Νέα

Διαγράφτηκε ο Αντώνης Σαμαράς από τη ΝΔ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα satov1
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 61K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.768
Κριτικές
2
Like
33.784
Πόντοι
9.931
Στον αποπάνω πέστα.
Που νομίζει ότι ο Ελληνας έχει καλλιέργεια και διαβάζει ΦΟΥΛ.
Αμα ήταν έτσι ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΓΕ Ο Κούλης σήμερα.
Θα πήγαιναν και θα τον μαύριζαν κάλπες.
μόνον τον Κούλη δεν θα ψήφιζαν ?
εδώ ψηφίσανε κάποιον που δεν μίλαγε Ελληνικά
Λογικά αν έχεις μόρφωση έστω από βιβλία λογοτεχνίας δεν ψηφίζεις τενεκέδες
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
μόνον τον Κούλη δεν θα ψήφιζαν ?
εδώ ψηφίσανε κάποιον που δεν μίλαγε Ελληνικά
Λογικά αν έχεις μόρφωση έστω από βιβλία λογοτεχνίας δεν ψηφίζεις τενεκέδες
Μα ο αποπάνω λέει ότι ο Ελληνας
δεν είναι στον πάτο στο διάβασμα και στην παιδεία ΕΕ.
Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Γνωρίζω πολλούς ανθρώπους με ΠΑΙΔΕΙΑ.
Με κρίση ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΟΥΣ.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Τα παραλές βρε, οι περισσότεροι δεν είναι όχλος, ούτε καν, μήπως εσύ τους έχεις πάρει κάπως;

Γαμώ τα παιδιά είναι και πράττουν κατά συνείδηση, άντε και καμμιά σκανταλιά σιγά τί έγινε.

Τώρα, ότι γενικά στο σάιτ γίνονται πλάκες και καζούρα ναί,οκ αλλά φαίνεται πότε είναι καλόβολη και πότε όχι.
Αυτά.
Δεν είπα τίποτα κακό. Την έπεσαν διάφορα άτομα σχολιάζοντας τον χρόνο μου και αν βλέπω μια συνέντευξη και απλά απάντησα οτι άργησα 3 μέρες.. Προς την πλακίτσα ήταν παρά στην ουσία.
Και απο οτι είδες ούτε καν σχολίασα τη ουσία την συνέντευξης κλπ..
Πλακίτσα , σκέτη πλακίτσα...
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Αυτό είναι ένα γαλάζιο βίτσιο, από ότι έχω καταλάβει εδώ μέσα.
Όποιος δε συμφωνεί ή δεν ταυτίζεται με τα γαλάζια παραπαίδια είναι όχλος, παρεάκι, συμμορία και πάει λέγοντας. Το ακούμε συνέχεια.
Και τα λένε και άνθρωποι που λειτουργούν ακριβώς με τον τρόπο που υποτίθεται ότι καταδικάζουν.
Άβυσσος οι γαλάζιες ψυχές.....
Κοίτα, ο όχλος είναι μια ομάδα ανθρώπων που αντιδρούν ομοιόμορφα χωρίς να φαίνεται με ονοματεπώνυμο ο κάθε ένας.
Όχλος πληκτρολογίου είναι μια ομάδα, που ανώνυμα (όπως και εγώ) λέει οτι θέλει χρησιμοποιώντας χαρακτηρισμούς ή και υβρεολόγιο ή και προσβλητικές εκφράσεις κλπ κλπ
Παραπαίδι γαλάζιο συμμορία κλπ .. --> Πρέπει να μάθουμε να ακούμε με σεβασμό την γνώμη του άλλου , χωρίς να κοροιδεύουμε , χωρίς να βάζουμε στο στόμα του άλλου λόγια που δεν είπε και να απαντάμε με επιχειρήματα σε οτι μας λέει. Οπότε σου επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Εννοείται ότι το μπινελικι πάει σύννεφο από όλες τις πλευρές. Αυτό είναι οικουμενικό προνόμιο.
Αλλά στο μπου είμαστε.
Το μπινελίκι μπορεί να πηγαίνει σύννεφο. Αυτό όμως δεν δικαιολογεί κανέναν όταν το ακολουθεί. Όποιος έχει τα κότσια , αντιστέκεται με επιχειρήματα...
Στο μπου είμαστε . Αρα βρίζουμε ελεύθερα?? Δηλαδή αν είμασταν σε καφενείο στην Κρήτη , θα τραβάγαμε κουμπούρια????
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Το μπινελίκι μπορεί να πηγαίνει σύννεφο. Αυτό όμως δεν δικαιολογεί κανέναν όταν το ακολουθεί. Όποιος έχει τα κότσια , αντιστέκεται με επιχειρήματα...
Στο μπου είμαστε . Αρα βρίζουμε ελεύθερα?? Δηλαδή αν είμασταν σε καφενείο στην Κρήτη , θα τραβάγαμε κουμπούρια????
Μη το λες αυτό γιατί σε ορισμένα χωριά της Κρήτης αυτό γίνεται.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.134
Κριτικές
18
Like
15.285
Πόντοι
3.246
Δεν είπα τίποτα κακό. Την έπεσαν διάφορα άτομα σχολιάζοντας τον χρόνο μου και αν βλέπω μια συνέντευξη και απλά απάντησα οτι άργησα 3 μέρες.. Προς την πλακίτσα ήταν παρά στην ουσία.
Και απο οτι είδες ούτε καν σχολίασα τη ουσία την συνέντευξης κλπ..
Πλακίτσα , σκέτη πλακίτσα...
Πλακίτσα σου κάνουν κι αυτοί ρε Μήτσο,απλό τσίγκλισμα και μήν τρελαίνεσαι, δεν είναι έτσι το σοβαρό μπούλιγκ.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Πλακίτσα σου κάνουν κι αυτοί ρε Μήτσο,απλό τσίγκλισμα και μήν τρελαίνεσαι, δεν είναι έτσι το σοβαρό μπούλιγκ.
Δεν το συνεχίζω και όπως σου είπα , στην "πλακίτσα", απάντησα με "πλακίτσα". Όλες οι πλακίτσες, πλακίτσες είναι.
Βέβαια , ανάλογα με το πως γράφει και ομιλεί κάποιος, ανάλογα του απαντώ.
Τώρα βέβαια δεν νομίζω οτι έχει έννοια να αναλύσουμε τι είναι πλάκα και τι οχι.....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μη το λες αυτό γιατί σε ορισμένα χωριά της Κρήτης αυτό γίνεται.
Αμα συμφωνείς τότε , να πούμε να εξαπλωθεί...... χιχιχι
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Δεν το συνεχίζω και όπως σου είπα , στην "πλακίτσα", απάντησα με "πλακίτσα". Όλες οι πλακίτσες, πλακίτσες είναι.
Βέβαια , ανάλογα με το πως γράφει και ομιλεί κάποιος, ανάλογα του απαντώ.
Τώρα βέβαια δεν νομίζω οτι έχει έννοια να αναλύσουμε τι είναι πλάκα και τι οχι.....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Αμα συμφωνείς τότε , να πούμε να εξαπλωθεί...... χιχιχι
Αυτό δε βολεύει τον Αντώνη Σαμαρά.
Γιατί αν οι Μητσοτάτσηδες αναβιώσουν το έθιμο της
βεντέτας δεν τον βλέπω καλά τον Πρόεδρο Σαμαρά.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Αυτό δε βολεύει τον Αντώνη Σαμαρά.
Γιατί αν οι Μητσοτάτσηδες αναβιώσουν το έθιμο της
βεντέτας δεν τον βλέπω καλά τον Πρόεδρο Σαμαρά.
Φαίνεται δεν παρακολουθείς την επικαιρότητα....
Δεν κινδυνεύει απο το Μητσοτακαίικο ο Σαμαράς... Με τίποτα....
Απο τον Καμμένο κινδυνεύει... "Ξέρεις Εσύ .." του έγραψε...
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Φαίνεται δεν παρακολουθείς την επικαιρότητα....
Δεν κινδυνεύει απο το Μητσοτακαίικο ο Σαμαράς... Με τίποτα....
Απο τον Καμμένο κινδυνεύει... "Ξέρεις Εσύ .." του έγραψε...
To είδα.
Ο Καμμένος έχει βεντέτα με το Σαμαρά από το 2012.
Οταν τον διέγραψε ο Πρόεδρος Σαμαράς
επειδή δεν ψήφισε το β μνημόνιο όπως είχε επίσημη γραμμή η ΝΔ.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
To είδα.
Ο Καμμένος έχει βεντέτα με το Σαμαρά από το 2012.
Οταν τον διέγραψε ο Πρόεδρος Σαμαράς
επειδή δεν ψήφισε το β μνημόνιο όπως είχε επίσημη γραμμή η ΝΔ.
Βλέπεις, οι βεντέτες και οι εμπάθειες είναι κακό πράγμα..... Γενικά το λέω.

