Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μωρη καριολα το ινσταγκραμ παντρεύτηκες; Άστο από το χέρι σου..πρεζακι. Γελάει μαζί σου όλη η ΕλλάδαΚακώς την κατηγορούμε τύποι για νταντάδες κτλ
Δηλαδή όλες αυτές οι πλεμποσαβουρες που κυκλοφορούσαν έξω με φορμες και σπορτεξ μέχρι να μπει το καλοκαίρι κουράστηκαν από κάτι και είναι σε αυτά τα χάλια σαν λάθρο;και άμα τη ρωτήσεις θα σου πει δεν μ αρέσουν οι υπερβολές ,κυκλοφορώ με φόρμες και χωρίς μακιγιάζ
Πριν το φαγητό η μετά;Κακώς την κατηγορούμε τύποι για νταντάδες κτλ
Χαχα ετσι την πατησα και εγω τυπε οταν την πρωτο εντόπισα στο Instagram πριν 2-3 χρονια. Λεω ωραίο μουνι και φαίνεται να ειναι και σοβαρό με κάποιο επίπεδο...τελικά η τύπισσα μολις εγινε γνωστή και βρήκε και τον λακαμα με τα φράγκα έδειξε τον πραγματικό της εαυτό, φουλ καβαλημα καλαμιού και τερμα κομπλεξισμος με συνεχόμενη επίδειξη πλούτου, ρολόγια, σπορ αυτοκίνητα, βόλτες με σκαφοι κ.α.Τι γίνεται ρε τύποι με αυτήν το έχασε τελείως? Τι καραγκιοζιλικια είναι αυτά με κομμώτριες και στυλιστα στο μαιευτήριο?
Αναρωτιέμαι αν έχει πάτο αυτό το ξεφτιλικι.
Και μέχρι πριν ένα χρόνο πίστευα ότι είναι σοβαρή και έχει μυαλό αλλά αυτή κατάντησε χειρότερη από την μέση χαζογκομενα.
Χαχα ετσι την πατησα και εγω τυπε οταν την πρωτο εντόπισα στο Instagram πριν 2-3 χρονια. Λεω ωραίο μουνι και φαίνεται να ειναι και σοβαρό με κάποιο επίπεδο...τελικά η τύπισσα μολις εγινε γνωστή και βρήκε και τον λακαμα με τα φράγκα έδειξε τον πραγματικό της εαυτό, φουλ καβαλημα καλαμιού και τερμα κομπλεξισμος με συνεχόμενη επίδειξη πλούτου, ρολόγια, σπορ αυτοκίνητα, βόλτες με σκαφοι κ.α.
Και εχεις απο την αλλη εχεις τύπισσες σαν την Δούκισσα, την Χρουσαλλα κ.α. που εχουν παντρευτεί τύπους που εχουν 100 φορες τα λεφτα αυτουνού και δεν εχουν φλεξαρει ποτε τιποτα πανακριβο.



Εμενα μου δείχνει οτι ειναι ενας άβουλος τυπος που θα κανει οτι του ζητήσει το ψωνιο η γυναίκα του προκειμένου να γλυτώσει την γκρίνια της αλλα και για να μη φαει εμπάργκο στο γαμησι.Εδώ ανέβασε σε στόρυ τον σύζυγο. Πείτε μου ρε μάγκες με το χέρι στη καρδιά, εδώ βλέπετε έναν άντρα που μόλις γέννησε η γυναίκα του το πρώτο τους παιδί και θα έπρεπε να είναι μες στην τρελή χαρά Ή έναν άντρα που έχει ήδη πάθει κατάθλιψη που έχει παντρευτεί μαζί της μέσα σε λίγο καιρό?
![]()
Φανταστείτε τί εχει τραβήξει με την εθισμένη του ίνστα...
Τώρα που της έκανε παιδί σιγά μην κάθεται να την γαμάει. Παίζει να του προτείνει αυτή να πάρει καμιά βίζιτα για να βγαίνει από την υποχρέωσηΕμενα μου δείχνει οτι ειναι ενας άβουλος τυπος που θα κανει οτι του ζητήσει το ψωνιο η γυναίκα του προκειμένου να γλυτώσει την γκρίνια αλλα και για να μη φαει εμπαργκο στο γαμησι.
Eλληνιδα είναι άρα αποκλείεται να σκέφτεται έτσι,οχι Δανέζα...Τώρα που της έκανε παιδί σιγά μην κάθεται να την γαμάει. Παίζει να του προτείνει αυτή να πάρει καμιά βίζιτα για να βγαίνει από την υποχρέωση
γαμησε τα τυχαινει και διαβαζω τωρα ενα συγγραμα το "εθιμος στο διαδικτυο" , η κυρια ειναι για αγωγη κατευθειαν!!!Μωρη καριολα το ινσταγκραμ παντρεύτηκες; Άστο από το χέρι σου..πρεζακι. Γελάει μαζί σου όλη η Ελλάδα
γιατι δε λες απλα "μπουλης" ?Εμενα μου δείχνει οτι ειναι ενας άβουλος τυπος που θα κανει οτι του ζητήσει το ψωνιο η γυναίκα του προκειμένου να γλυτώσει την γκρίνια της αλλα και για να μη φαει εμπάργκο στο γαμησι.
