Maximiliano
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 3.095
- Κριτικές
- 57
- Like
- 6.012
- Πόντοι
- 10.555
η φωτο ειναι απο χωρο ξενοδοχειου αρα ειναι σε ραντεβουΌτι δε θα κανει ραντεβού είπε, όχι ότι δε θα συνεχίσει να μας καυλωνει....
η φωτο ειναι απο χωρο ξενοδοχειου αρα ειναι σε ραντεβουΌτι δε θα κανει ραντεβού είπε, όχι ότι δε θα συνεχίσει να μας καυλωνει....
Ρε φίλε ήμαρτον. Και ποιος σου είπε οτι δεν είναι πριν απο ένα μήνα????η φωτο ειναι απο χωρο ξενοδοχειου αρα ειναι σε ραντεβου
ποιο θεμα ρε φιλε; σιγα μην προσπαθω να φερω και σεισμους.. για χαλαρωσε λιγο αμεσως αμεσως συμπερασμα να βγαλεις. μια υποθεση εκανα για κουβεντα να γινεταιΡε φίλε ήμαρτον. Και ποιος σου είπε οτι δεν είναι πριν απο ένα μήνα????
Προσπαθήσεις να δημιουργήσεις θέμα, εκεί που δεν υπάρχει....
Οτι πεις....ποιο θεμα ρε φιλε; σιγα μην προσπαθω να φερω και σεισμους.. για χαλαρωσε λιγο αμεσως αμεσως συμπερασμα να βγαλεις. μια υποθεση εκανα για κουβεντα να γινεται
Το ξενοδοχείο δεν είναι χωρος συνεύρεσης μόνο για ερωτικά ραντεβού...η χαλάρωση είναι ότι πρέπει μετά από μια κουραστική ημέρα,για όλους μαςη φωτο ειναι απο χωρο ξενοδοχειου αρα ειναι σε ραντεβου

θα ηθελα να με ξεκουρασεις συντομα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Το ξενοδοχείο δεν είναι χωρος συνεύρεσης μόνο για ερωτικά ραντεβού...η χαλάρωση είναι ότι πρέπει μετά από μια κουραστική ημέρα,για όλους μας![]()
Βρε μαν, μη βρίζεις
Άβυσσος.....Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
![]()

Δεν περνανε και οι πουτανες οι μερες !!!!!!!!!!!!Καλησπέρα σε όλους δεν σας έχω ξεχάσει εννοείται, ολόκληρο άλμπουμ έχω καινούργιο...!!!
Ως τότε σας φιλώ και να περνάτε καλά!!!![]()
Το γλυκό για το τέλος!Δεν περνανε και οι πουτανες οι μερες !!!!!!!!!!!!![]()



Τι έπαθες βρε???Πολύ καλημέρα σε όλους.
Ν αναρρώσω πλήρως και πάλι κοντά σας για στιγμές καυλας και ηδονής!!αχ πως και πως
το περιμένω!!
Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τα μηνύματα σας!
Όχι κάτι ασχημο, μην ανησυχείς. ΒελτιωθηκεΤι έπαθες βρε???