Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Never play fair in an unfair world..Το κορίτσι του νήματος έχει και τα "αρχίδια" αλλά κυρίως το μυαλό για να τα βγάλει πέρα σε μία δύσκολη κατάσταση .
@DiorPoison σου εύχομαι να πάρεις την καλύτερη απόφαση για το θέμα που σε προβληματίζει .
Η γνώμη μου είναι να κινηθείς νομικά .
Τέτοια σκουπίδια δεν πρέπει να καταναλώνουν το οξυγόνο μας .
ΚΑΙ αυτό σωστόNever play fair in an unfair world..

Υπάρχει καφές με ηρεμιστικό μέσα?ΚΑΙ αυτό σωστό![]()

Αυτός που πίνει ο μπαρμπούλης από κάτωΥπάρχει καφές με ηρεμιστικό μέσα?![]()


Υπαρχει κατι καλύτερο...Υπάρχει καφές με ηρεμιστικό μέσα?![]()
Να μη ξεχνάμε να βλέπουμε τη ζωή με χιούμορ..πάνω απ’ όλα.
Σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε.
επιτελους η φωνη τις λογικης η θεμιδα πηρε θεσηΤο κορίτσι του νήματος έχει και τα "αρχίδια" αλλά κυρίως το μυαλό για να τα βγάλει πέρα σε μία δύσκολη κατάσταση .
@DiorPoison σου εύχομαι να πάρεις την καλύτερη απόφαση για το θέμα που σε προβληματίζει .
Η γνώμη μου είναι να κινηθείς νομικά .
Τέτοια σκουπίδια δεν πρέπει να καταναλώνουν το οξυγόνο μας .
Νι κάνε μας ότι ξέρεις και εγγλέζικαΚΑΙ αυτό σωστό![]()

...γτ το "δεν με εχουν σεβαστη" !!!! Μου ηρθαν ηδη στο νου 1-2 που κανουν το συγκεκριμενο λαθος επανειλημμεναΕντωμεταξύ το γράφει που το γράφει, έχε καλώς.. Γράψτο σωστά τουλάχιστον..![]()
Εμένα πάλι μόνο μία μου έρχεται στο μυαλό...γτ το "δεν με εχουν σεβαστη" !!!! Μου ηρθαν ηδη στο νου 1-2 που κανουν το συγκεκριμενο λαθος επανειλημμενα![]()
Ή Σεβαστή ποια είναι ;Εμένα πάλι μόνο μία μου έρχεται στο μυαλό
![]()
Προτιμώ ΜαλβίναΘα σφίξεις Σεβαστή μαν ?
![]()
![]()
ΈτσιΠροτιμώ Μαλβίνα![]()
Eχουμε ξεκινησει 6 παπακια glx 12βολτα απο Μενιδι και ψαχνουμε τον μπουστη που σε ενοχλησεΝα μη ξεχνάμε να βλέπουμε τη ζωή με χιούμορ..πάνω απ’ όλα.
Σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε.

Όσονούπω καταφθάνω κι εγώ . Θα δείτε ένα λαχανί Ζετάκι με Μαρτζόκια...Eχουμε ξεκινησει 6 παπακια glx 12βολτα απο Μενιδι και ψαχνουμε τον μπουστη που σε ενοχλησε![]()
![]()
