Lady Alexia
Call-Girl
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2024
- Μηνύματα
- 2.882
- Like
- 53.049
παιδάκι μου...η στολή "κάτσε" τι είναι?????Χαχαχχαχαχαχαχαχαχαδεν έφτανε τ emoji για να σ δείξω πόσο ελιωσα
Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Μα καλά τι πάθατε ;παιδάκι μου...η στολή "κάτσε" τι είναι?????![]()
λογικα θα μου κατσει ή θα της κατσωπαιδάκι μου...η στολή "κάτσε" τι είναι?????![]()

λογικα θα μου κατσει ή θα της κατσω![]()
Εγώ ένα "κατσε" αθώο πέταξα αλλού το μυαλό τους....

Παλεύουμε να βρούμε έναν σοβαρό άνθρωπο εδώ μέσα που να μην ζητάει ανά 2 λεπτά βυζιά και κώλοΕγώ ένα "κατσε" αθώο πέταξα αλλού το μυαλό τους....![]()

ΓΚΡ αφού δεν ανέβασες και τα ποζιαρίνια, σε αποκληρώνω και ψάχνω νέα Βασίλισσα.Μα καλά τι πάθατε ;![]()
που θα έχει αλλάξει κι η χρονιά 
.....ψυχή έχουν βυζια και κώλο ζητάνεΠαλεύουμε να βρούμε έναν σοβαρό άνθρωπο εδώ μέσα που να μην ζητάει ανά 2 λεπτά βυζιά και κώλο![]()
κωλο ειπες.....ψυχή έχουν βυζια και κώλο ζητάνε![]()
Σου'πα κάτσε .......imaginationκωλο ειπες![]()
οκ θα σου κατσωΣου'πα κάτσε .......imagination

Να σου πω ένα αγροτικό ανέκδοτο με τον παππού Γιάννη και τη γιαγιά Αλεξία ή να το κρατήσω μυστικό και το ποστάρω από Δευτέρα του 2026;.....ψυχή έχουν βυζια και κώλο ζητάνε![]()
Να σου πω ένα αγροτικό ανέκδοτο με τον παππού Γιάννη και τη γιαγιά Αλεξία ή να το κρατήσω μυστικό και το ποστάρω από Δευτέρα του 2026;

Άμα δεν είχαν τηλεόραση ξέρουμε τη συνέχειαΜια φορά κι έναν καιρό κάποιος παππούς με τη γιαγιά μαζεύανε ελιές πίσω από το Μαλιμπάρδι (ψηλό βουνό στα αλβανικά).
Σε μια φάση λέει ο παππούς:
- Σηκώθηκε ο καταραμένος...
- Μπα βρε αχρόνιαγο, τι λες το μυαλό στη ντούντα το έχεις;
- Μωρή μάζεψε τα πανιά δεν βλέπεις που φυσάει;
Εμ εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχαν δίκτυα κλπ κλπ οπότε ο παππούς Γιάννης εννοούσε τον αέρα, τώρα το βράδυ τι έκανε στη γιαγιά Αλεξία δεν το έμαθα![]()

Τι στολή...? Για πες , για πεςΥπομονή εσύ.. έχω πάρει στολή, κάτσε![]()
Ξέχασα θα τα περάσω και ένα χέρι baby oil να γυαλίζουνΒαγγεεεεεεεεληηηηη μπόλικο![]()