professor x
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 5.602
- Κριτικές
- 53
- Like
- 41.549
- Πόντοι
- 17.336
Εκεί θά κολλήσουμε τώρα ;Μιλώ ορθά η σε ξαπλωτή στάση;![]()
Εκεί θά κολλήσουμε τώρα ;Μιλώ ορθά η σε ξαπλωτή στάση;![]()
Εχω και "όρθια " και κάπου μπερδεύτηκα....ανάσκελα,όρθια, τέσσερα, καθιστή, στα γονατα ,πάτωμα,καναπες,μπάνιο,ασανσέρ,διάδρομο...εεεεε μια ψυχή έχω κ γωΕκεί θά κολλήσουμε τώρα ;![]()
Οβερ2.5 ώρες ραντεβού δηλαδή να κλείσουμεΕχω και "όρθια " και κάπου μπερδεύτηκα....ανάσκελα,όρθια, τέσσερα, καθιστή, στα γονατα ,πάτωμα,καναπες,μπάνιο,ασανσέρ,διάδρομο...εεεεε μια ψυχή έχω κ γω![]()
Θα...ανεβώ μωρό μου!!!!Οβερ2.5 ώρες ραντεβού δηλαδή να κλείσουμε
Άντε ανέβα
τελικα ποτε Θεσσαλονικη που ελεγες;Καλησπέρα![]()
Αλλάζει το πρόγραμμα συνεχώς,δεν έχω τον "χρόνο"που θα ήθελα η αλήθεια είναι για την ωρα τουλάχιστον βέβαια,είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει και από τη μια στιγμή στην άλλη!τελικα ποτε Θεσσαλονικη που ελεγες;
Του'κατσε στο λαιμό

Καλησπέρα!!
καλο πσκ![]()
επίσης!Καλησπέρα!!
καλο πσκ![]()

Ωραία μου Κυρία είστε ένα απίστευτο όμορφο πλάσμα,, με ένα υπέροχο σμιλεμένο κορμί...Καλησπέρα![]()

Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μ ΚύριεΩραία μου Κυρία είστε ένα απίστευτο όμορφο πλάσμα,, με ένα υπέροχο σμιλεμένο κορμί...![]()
πως τα λες ετσι βρε ατιμεΩραία μου Κυρία είστε ένα απίστευτο όμορφο πλάσμα,, με ένα υπέροχο σμιλεμένο κορμί...![]()

Έχω ευφράδεια λόγου αλλά και έναν καλό λόγο για να εκφραστώ καλέ μου φίλεπως τα λες ετσι βρε ατιμε

Πάλι στραβά έχει μπει... Κάποιος να την ισιωσει βρε παιδιά!!!Προθέρμανση..!!
έχει στραβώσει από σφυροκόπημαΠάλι στραβά έχει μπει... Κάποιος να την ισιωσει βρε παιδιά!!!
