Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλημέρα.
Πόσο σχετικό βλέπετε το γεγονός με μια πιθανή γενικότερη στροφή της στάσης των ΗΠΑ απέναντι της γείτονος?
Η Τουρκία βλέπει τον εαυτό της σαν τοπική υπερδύναμη που πρέπει να έχει λόγο σε ότι συμβαίνει στην περιοχή για μια σειρά θεμάτων συμπεριλαμβανομένου και των ενεργειακών πηγών σε έδαφος γειτονικών κρατών (Κιρκουκ Β. Ιρακ, Κύπρος, Ελλάδα). Αν περνάει από το χέρι της θα εμποδίσει την δημιουργία κουρδικού κράτους στο βόρειο Ιράκ και θα παίξει το χαρτί της δήθεν πρόθεσης ευρωπαϊκής πορείας για να δορυφοροποιήσει χώρες όπως η Ελλάδα που θα αναγκαστούν να δεχθούν συνεχείς υποχωρήσεις και απεμπόληση κυριαρχικών δικαιωμάτων και πιθανότατα και εδαφών.
Η Τουρκία ποτέ δεν έπαψε να σκέφτεται σαν Αυτοκρατορία. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε ένα κρίσιμο στάδιο το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μεταβατικό.
1. Αυτό ακριβώς αρχίζω να φοβάμαι.Όποιος έχει μιλήσει με προοδευτικούς Τούρκους (πανεπιστημιακούς και επιχειρηματίες) θα έχει ακούσει πολλές φορές τη φράση "άλλο η Τουρκία". Δε θέλουν ένταξη - θέλουν μια ειδική σχέση.
Η δημιουργία Κουρδικού κράτους ενδεχομένως να έχει σαν αποτέλεσμα την προσάρτηση μέρους της Θράκης ή/και νησιών.
Η Ελλάδα έχει ήδη γίνει κράτος-δορυφόρος ακόμα και μέσα στην ΕΕ.
Κάνετε το λάθος να θεωρέιται την Τουρκία σαν ένα ενιαίο κράτος με μια εννιαία θέληση και πολιτική.
Όλες οι μεγάλες δυνάμεις όταν θέλουν να επηρεασουν το εσωτερικό άλλων χωρών, το αναλύουν και κοιτούν να στηρίξουν δυνάμεις που ευννοούν τα συμφέροντα τους. Δεν θεωρούν κοντοφθαλμα μια χώρα και πολύ περισσότερο δεν την αναλύουν μονοδιαστατα όπως πολλόι βλέπω ότι κάνουν εδώ μέσα. Όσο για αυτά που ακούω περι προσάρτησης Θράκης και νησιών με καραμπόλες απο Κουρδικό, είναι καλύτερα αντι να τα γράφεται σαν κανονικές απόψεις, να γράψετε κανένα σενάριο χολυγουντιανής υπερπαραγωγής.
Όποιος ριψοκινδυνεύει να προβλέψει τέτοια μεγαλοσήμαντα γεγονότα, είναι γραφικός εκ πρωιμίου.