Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μετά για να έχει κάτι καλό να θυμάται ο λαόςθα ακριβύνει πριν τους μεταλλικα ή μετά?

ναι σε καταλαβαινωοι υποχρεώσεις με κράτησαν μακριά από τα ευυπόληπτα θρεντ του σαιτ![]()

ΔΕΝ μπορείς να καταλάβεις τα άγχη των εργοδοτών και τα έξοδαναι σε καταλαβαινω![]()
λες να βγει και μεταλλικα παςς?Μετά για να έχει κάτι καλό να θυμάται ο λαός![]()
αν ΕΣΥ εισαι εργοδοτης εγω ειμαι ο ΤρακηςΔΕΝ μπορείς να καταλάβεις τα άγχη των εργοδοτών και τα έξοδα![]()

θα δωθεί μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ?λες να βγει και μεταλλικα παςς?
Το εργοδότης δε μαρέσειαν ΕΣΥ εισαι εργοδοτης εγω ειμαι ο Τρακης![]()

ναι συμφωνω ετσι ειναιΤο εργοδότης δε μαρέσει
συνεργάτες είμαστε όλοι![]()

συνεργαζόμαστε όλοι για το κέρδος μουναι συμφωνω ετσι ειναι![]()
ναι το θελω θα σπρωξω 50000 στην εταιρεια σουσυνεργαζόμαστε όλοι για το κέρδος μου![]()
Θα μεταβιβασεις τα χρεη σου δηλαδηναι το θελω θα σπρωξω 50000 στην εταιρεια σου


οικογένεια θες να πεις...Το εργοδότης δε μαρέσει
συνεργάτεςείμαστε όλοι![]()
με 50.000 μπορείς να πάρεις το 3% της εταιρείας και γραφείο θυρωρού στην είσοδοναι το θελω θα σπρωξω 50000 στην εταιρεια σου

όχι δεν δίνω τέτοιο αέρα φαντάσου να έρχονται μετά να ζητάνε τίποτα δανεικά τίποτα έναντι μπροστά και τέτοιαοικογένεια θες να πεις...
εγινε θα στειλω δικηγορο Δευτερα για τα υπολοιπαμε 50.000 μπορείς να πάρεις το 3% της εταιρείας και γραφείο θυρωρού στην είσοδο![]()
σιγά να μη μας φάνε τα λεφτά οι χαρτογιακάδεςεγινε θα στειλω δικηγορο Δευτερα για τα υπολοιπα

τοτε θα περιμενεις να τα βγαλω απο τραπεζα πιστευω Πεμπτη-Παρασκευη θα τα εχω κασερατασιγά να μη μας φάνε τα λεφτά οι χαρτογιακάδες
έχω έτοιμο ένα συμφωνητικό να το υπογράφεις ούτε να το διαβάσεις δε χρειάζεται θα βάλεις τζίφρα και θα ανέβει γκοβ κατευθείαν
μόνο φέρε τα λεφτά μετρητά γιατί κάτι έχει γίνει με τους κωδικούς της τρέπζας τώρα τελευταία![]()

καλά τι είσαι κανένας προλετάριος και δεν έχεις πρόχειρα 50Κ σπίτι σου?τοτε θα περιμενεις να τα βγαλω απο τραπεζα πιστευω Πεμπτη-Παρασκευη θα τα εχω κασερατα![]()
Σαν τη ΔΕΗ .... κανείς ....Τα προνόμια που είχε η ΕΥΔΑΠ στους εργαζόμενους της, τα ξέρετε;