Νέα

Μασατζίδικα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα spunky13
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 51K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 52 άτομα (0 μέλη και 52 επισκέπτες)

Podosfairakias

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2025
Μηνύματα
21
Like
21
Πόντοι
0
Ποιο μασατζίδικο στο κέντρο έχει κορίτσια που να αξίζουν. Το oasis έχει σιτεμένες για τα γούστα μου.
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.301
Κριτικές
96
Like
13.458
Πόντοι
12.436

Podosfairakias

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2025
Μηνύματα
21
Like
21
Πόντοι
0

Heavywash

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Φεβ 2025
Μηνύματα
596
Κριτικές
31
Like
6.781
Πόντοι
5.636
Αυτά τα δύο πότε θα είναι ίδια βάρδια να τα πάρω μια παρτούζα
 
Εγγρ.
27 Μαΐ 2024
Μηνύματα
3.715
Κριτικές
267
Like
77.048
Πόντοι
43.828

tenten956

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Μαρ 2011
Μηνύματα
2.245
Κριτικές
71
Like
5.790
Πόντοι
5.835
Ποιο μασατζίδικο στο κέντρο έχει κορίτσια που να αξίζουν. Το oasis έχει σιτεμένες για τα γούστα μου.
Αρκετες ναι, ωστόσο εχει 4 (Άννα, Ευα, Αναστασία, Ναομη) 30-35, και μια (Μελινα) 35-38. Δεν ξέρω βέβαια τι εννοείς σιτεμένες....>50 ή >30?
 

Podosfairakias

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2025
Μηνύματα
21
Like
21
Πόντοι
0
Αρκετες ναι, ωστόσο εχει 4 (Άννα, Ευα, Αναστασία, Ναομη) 30-35, και μια (Μελινα) 35-38. Δεν ξέρω βέβαια τι εννοείς σιτεμένες....>50 ή >30?
Αυτές που είδα ήταν το 80% 50+ σε ηλικία και το υπόλοιπο 20% δεν περνούσε από τα οπτικά μου νεύρα
 

tribal

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
485
Κριτικές
46
Like
3.171
Πόντοι
8.340
Το Καλλιρόης 38 λειτουργεί ; Πέρασα την περασμένη εβδομάδα δεν ήταν κανένας εκεί
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.301
Κριτικές
96
Like
13.458
Πόντοι
12.436
Το Καλλιρόης 38 λειτουργεί ; Πέρασα την περασμένη εβδομάδα δεν ήταν κανένας εκεί
το τελευταίο διάστημα - μπορεί και κα'ναν μήνα - νομίζω πως είναι λίγο στο περίπου.
 
  • Like
Αντιδράσεις: tribal

tribal

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
485
Κριτικές
46
Like
3.171
Πόντοι
8.340
Αυτές που είδα ήταν το 80% 50+ σε ηλικία και το υπόλοιπο 20% δεν περνούσε από τα οπτικά μου νεύρα
το τελευταίο διάστημα - μπορεί και κα'ναν μήνα - νομίζω πως είναι λίγο στο περίπ

το τελευταίο διάστημα - μπορεί και κα'ναν μήνα - νομίζω πως είναι λίγο στο περίπου.
Εχει δυο κοπέλες είδα , Λατίνες μάλλον Δοκίμασες ;
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.301
Κριτικές
96
Like
13.458
Πόντοι
12.436
Εχει δυο κοπέλες είδα , Λατίνες μάλλον Δοκίμασες ;
όχι, δυστυχώς αυτό το διάστημα απέχω για αντικειμενικούς λόγους. Απλά παρακολουθούσα το Κ38 στα σάιτ.
Κάποια στιγμή κατέβασε το μπάνερ του από το διπλανό σάιτ. Νωρίτερα για κάποιες μέρες δεν ανέβαζε καθόλου πρόγραμμα, είχε μάλιστα γράψει ότι θα μείνει για λίγο κλειστό "λόγω ανακαίνισης".
Έτσι έγινε και με άλλο μαγαζί δυστυχώς - και μάλιστα πολύ καλό μαγαζί. Κάποια στιγμή δήλωσε στο τόπικ του ότι θα έμενε κλειστό λόγω ανακαίνισης για έναν μήνα, ο μήνας κοντεύει να γίνει 3μηνο και ούτε φωνή ούτε ακρόαση :(
 
  • Like
Αντιδράσεις: tribal

baroc

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
25 Οκτ 2017
Μηνύματα
5.757
Κριτικές
148
Like
24.483
Πόντοι
27.686

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom