Δε γράφω συχνά , όμως οφείλω να πω ότι τόσο το μπροστινό όσο κ το πίσω προφίλ της Αλεξίας δεν μένουν απαρατήρητα.![]()
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
![]()
Με το καλό να επιστρέψεις
Δε γράφω συχνά , όμως οφείλω να πω ότι τόσο το μπροστινό όσο κ το πίσω προφίλ της Αλεξίας δεν μένουν απαρατήρητα.![]()
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
![]()
Εσείς οι δύο έχετε γίνει φλύαρα κογιότ, για καθήστε φρόνιμα, το ότι δεν μιλάω δεν σημαίνει κάτι

ναι σου εστειλα την λιστα με τα πραγματαΕσείς οι δύο έχετε γίνει φλύαρα κογιότ, για καθήστε φρόνιμα, το ότι δεν μιλάω δεν σημαίνει κάτι![]()
Από τις πιο τίμιες ανεξάρτητες. Ακριβή για τα γούστα μου αλλά όταν ανέβω Αθήνα θα τα ξανασκασω γιατί μια φορά δεν ήταν αρκετή!
Δεν γίνεται να μη σχολιάσουμε τα τεκταινόμεναΕσείς οι δύο έχετε γίνει φλύαρα κογιότ, για καθήστε φρόνιμα, το ότι δεν μιλάω δεν σημαίνει κάτι![]()
Από πού ο καφές μαν ?

Μην ξεχάσεις να προσθέσεις μοσχαρίσιες tomahawkναι σου εστειλα την λιστα με τα πραγματα


Kαλώς ώρα να σε (και σας) αφήσω.Δεν γίνεται να μη σχολιάσουμε τα τεκταινόμενα![]()
ΤΟ ΚΟΓΙΟΤ ΤΗΣ ΒΡΑΔΥΑΣ
Σε ευχαριστώ πολύ γλυκέ μουΑπό τις πιο τίμιες ανεξάρτητες. Ακριβή για τα γούστα μου αλλά όταν ανέβω Αθήνα θα τα ξανασκασω γιατί μια φορά δεν ήταν αρκετή!

Την τάπα τη θες ή θα της πάρεις νέα για τους αρραβώνες;Με τέτοια βυζαροκωλάρα την παντρεύομαι μόνο με το βρακί της![]()
Καλωριζικα, να τα χαίρεσαι!
@Spiros_73 με δώρο το κωλοχαρτοΑπό πού ο καφές μαν ?![]()
Σέρβις και ολα στην ώρα τους!Καλωριζικα, να τα χαίρεσαι!
Να προσέξεις μόνο να γίνει σωστά το στρώσιμο και να αλλάξεις τα λάδια στις 1000 ώρες.
Ακολούθησε κατά γράμμα και το ετήσιο σέρβις και θα τα χαίρεσαι μια ζωή.

ο σακης πως δεν εχει εμφανισθειΣέρβις και ολα στην ώρα τους!![]()
Την ευθυγράμμιση και τη ζυγοστάθμιση παρέλειψες...Καλωριζικα, να τα χαίρεσαι!
Να προσέξεις μόνο να γίνει σωστά το στρώσιμο και να αλλάξεις τα λάδια στις 1000 ώρες.
Ακολούθησε κατά γράμμα και το ετήσιο σέρβις και θα τα χαίρεσαι μια ζωή.
Σιγά μην θέλει και ΚΤΕΟ...Την ευθυγράμμιση και τη ζυγοστάθμιση παρέλειψες...
Εφόσον ανέφερες τα περί service απλά συμπλήρωσα και αυτά τα 2 μάνα μουΣιγά μην θέλει και ΚΤΕΟ...
Είναι καινούργιο το μοντέλο μάνα μου.
Για να μην σε αδικήσω πλήρως όμως, με αυτά που χώνει στο κωλι της ενδέχεται να έχει πάρει λίγο το σασι.
Πέρνα καμία βόλτα από Καλαμάτα να σε χαρούμε και εμείς
Αντε να δούμε.... Μας έχεις φουντώσει..... Την φαντασία μας....Πολύ καλημέρα σε όλους.
Ν αναρρώσω πλήρως και πάλι κοντά σας για στιγμές καυλας και ηδονής!!αχ πως και πως
το περιμένω!!
Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τα μηνύματα σας!


