μόνον τον Κούλη δεν θα ψήφιζαν ?Στον αποπάνω πέστα.
Που νομίζει ότι ο Ελληνας έχει καλλιέργεια και διαβάζει ΦΟΥΛ.
Αμα ήταν έτσι ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΓΕ Ο Κούλης σήμερα.
Θα πήγαιναν και θα τον μαύριζαν κάλπες.
εδώ ψηφίσανε κάποιον που δεν μίλαγε Ελληνικά
Λογικά αν έχεις μόρφωση έστω από βιβλία λογοτεχνίας δεν ψηφίζεις τενεκέδες