νεοπλουτισμος λεγεται τυπε. τον εχουν αυτοι που δε γεννηθηκαν μεσα στα λεφτα και μεγαλωσαν φτωχαλες ωστε να δειξουν πια οτι φοραν μεταξωτα βρακια....Χαχα ετσι την πατησα και εγω τυπε οταν την πρωτο εντόπισα στο Instagram πριν 2-3 χρονια. Λεω ωραίο μουνι και φαίνεται να ειναι και σοβαρό με κάποιο επίπεδο...τελικά η τύπισσα μολις εγινε γνωστή και βρήκε και τον λακαμα με τα φράγκα έδειξε τον πραγματικό της εαυτό, φουλ καβαλημα καλαμιού και τερμα κομπλεξισμος με συνεχόμενη επίδειξη πλούτου, ρολόγια, σπορ αυτοκίνητα, βόλτες με σκαφοι κ.α.
Και εχεις απο την αλλη τύπισσες σαν την Δούκισσα, την Χρουσαλλα κ.α. που εχουν παντρευτεί τύπους που εχουν 100 φορες τα λεφτα αυτουνού και δεν εχουν φλεξαρει ποτε τιποτα πανακριβο.
Ακριβώς. Κάνεις δεν είπε ότι δε θέλει ο καθένας μας να κάνει λεφτά και γενικά να βελτιώσει τη ζωή του. Το θέμα είναι να το κρατάς σε ένα επίπεδο ιδιωτικότητας. Τί δείχνεις και πώς το δείχνεις παίζει ρόλο.νεοπλουτισμος λεγεται τυπε. τον εχουν αυτοι που δε γεννηθηκαν μεσα στα λεφτα και μεγαλωσαν φτωχαλες ωστε να δειξουν πια οτι φοραν μεταξωτα βρακια....
σκεψου αν ηθελε ο καθε εφοπλιστης τι στορυ θα μπορουσε να ανεβασει καθε μερα.... (για να μην πω τα πραγματικα μεγαλα κεφαλια του υποκοσμου) δεν εχουν αναγκη. εχουν το χρημα και δεν χρειαζεται να το δειχνουν στην καθε κουτση μαρια για την αναγνωριση γιατι ουτε την αναγνωριση επιδιωκουν απο ασχετους....
βγαζει χρημα απο αυτο... προφανως ομως δειχνει και τα κομπλεξ της...Ακριβώς. Κάνεις δεν είπε ότι δε θέλει ο καθένας μας να κάνει λεφτά και γενικά να βελτιώσει τη ζωή του. Το θέμα είναι να το κρατάς σε ένα επίπεδο ιδιωτικότητας. Τί δείχνεις και πώς το δείχνεις παίζει ρόλο.
το θεμα ειναι οτι αυτος δεν ειναι για τρελογιατρο τυπε... του λειπει απλα τεστοστερονη (ειναι και επιταγη των εποχων)Εν τω μεταξύ,λέμε για τον τύπο οτι είναι άβουλος κλπ,που ο Έλληνας πυρφόρος κάνει τα ίδια με την κάθε μπαζοκώλα.Φωτος απ'τους γάμους,τα μαιευτήρια,τα βαφτίσια,με 500 φιλτρα εννοείται
Τουλάχιστον αυτός τα κάνει με μουνάρα που δεν θέλει καν φίλτρα
Μπούλης κανονικότατος και υπό συνθήκες τον έλεγες και αδερφή...Εδώ ανέβασε σε στόρυ τον σύζυγο. Πείτε μου ρε μάγκες με το χέρι στη καρδιά, εδώ βλέπετε έναν άντρα που μόλις γέννησε η γυναίκα του το πρώτο τους παιδί και θα έπρεπε να είναι μες στην τρελή χαρά Ή έναν άντρα που έχει ήδη πάθει κατάθλιψη που έχει παντρευτεί μαζί της μέσα σε λίγο καιρό?
![]()
Φανταστείτε τί εχει τραβήξει με την εθισμένη του ίνστα...
Σιγά μην την νοιάζει αυτό. Πρώτα είδε το Ε1 του στην εφορία και μετά δεν έδωσε σημασία για τα άλλα. Άσε που τη συμφέρει για να τον χειρίζεται όπως θέλει. Άχνα δε θα βγάζει.Μπούλης κανονικότατος και υπό συνθήκες τον έλεγες και αδερφή...