Lady Alexia
Call-Girl
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2024
- Μηνύματα
- 2.880
- Like
- 53.013
απ τέτοιες βυζαρες το μόνο που μπορεί να γίνει είναι ανάσταση μανάρι μΜη σκοτωθούμε![]()


Βυζγια να πέσουν να μας σκοτώσουναπ τέτοιες βυζαρες το μόνο που μπορεί να γίνει είναι ανάσταση μανάρι μ![]()


kai κωλοιΒυζγια να πέσουν να μας σκοτώσουν![]()

Αλίμονο....kai κωλοι![]()
μη το λες.......Μένω σπίτι, ασφαλής
Kαλα.μη το λες.......![]()
Δεν σου αρέσει;Τι Άβαταρ είναι αυτή Αλεξία;
Τι διάολια έκανες πάλι;
δεν ξέρω για εσάς εμένα είναι μια από τις αγαπημένες μου 
Μου αρέσει και μάλιστα πάρα πολύ.Δεν σου αρέσει;δεν ξέρω για εσάς εμένα είναι μια από τις αγαπημένες μου
![]()
Μου αρέσει και μάλιστα πάρα πολύ.
Ε αφού ξέρεις δεν έχω τίποτα να πω .....Χεχεχεχεχεχε Άμα λέω εγώ ότι είσαι σατανάς....![]()

Όχι, ΓΚΡ...Δεν σου αρέσει;δεν ξέρω για εσάς εμένα είναι μια από τις αγαπημένες μου
![]()
Βάζω στοίχημα πως είναι ακριβώς ίδια με τα δικά μου ποζιαρίνιαΌχι, ΓΚΡ...
Η Βασίλισσα μου έχει κάτι ποζιαρίνια σκέτα λουκουμάκια, ούτε στο 0.0001% δεν της μοιάζεις. ΠΛΟΚ & εξαφανιζόλ....
(κυριακάτικο σχόλιο)
Να κερδίσουμε τη μάχη αλλά μη χάσουμε το πόλεμοΠάμε για μαχη![]()
![]()
Για να κερδίσεις πόλεμο πρέπει να περάσεις μάχες κ μάχες......Να κερδίσουμε τη μάχη αλλά μη χάσουμε το πόλεμο

ΕυχαριστούμεΚαι Κυριακή διαθέσιμη κοντά σας, σας συγχαίρω για τους τρόπους σας,την κατανόηση , όμορφες στιγμές κάθε μέρα ,όμορφα λόγια προς το προσωπο μου τον κάθε έναν ξεχωριστά!!
καλό ξημέρωμα αγάπες μου όνειρα γλυκά σας εύχεται το γλυκό υγρό νινι μου![]()