Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 778 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.839

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.306
Like
14.501
Πόντοι
3.556
20250914_115352.jpg
Απο οτι περιγράφεις πέρασες ωραία , το ξενύχτησες και διασκέδασες.
Σήμερα ξεκούραση, χαλάρωση, επαναφορά και απο αύριο γερή εις τας επάλξεις....

Την αγάπη μου και να περνάς όμορφα και γελώντας
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.870
Like
159.687
Απο οτι περιγράφεις πέρασες ωραία , το ξενύχτησες και διασκέδασες.
Σήμερα ξεκούραση, χαλάρωση, επαναφορά και απο αύριο γερή εις τας επάλξεις....

Την αγάπη μου και να περνάς όμορφα και γελώντας
.....πέρασα ονειρεμένα όπως κάθε φορά !

Σε ευχαριστω :smitten:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.870
Like
159.687
Καλησπερα....στο νυχτοπουλι μας......που διασκεδαζει και το χαμογελο της ακουγεται παντου.

1000012424.jpg
.....τα τσιγάρα τα ποτά και τα ξενύχτια έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια !

ΥΓ....ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω !
Όλη την μέρα τσαι πίνω !
χαχαχαχαχαχα....:2funny:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
.....τα τσιγάρα τα ποτά και τα ξενύχτια έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια !

ΥΓ....ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω !
Όλη την μέρα τσαι πίνω !
χαχαχαχαχαχα....:2funny:
Mια πολυ καλη μου φιλη οταν ειχαμε βγει για φαγητο εβαζε νερακι στο καρσι της....και μια χαρα ηταν την αλλη μερα.

:wink::wink::wink::wink::wink:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.870
Like
159.687
Mια πολυ καλη μου φιλη οταν ειχαμε βγει για φαγητο εβαζε νερακι στο καρσι της....και μια χαρα ηταν την αλλη μερα.

:wink::wink::wink::wink::wink:
.....εχθές η φίλη σου ξέχασε να βάλει νερό στο κρασί της και τώρα είναι χουχουλασμένη στον καναπέ της .:grin::grin:....αγκαλίτσα με ένα φλυτζάνι τσάι ....:smitten:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
.....εχθές η φίλη σου ξέχασε να βάλει νερό στο κρασί της και τώρα είναι χουχουλασμένη στον καναπέ της .:grin::grin:....αγκαλίτσα με ένα φλυτζάνι τσάι ....:smitten:
Εμ....δεν ηταν εκει ο φιλος σου να στο θυμησει....αλλα την επομενη φορα.....λιγο ρυζακι θα κανει επισης καλο....:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::kiss-mark:
 

Nevio

Σεβαστός
Εγγρ.
11 Οκτ 2022
Μηνύματα
1.094
Like
7.502
Πόντοι
1.056
.....εχθές η φίλη σου ξέχασε να βάλει νερό στο κρασί της και τώρα είναι χουχουλασμένη στον καναπέ της .:grin::grin:....αγκαλίτσα με ένα φλυτζάνι τσάι ....:smitten:
Μηπως ομως Ελενα αντι για ενα ποτηρακι λικερακι.....ηπιες λιγο παραπανω και δεν το θυμασαι;.....κατι η παρεα,η κουβεντα κατι απο δω απο κει μηπως...λεω μηπως :dunno:σε συνεπηρε η βραδιά και τρεις λαλουν και δυό χορευουν;:crazy:......................:rose::rose::rose::rose::rose:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.870
Like
159.687
Εμ....δεν ηταν εκει ο φιλος σου να στο θυμησει....αλλα την επομενη φορα.....λιγο ρυζακι θα κανει επισης καλο....:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::kiss-mark:
......ρυζάκι ,τσάι και παιχνίδια εκδίκησης να με νευριάζει ο Άγης που τις αγάπαει όλες και δεν έχει και καλό χαρακτήρα !
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.870
Like
159.687
Μηπως ομως Ελενα αντι για ενα ποτηρακι λικερακι.....ηπιες λιγο παραπανω και δεν το θυμασαι;.....κατι η παρεα,η κουβεντα κατι απο δω απο κει μηπως...λεω μηπως :dunno:σε συνεπηρε η βραδιά και τρεις λαλουν και δυό χορευουν;:crazy:......................:rose::rose::rose::rose::rose:
.....κι όμως ένα λικεράκι ήπια !
Απλά δεν είμαι συνηθισμένη !
αχχχ.....αυτή η παρέα !
Είναι ζωηρά παιδιά !
Αν έιναι να βγαίνω και να θέλω 2 μέρες να συνέλθω καλυτερα να κάτσω σπίτι μου με τα σήριαλ και το τσαγάκι μου ....:coffee:
 

Nevio

Σεβαστός
Εγγρ.
11 Οκτ 2022
Μηνύματα
1.094
Like
7.502
Πόντοι
1.056
.....κι όμως ένα λικεράκι ήπια !
Απλά δεν είμαι συνηθισμένη !
αχχχ.....αυτή η παρέα !
Είναι ζωηρά παιδιά !
Αν έιναι να βγαίνω και να θέλω 2 μέρες να συνέλθω καλυτερα να κάτσω σπίτι μου με τα σήριαλ και το τσαγάκι μου ....:coffee:
Ε τοτε αμα ειναι ετσι Ελενα καλυτερα στο σπιτι και στα σηριαλ:smitten:......(τι τα ηθελες τετοια καουμποιλίκια και εσυ νυχτιάτικα;)..:idiot:........τώρα πως εισαι πως νιωθεις;......εχεις συνελθει τουλαχιστον; η εισαι ακομα με τσαι με λεμονι στο μπαλκονι;....:springsmile::tooth:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.870
Like
159.687
Ε τοτε αμα ειναι ετσι Ελενα καλυτερα στο σπιτι και στα σηριαλ:smitten:......(τι τα ηθελες τετοια καουμποιλίκια και εσυ νυχτιάτικα;)..:idiot:........τώρα πως εισαι πως νιωθεις;......εχεις συνελθει τουλαχιστον; η εισαι ακομα με τσαι με λεμονι στο μπαλκονι;....:springsmile::tooth:
.....είμαι λίγο καλύτερα μάτια μου !
Πήρα άδεια από την σημαία και βλέπω τι βι ....:smitten:
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.463
Πόντοι
3.535
Είδα το επιφώνημα έκπληξης της Οικοδέσποινας και οφείλω να απαντήσω.
Όχι. Αλλώς η κυρία θα το ήξερε.

Κάποια στιγμή θα την συναντήσω αλλά η ίδια θα το μάθει μετά την λήξη της συνεύρεσης, όταν της πω ποιο είναι το νικ μου ....

Επί του παρόντος της αφιερώνω μία ελαιογραφία μου...
1757590879683.jpeg
Δεν ήξερα ότι οι Jethro Tull ζήτησαν από εσένα να τους κάνεις την ελαιογραφία για έναν από τους ύμνους τους. Πρέπει να έχεις χεστεί στο τάληρο μετά από τόσα χρόνια
 

Συνημμένα

  • Screenshot 2025-09-14 180633.png
    Screenshot 2025-09-14 180633.png
    1,2 MB · Εμφανίσεις: 16

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086
Δεν ήξερα ότι οι Jethro Tull ζήτησαν από εσένα να τους κάνεις την ελαιογραφία για έναν από τους ύμνους τους. Πρέπει να έχεις χεστεί στο τάληρο μετά από τόσα χρόνια
Χμμμ...
Εγώ απεικονίζομαι στην ελαιογραφία αυτή. Από την εποχή που ζούσα στο Λονδίνο...
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom