PETROSANAL RIM1
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 371
- Like
- 1.068
- Πόντοι
- 201
Καβλαααααααααααααα
ποσο αρρωστα με καβλωσες.......
Έχεις φοτο το strap?εμενα η σχεση μου και μέλλουσα γυναικα μου ,μου βαζει σχεδον καθημερινά στραπον 33 εκ. όλο μέσα χωρις υπερβολές.Οποτε θα σεβεστε γιατι ειστε πολυ μικροι μπροστά μου!
Το πάχος για εμένα έχει περισσότερη απόλαυση.εμενα η σχεση μου και μέλλουσα γυναικα μου ,μου βαζει σχεδον καθημερινά στραπον 33 εκ. όλο μέσα χωρις υπερβολές.Οποτε θα σεβεστε γιατι ειστε πολυ μικροι μπροστά μου!
Είσαι προτυπο..... Ο ήρωας μου....εμενα η σχεση μου και μέλλουσα γυναικα μου ,μου βαζει σχεδον καθημερινά στραπον 33 εκ. όλο μέσα χωρις υπερβολές.Οποτε θα σεβεστε γιατι ειστε πολυ μικροι μπροστά μου!
Καβλας είσαι....Το πάχος για εμένα έχει περισσότερη απόλαυση.
8 εκ. Σκέψου ότι με το χέρι που ακολούθησε μετά δεν κατάλαβα τίποτα