Εγώ να πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον συναγωνιστή που έκλεισε ραντεβού με αυτές τις υπερκαύλες λες και κλείνεις σχήμα στα μπουζούκια σαν το θρυλικό Νότης , Καρρας ! Λογικά δεν θα το δει ο τύπος γιατί μάλλον τον πέθαναν και άφησε τελευταία πνοή σε πορνοξενοδοχειο οπότε άξιο μέλος στις καρδιές μας (αστιευομαι προφανώς) Συγχαρητήρια σε όλους !