Νέα

Πέθανε ο Γιώργος Παπαδάκης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Σαλονικιος
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 124
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Μας χάρισε την κορυφαία στιγμή στην ελλ. τηλεόραση

Το ντερμπυ κασιδας- Λιάνη - Δούρου :rockon:
Κανέλλη, ρε τύπε. Ποια Λιάνη; :2funny:

Τι έχεις κατεβάσεις σήμερα, να πούμε...
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.960
Κριτικές
2
Like
15.273
Πόντοι
3.836
Μόλις μ έβγαλε το βίντεο του που αποχαιρετούσε πέρυσι κλαίγοντας…ξανά και ξανά λέγοντας Καλημέρα Ελλάδα…

Ότι προσπάθεια κάνω στη ζωή μου είναι να μην καταντήσω σαν ανθρωπάρια που ταύτισαν την ζωή με την «δουλειά» τους και αυτό το λέω επειδή είχε δικαίωμα σύνταξης αρκετά νωρίτερα,εν τούτοις την απαρνιότανε για να εξακολουθεί να κάνει ό,τι έκανε…

Μέγιστη κατάντια…δυστυχώς ήρθε μήνες μετά την σύνταξη ο θάνατος….ετσι ήθελε και σίγουρα θα συνεχίσει η σύζυγος να παίρνει μια αρκετά παχυλή σύνταξη για τα δεδομένα της Ελλάδας του 2026…
 

gnnakos

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Απρ 2019
Μηνύματα
2.295
Κριτικές
133
Like
21.984
Πόντοι
26.386
Tι συνταξη βρε φιλε;
Πριν την κριση του 2009,οι πρωτοκλασάτοι παιρνανε εξαψηφια νουμερα το μηνα!!

αλλα και μετα φυσικα παλι πολλα...τι να κανει 1000 ευρω συνταξη;
 

Thanos03

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.209
Like
1.591
Πόντοι
216
:jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking:
74 με 2 πακετα τη μερα επι 60 χρόνια,το εμβολιο τον πειραξε

ΥΓ αλλιως θα ζουσε μεχρι ποτε;; 128 ισως;;145;

και ξανα μανά :jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking:

Τότε ποιος ο λόγος να εμβολιαζόταν και να ρίσκαρε παρενέργειες τύπε ; Έτσι και αλλιώς ήξερε πως θα πάει από τσιγάρο από μέρα σε μέρα.

Το ότι κάπνιζε από τα 14 και τα στατιστικά για τους καπνιστές 74 ετών ισχυρίζεσαι πως τα ξέρεις.

Στα στατιστικά αιφνίδιων καρδιακών θανάτων στο σπίτι μετά την πανδημία, έριξες καμία ματιά ;

Το γεγονός πως όσους δεν έκαναν 3η 4η 5η δόση τους βαφτίζανε "μη εμβολιασμένους" για να ανεβαίνουν τα στατιστικά θανάτων "ανεμβολίαστων" το ξέχασες;
Το εμβόλιο που αποσύρθηκε "για εμπορικούς λόγους" ; Δεν ξέρω εταιρία που να έχει καλό προϊόν και αντί να κάνει επιθετικό μάρκετινγκ για να επιβληθεί στην αγορά, προτιμά να το αποσύρει διότι "υπάρχουν πολλά παρόμοια εκεί έξω".

Όταν πέθαινε κάποιος που δεν είχε κάνει 5 δόσεις λέγατε πως την πάτησε επειδή "ήταν ανεμβολίαστος". Οταν πεθάνει κάποιος που έκανε 5 δόσεις είστε σίγουροι πως τον έφαγε το τσιγάρο.

Γιατί είστε τόσο ευαίσθητοι για μια "ψεκασμένη θεωρία" τώρα που δεν κινδυνεύετε πλέον από τους ανεμβολίαστους όπως υποστηρίζατε τότε ;
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
Ότι προσπάθεια κάνω στη ζωή μου είναι να μην καταντήσω σαν ανθρωπάρια που ταύτισαν την ζωή με την «δουλειά» τους και αυτό το λέω επειδή είχε δικαίωμα σύνταξης αρκετά νωρίτερα,εν τούτοις την απαρνιότανε για να εξακολουθεί να κάνει ό,τι έκανε…

αυτο ακριβως τυπε...πεθανανε δουλευοντας....
και το χειροτερο ειναι οτι το κανανε χωρις να τους το υποχρεωσει κανεις, απλα ηταν αυτο που θελανε....
θλιβερο...
:confused::confused::confused::confused:
 
  • Like
Αντιδράσεις: riding

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Η Παγώνη θα πάει στην κηδεία?
 

gnnakos

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Απρ 2019
Μηνύματα
2.295
Κριτικές
133
Like
21.984
Πόντοι
26.386
«Ήμασταν οι πιο χαμηλά αμειβόμενοι για την αγορά… Στον ANT1 με τον Γιώργο Καραμέρο παίρναμε 4.000 ευρώ και αντίστοιχο πρόσωπο στο κανάλι έπαιρνε 100.000 ευρώ», είπε στην πρωινή εκπομπή του Alpha ο Σπύρος Χαριτάτος.

 
  • Like
Αντιδράσεις: riding

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.441
Like
49.249
Πόντοι
10.131
:jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking:
74 με 2 πακετα τη μερα επι 60 χρόνια,το εμβολιο τον πειραξε

ΥΓ αλλιως θα ζουσε μεχρι ποτε;; 128 ισως;;145;

και ξανα μανά :jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking:
Γιατι μας το χαλας ρε τυπε, είπαμε το εμβόλιο φταίει!
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.441
Like
49.249
Πόντοι
10.131
Δούλεψε μεχρι σχεδόν την τελευταία στιγμη ενω θα μπορούσε να εχει αράξει εδω και καμια 10αρια χρονια με τα λεφτα που ειχε βγάλει και ποιος ξερει ισως ετσι να ζουσε ακομα... θα τα παρει μαζι του τωρα... βασικα θα του τα φανε τα τρια παιδια του.
 

giorgiodelafuentes2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2021
Μηνύματα
345
Like
1.288
Πόντοι
201
Μας χάρισε την κορυφαία στιγμή στην ελλ. τηλεόραση

Το ντερμπυ κασιδας- κανελλη - Δούρου :rockon:
Μην ξεχνάμε και τον Πάκη πού έκλασε μέντες κι έκατσε στα αυγά του έλαβε μέρος στο ντέρμπυ
 

Middle_age_rider

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2024
Μηνύματα
205
Κριτικές
7
Like
962
Πόντοι
361
Κουράγιο στους δικούς τους ανθρώπους για την απώλεια. Αλλά υπηρέτησε μια χλιαρή δημοσιογραφία και περισσότερο παρουσιαστή θα τον έλεγα. Διάβαζε πολύ ωραία αυτά που του λέγανε.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Δούλεψε μεχρι σχεδόν την τελευταία στιγμη ενω θα μπορούσε να εχει αράξει εδω και καμια 10αρια χρονια με τα λεφτα που ειχε βγάλει και ποιος ξερει ισως ετσι να ζουσε ακομα... θα τα παρει μαζι του τωρα... βασικα θα του τα φανε τα τρια παιδια του.
Workaholic άτομα σαν και τον συγχωρεμένο, με κανένα άλλο ενδιαφέρον/χόμπι, δε γνωρίζουν τίποτ' άλλο πέρα από δουλειά.

Συνήθως πεθαίνουν γρήγορα μετά τη συνταξιοδότηση (ή και λίγο πριν :confused:).
 

Thanos03

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.209
Like
1.591
Πόντοι
216

nkido101

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Απρ 2024
Μηνύματα
1.030
Like
17.480
Πόντοι
2.256
τα πηρε μαζι του
ωχχχ wait... xD
 
  • Like
Αντιδράσεις: pa28

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.441
Like
49.249
Πόντοι
10.131
ακουγεται οτι για να δωσει θεση στις γλαστρες διπλα του ηθελε ακαποτο μπουκιτσι τελειωτικο στην γερικη τσαπου του:sad2::confused::confused::confused:
Και καλα εκανε, αν ελεγαν ναι απλα αποδεικνύαν οτι ηταν ψωλουδες και θα εκαναν τα παντα για να βγουν συμπαρουσιαστριες σε πρωινη εκπομπή νούμερο ενα στην τηλεθέαση.
 
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
175
Like
605
Πόντοι
81
Rip
IMG_6579.jpeg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom