεπε να θυσιαστούν τα παιδιά για κάτι μεγαλύτερο"

την παρουσιάζει ότι θεωρεί το κόμμα της πιο σημαντικό από το παιδί της.

καταλαβαίνεις σε τι όρια ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ είναι όλα αυτά? Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να το έχει πει αυτό μια μάνα και πόσες να τα λέει αυτός ο μπουχέσας επειδή τον άφησε εκτός κόμματος??

εγώ δεν λέω ότι δεν παίζει αυτή πολιτικά παιχνίδια....εγώ λέω ότι πάνε να την παρουσιάσουν ως τέρας στο τέλος τέλος.

Βάλε το γαμημένο να σκεφτεί λίγο....
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.533
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Ρε βλάκα


καταλαβαίνεις για τι πράγμα μιλάμε? έχει πεθάνει το παιδί της και αυτός ισχυρίζεται ότι η ίδια είπε ότι "'έπρεπε να θυσιαστούν τα παιδιά για κάτι μεγαλύτερο"

την παρουσιάζει ότι θεωρεί το κόμμα της πιο σημαντικό από το παιδί της.

καταλαβαίνεις σε τι όρια ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ είναι όλα αυτά? Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να το έχει πει αυτό μια μάνα και πόσες να τα λέει αυτός ο μπουχέσας επειδή τον άφησε εκτός κόμματος??

εγώ δεν λέω ότι δεν παίζει αυτή πολιτικά παιχνίδια....εγώ λέω ότι πάνε να την παρουσιάσουν ως τέρας στο τέλος τέλος.

Βάλε το γαμημένο να σκεφτεί λίγο....
Λεω να σταματήσω τους χαρακτηρισμούς γιατί δε θα σου κάνω καλό.


Εσύ αποκλείεις δηλαδή να έχει πει αυτή τη φράση ακόμα και μετά τις εξελίξεις που τη διαψεύδουν σε όλα; Όπως το ότι δε θα έμπαινε στην πολιτική αλλά παλεύει μόνο για τη δικαίωση των θυμάτων;

Τι στο διάολο, μαγια σας έχει κάνει ρε πούστη ή είστε τόσο αγαθιάρηδες;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Λεω να σταματήσω τους χαρακτηρισμούς γιατί δε θα σου κάνω καλό.


Εσύ αποκλείεις δηλαδή να έχει πει αυτή τη φράση ακόμα και μετά τις εξελίξεις που τη διαψεύδουν σε όλα; Όπως το ότι δε θα έμπαινε στην πολιτική αλλά παλεύει μόνο για τη δικαίωση των θυμάτων;

Τι στο διάολο, μαγια σας έχει κάνει ρε πούστη ή είστε τόσο αγαθιάρηδες;
Τίποτα δεν αποκλείω

Όμως πιο πιθανό είναι αυτός να την εκδικείται επειδή τον άφησε εκτός κόμματος παρά μια μάνα (οποιαδήποτε) να βλέπει τον θάνατο παιδιού της με αυτόν τον τρόπο.

Λοιπόν δεν θα κάτσω να σχολιάζω χαροκαμένο άνθρωπο για να λέω μαλακίες στο μπου.κομ

αυτά όλα είναι δείγμα της σαπίλας της κοινωνίας....και να ήταν μόνο ένα να πω πάει στο διάολο...αλλά εδώ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ έχουν αρχίζει να την παρουσιάζουν ως ΤΕΡΑΣ...από εκεί που την σέβονταν...

μάλλον δεν είμαι εγώ ο αγαθιάρης
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.533
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Που είναι εκείνο το bot που μας εβαζε καθε μερα το αποτελεσμα της δημοσκοπησης; :think:

Μοιτσωτακι τραιμαι τω λαω του μπου


Στιγμιότυπο οθόνης 2026-01-14, 23.16.27.png
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Η Μπαρόκα είναι ένας ψυχιατρικός ασθενής από την Επαρχία
αμόρφωτη και αστοιχείωτη λούγκρα, αλλά έχει και σκατά στην ψυχή του
το ψυχάκι αυτό. :2funny:
:2funny::2funny:


Αυτό το κόπρανο, η Μπαρόκα, όσο και να βρίζει
η Καρυστιανού θερίζει ! :rockon:


ΣΟΚΑΡΕΙ Η Πρώτη Δημοσκόπηση Με το Κόμμα Καρυστιανού​

 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.056
Like
12.114
Πόντοι
2.606
Ρε βλάκα


καταλαβαίνεις για τι πράγμα μιλάμε? έχει πεθάνει το παιδί της και αυτός ισχυρίζεται ότι η ίδια είπε ότι "'έπρεπε να θυσιαστούν τα παιδιά για κάτι μεγαλύτερο"

την παρουσιάζει ότι θεωρεί το κόμμα της πιο σημαντικό από το παιδί της.

καταλαβαίνεις σε τι όρια ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ είναι όλα αυτά? Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να το έχει πει αυτό μια μάνα και πόσες να τα λέει αυτός ο μπουχέσας επειδή τον άφησε εκτός κόμματος??

εγώ δεν λέω ότι δεν παίζει αυτή πολιτικά παιχνίδια....εγώ λέω ότι πάνε να την παρουσιάσουν ως τέρας στο τέλος τέλος.

Βάλε το γαμημένο να σκεφτεί λίγο....
Δεν σκέφτεσαι λογικά δεν ακούς κανένα και έχεις χάσει το μέτρο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom