Σίγουρα πάντα ρισκαρεις ακομα κ αν έχουν γραφτεί τα καλύτερα..να σου πω γιατί. Διότι κατά την ταπεινή μου γνώμη, όλοι αυτοί οι διάφοροι εδώ μέσα που γράφουν τα ...αποφθέγματα λατίνες=φόλες, λένε μαλακίες. Μπορεί και να γράφουν χωρίς να έχουν δοκιμάσει καν. Διότι βλέπεις δεν καταδέχονται κάτι λιγότερο από δίμετρη ξανθιά ρωσίδα. Και γράφουν με ύφος ειδήμονα
Προσωπικά έχω πετύχει όλη τη γκάμα, από απαράδεκτες έως πολύ καλές - οι απαράδεκτες ευτυχώς λίγες, ειδικά στον συγκεκριμένο όμιλο.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ΠΑΝΤΑ ρισκάρεις να πετάξεις χρήματα, ειδικά με καινούρια γνωριμία. Είναι αναπόφευκτο στο συγκεκριμένο σπορ.
Το θέμα είναι στις πόσες φολες θα βρεις κάτι αξιόλογο..