Πάντως η δεξιά πρέπει λίγο να προσέξει , να μην πάθει αυτά που κοροιδεύει... Γελάει με την αριστερά που έχει γίνει 1000 κομμάτια, αλλά και αυτή (η δεξιά) δεν πάει πίσω.
Ας κοιτάξει πρώτα τα του οίκου της και ασχολείται μετά με τους άλλους.
Και ως γενική παρατήρηση, σε έναν καβγά, δεν φταίει μόνο ο ένας..... Και οι 2 κάτι έχουν κάνει...... Είναι αυτό που λένε με το τανγκό....
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Βλέπεις, οι βεντέτες και οι εμπάθειες είναι κακό πράγμα..... Γενικά το λέω.

Πάντως η δεξιά πρέπει λίγο να προσέξει , να μην πάθει αυτά που κοροιδεύει... Γελάει με την αριστερά που έχει γίνει 1000 κομμάτια, αλλά και αυτή (η δεξιά) δεν πάει πίσω.
Ας κοιτάξει πρώτα τα του οίκου της και ασχολείται μετά με τους άλλους.
Και ως γενική παρατήρηση, σε έναν καβγά, δεν φταίει μόνο ο ένας..... Και οι 2 κάτι έχουν κάνει...... Είναι αυτό που λένε με το τανγκό....
Ο Αντώνης Σαμαράς θα τα κάνει σφουγγάρι αυτά.
Ελπίζω να φανεί ενωτικός.
Για να σώσει την υστεροφημία του.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Για να μάθω αν την είδες ή θα τη δεις.
Για αυτό το είπα.
Τέλος πάντων, αν εννοείς την συνέντευξη της περασμένης Κυριακής, την έχω δει. Αλλωστε το εχω γράψει... Εχεις τον νου σου να τρολάρεις και δεν διαβάζεις σοβαρά αυτά που γράφω......
Αν εννοείς άλλη συνέντευξη, sorry, αλλά δεν γνωρίζω πια λες...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom