Νέα

Hot Ημερήσια ενημέρωση για μπουρδέλα!

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 252 άτομα (36 μέλη και 216 επισκέπτες)

SuperTsodakias

Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2024
Μηνύματα
44
Like
452
Πόντοι
20
n.smirni76 σήμερα αξίζεις και τον τίτλο ΠορνοΡαμπο! Μπράβο σου και πιστεύω ότι πρέπει να εκφράζω αρκετούς όταν λέω ευχαριστώ για τα χιλιόμετρα & ενημέρωση που κανείς.
Οχι μόνο γνωρίζει ποιες δουλεύουν που ανά πάσα στιγμή αλλά ξέρει και το ιστορικό τους, από ποιον οίκο περάσαν, ποτέ μας ήρθαν η έφυγαν.
Fun fact. Θυμάμαι πριν κάνα χρόνο να είμαι στο σαλόνι και να περιμένω τη κοπέλα να βγει ενώ εκείνη μιλούσε με τον νταβα της;!; Δε ξέρω.
Ήταν νευριασμένη που ο smirni γνώριζε που ακριβώς πήγε να δουλέψει στην επαρχία μαλακες!!
Την άκουσα ξεκάθαρα να λέει στο τηλέφωνο "ποιος είναι αυτός ο smirni, και πως γνώριζε που πήγα αφού δεν το είπα σε κανέναν!"
Αλλά και συνομιλητής της είπε κάτι του στυλ. Μην ανησυχείς, ξέρω ποιος είναι.
Καταλήγω λοιπόν ότι ο smirni είναι ο ίδιος ο Θεός του bou. Πανταχού παρών και τα παντογνωστης των πάντων
 

Morty love Jessica

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2020
Μηνύματα
405
Κριτικές
63
Like
5.341
Πόντοι
7.621
Καλησπερα συναγωνιστες,Ξερουμε καποιο που να εχει ταυλανδες με μεγαλα βυζια η ασιατισες με μεγαλα βυζια?
Εδώ ρε μεγάλε προσπαθούμε να βρούμε εθνικότητες με στάνταρ σωματότυπο εσύ θέλεις και παραλλαγές ;;
 

xristis27

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2022
Μηνύματα
30
Κριτικές
1
Like
92
Πόντοι
0
Απ' την εποχή του covid περνούσε η τσατσά του Β7.Μην περιμένεις όμως πολλά μέσα...
Πώς την λένε αυτή τη τσατσά? Παλιοτερα είχε μπει μέσα στο δωμάτιο αλλά μόνο για πίπα μια μελαχρινη Ελληνίδα 50αρα τσατσά με γυαλια στο Φώκαιας 17. Ψάχνω να τη βρω γιατί όταν τελειώσαμε είχε πει ότι με παραπάνω λεφτά κάνει και σεξ. Αν κατάλαβε κάποιος ποια λέω και ξέρει που είναι ας γράψει, ευχαριστώ.
 
Εγγρ.
27 Μαΐ 2024
Μηνύματα
3.715
Κριτικές
267
Like
77.048
Πόντοι
43.828
Πώς την λένε αυτή τη τσατσά? Παλιοτερα είχε μπει μέσα στο δωμάτιο αλλά μόνο για πίπα μια μελαχρινη Ελληνίδα 50αρα τσατσά με γυαλια στο Φώκαιας 17. Ψάχνω να τη βρω γιατί όταν τελειώσαμε είχε πει ότι με παραπάνω λεφτά κάνει και σεξ. Αν κατάλαβε κάποιος ποια λέω και ξέρει που είναι ας γράψει, ευχαριστώ.
Στο Βέργας 7 δε θυμάμαι το όνομα της τσατσάς. Στο Φ17 μάλλον εννοείς την Εύα.
 

xristis27

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2022
Μηνύματα
30
Κριτικές
1
Like
92
Πόντοι
0

Katourokavlas

Μέγας
Εγγρ.
13 Απρ 2011
Μηνύματα
1.680
Κριτικές
15
Like
5.329
Πόντοι
3.665
Ευγε στους snipper's Paluki κ Gxamos για τις εξαιρετικες φωτο!
Μια εικονα χιλιες λεξεις..
Και απο στιγμη σε στιγμη περιμενουμε τους κλασσικους παραπληγικους επιθεωρητες ηθους να τους επιπληξουν για αναρμοστη συμπεριφορα, ετσι για να προσφερουν μια δοση ψευτοπολιτισμου κ ενδιαφεροντος για τα εργαζομενα κοριτσια..
:sunglasses:
 

dieuthintis

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2023
Μηνύματα
150
Like
704
Πόντοι
81
Μόνο αρνητικό πως δεν ξεφεύγει καθόλου απ' το νορμάλ πρόγραμμα...
Γιατί αρνητικό; Απλό πρόγραμμα ανακοινώθηκε και το διάλεξες και το πήρες.
Κάτι τέτοια γράφετε και τις βγάζετε φόλες ενώ εσείς θέλετε παραπάνω πράγματα.
 
Εγγρ.
27 Μαΐ 2024
Μηνύματα
3.715
Κριτικές
267
Like
77.048
Πόντοι
43.828
Γιατί αρνητικό; Απλό πρόγραμμα ανακοινώθηκε και το διάλεξες και το πήρες.
Κάτι τέτοια γράφετε και τις βγάζετε φόλες ενώ εσείς θέλετε παραπάνω πράγματα.
Τύπε δεν την είπα φόλα, κάθε άλλο αρκετά καλή!
Απλά βάζει πολλά όρια...
Εσύ όμως εκτός απ' το να γράφεις εξυπνάδες, προσφέρεις κάτι άλλο στο site?
Προφανώς όχι!!!
 

Διαγραμμένο μέλος 175640

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
6 Οκτ 2017
Μηνύματα
1.532
Κριτικές
83
Like
30.653
Πόντοι
28.636
Οχι μόνο γνωρίζει ποιες δουλεύουν που ανά πάσα στιγμή αλλά ξέρει και το ιστορικό τους, από ποιον οίκο περάσαν, ποτέ μας ήρθαν η έφυγαν.
Fun fact. Θυμάμαι πριν κάνα χρόνο να είμαι στο σαλόνι και να περιμένω τη κοπέλα να βγει ενώ εκείνη μιλούσε με τον νταβα της;!; Δε ξέρω.
Ήταν νευριασμένη που ο smirni γνώριζε που ακριβώς πήγε να δουλέψει στην επαρχία μαλακες!!
Την άκουσα ξεκάθαρα να λέει στο τηλέφωνο "ποιος είναι αυτός ο smirni, και πως γνώριζε που πήγα αφού δεν το είπα σε κανέναν!"
Αλλά και συνομιλητής της είπε κάτι του στυλ. Μην ανησυχείς, ξέρω ποιος είναι.
Καταλήγω λοιπόν ότι ο smirni είναι ο ίδιος ο Θεός του bou. Πανταχού παρών και τα παντογνωστης των πάντων
Σε ποιά κοπέλα αναφέρεσαι???
Ευγε στους snipper's Paluki κ Gxamos για τις εξαιρετικες φωτο!
Μια εικονα χιλιες λεξεις..
Και απο στιγμη σε στιγμη περιμενουμε τους κλασσικους παραπληγικους επιθεωρητες ηθους να τους επιπληξουν για αναρμοστη συμπεριφορα, ετσι για να προσφερουν μια δοση ψευτοπολιτισμου κ ενδιαφεροντος για τα εργαζομενα κοριτσια..
:sunglasses:
Ούτε μπορείς να φανταστείς τι υλικό υπάρχει!!!:hi:

Ο @DmtrsxXx έχει έτοιμο και drone!!! :alivedick:

Coming soon...
 

Katourokavlas

Μέγας
Εγγρ.
13 Απρ 2011
Μηνύματα
1.680
Κριτικές
15
Like
5.329
Πόντοι
3.665
Σε ποιά κοπέλα αναφέρεσαι???

Ούτε μπορείς να φανταστείς τι υλικό υπάρχει!!!:hi:

Ο @DmtrsxXx έχει έτοιμο και drone!!! :alivedick:

Coming soon...
Οι φωτορεπορτερ ειναι ανωτεροι στην ιεραρχια απο τους πορνορεπορτερ
καθως ρισκαρουν τα μεγιστα για την πατριδα
 
Τελευταία τροποποίηση:

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.346
Κριτικές
24
Like
6.902
Πόντοι
3.666
Εγγρ.
27 Μαΐ 2024
Μηνύματα
3.715
Κριτικές
267
Like
77.048
Πόντοι
43.828

Elganador

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
232
Like
91.388
Πόντοι
42.528

Katourokavlas

Μέγας
Εγγρ.
13 Απρ 2011
Μηνύματα
1.680
Κριτικές
15
Like
5.329
Πόντοι
3.665
Πήγα μόλις για νικολ 65 η 69 φυλής αλλά τζίφος! Κοίταξα και παραδίπλα αλλά τπτ! Πέρασα κι απο Ιωαννίνων 3 όροφος για την καινουρια νανσυ! Μιλφακι καλούτσικη φάτσα μέσα στα σκοτάδια, μεγάλο πολύ βυζι αλλά επειδή έχει παχάκια από πίσω με χάλασε και δν πέρασα! Ισως κάποια στιγμή να την τιμήσω αν μάθω ότι αποδίδει μέσα για καμιά πίπα και παιχνίδι με τους βυζους!
Νανσυ Ιωαννινων 3

Νανσυ 2.jpg


πηγή : Soviet (απέναντι)
 

mitsosaliferis5

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Μαρ 2025
Μηνύματα
238
Κριτικές
63
Like
6.508
Πόντοι
7.621
Περασμα εχθες απο φωκαιας 19 δευτερη βαρδια με Λιζα ,πολυ καλη ,ενω ακολουθησε και δευτερη καταθεση με Κατερινα λατινα φωκαιας 13, καμια φορα πρεπει να υπαρχει αυτοσυγκρατηση και αν περνας καλα με τη μια καταθεση να μην υπαρξει δευτερη αμεση,παρολα αυτα και το κατερινακι δε ηταν κακο.Εντωμεταξυ τοσο καιρο διαβαζω για τη Μιχαελα απο φωκαιας 17 και αναρωτιομουν αν ειναι καλη και χθες που την ειδα συνηδειτοποιησα οτι ειχα περασει μαζι της πριν 3 χρονια....Στο μεταξυ υπηρχε συζητηση με εναν κυριο στο εν λογω ρδελο για πουτανες του παρελθοντος...Ανεφερε οτι ηταν πολυ καλυτερα καποτε σε θεμα εμφανισεως
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom