Podosfairakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2025
- Μηνύματα
- 21
- Like
- 21
- Πόντοι
- 0
Ποιο μασατζίδικο στο κέντρο έχει κορίτσια που να αξίζουν. Το oasis έχει σιτεμένες για τα γούστα μου.
Οι σιτεμενες είναι ο κανόνας στα μασάζΠοιο μασατζίδικο στο κέντρο έχει κορίτσια που να αξίζουν. Το oasis έχει σιτεμένες για τα γούστα μου.
Δεν γίνεται να πληρώνεις 60€ για χαμηλής ποιότητας υπηρεσίες, εκτός αν κάποιος είναι συνολικός των κοριτσιών.Οι σιτεμενες είναι ο κανόνας στα μασάζ
Έλενα κ ΝάντιαΑυτά τα δύο πότε θα είναι ίδια βάρδια να τα πάρω μια παρτούζα

Συγγρού 108 και Τατοϊου 71Σε ποιο ίδρυμα υπηρετούν οι δυο παραπάνω εικονιζόμενες γιατρέσες;
Αρκετες ναι, ωστόσο εχει 4 (Άννα, Ευα, Αναστασία, Ναομη) 30-35, και μια (Μελινα) 35-38. Δεν ξέρω βέβαια τι εννοείς σιτεμένες....>50 ή >30?Ποιο μασατζίδικο στο κέντρο έχει κορίτσια που να αξίζουν. Το oasis έχει σιτεμένες για τα γούστα μου.
Αυτές που είδα ήταν το 80% 50+ σε ηλικία και το υπόλοιπο 20% δεν περνούσε από τα οπτικά μου νεύραΑρκετες ναι, ωστόσο εχει 4 (Άννα, Ευα, Αναστασία, Ναομη) 30-35, και μια (Μελινα) 35-38. Δεν ξέρω βέβαια τι εννοείς σιτεμένες....>50 ή >30?
το τελευταίο διάστημα - μπορεί και κα'ναν μήνα - νομίζω πως είναι λίγο στο περίπου.Το Καλλιρόης 38 λειτουργεί ; Πέρασα την περασμένη εβδομάδα δεν ήταν κανένας εκεί
Αυτές που είδα ήταν το 80% 50+ σε ηλικία και το υπόλοιπο 20% δεν περνούσε από τα οπτικά μου νεύρα
το τελευταίο διάστημα - μπορεί και κα'ναν μήνα - νομίζω πως είναι λίγο στο περίπ
Εχει δυο κοπέλες είδα , Λατίνες μάλλον Δοκίμασες ;το τελευταίο διάστημα - μπορεί και κα'ναν μήνα - νομίζω πως είναι λίγο στο περίπου.
όχι, δυστυχώς αυτό το διάστημα απέχω για αντικειμενικούς λόγους. Απλά παρακολουθούσα το Κ38 στα σάιτ.Εχει δυο κοπέλες είδα , Λατίνες μάλλον Δοκίμασες ;
Η αριστερή ποια είναι? Που μπορώ να την βρω?Αυτά τα δύο πότε θα είναι ίδια βάρδια να τα πάρω μια παρτούζα
Καλημέρα. Του χώρου είναι ή άσχετες?Αυτά τα δύο πότε θα είναι ίδια βάρδια να τα πάρω μια παρτούζα
Η αριστερή ποια είναι? Που μπορώ να την βρω?
Λίγο πιο πάνω αν διαβάσετε γράφει και ποιες είναι και πουΚαλημέρα. Του χώρου είναι ή άσχετες?
Α! Μάλιστα. Σε ευχαριστώ για την βοήθεια.Λίγο πιο πάνω αν διαβάσετε γράφει και ποιες είναι και που
Μα λίγο πιο πάνω .....
ΡωξανηΣτη Σκρα 4 στη Καλλιθέα ποια αξίζει παιδιά?
άσχετες είναι αλλά του χώρου...Καλημέρα. Του χώρου είναι ή άσχετες?
Από σπόντα στο χώρο να κοροϊδεύουν τους πελάτεςάσχετες είναι αλλά του χώρου...
σκέψου το και θα καταλάβεις...