Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μερικές φορές αντρών όμωςΖευγάρια έρχονται;;;
Αν και η σάουνα είναι γενικώς άκρως απολαυστική τους χειμερινούς μήνες όταν κάνει κρύο, θα έλεγα πως άνοιξη ναι έχει κάπως περισσότερο κόσμο το ίδρυμα. Ίσως επειδή μαζεύει μεγαλύτερης ηλικίας άντρες, κάποιοι φοβούνται τις ιώσεις και τη γρίπη στην καρδιά του χειμώνα και αποφεύγουν το "συνευρεθειν" Από την άλλη από Μάρτιο και μετά αυξάνεται και ο τουρισμόςΓενικά όσο ανοίγει ο καιρός πηγαίνει Περισσότερο κόσμος???
Ααα σε ευχαριστώ πολύ έχω περάσει για βόλτα δύο φορές η μία ήταν Μάιος με κάμποσο κόσμο κ μια χειμώνα π είχε λίγα άτομα το Μάιο πάλι είχε κόσμο αλλά δεν μπορούσα ν κάτσω πολύ ώρα αλλά τότε πέρασαν πολύ ωραίαΑν και η σάουνα είναι γενικώς άκρως απολαυστική τους χειμερινούς μήνες όταν κάνει κρύο, θα έλεγα πως άνοιξη ναι έχει κάπως περισσότερο κόσμο το ίδρυμα. Ίσως επειδή μαζεύει μεγαλύτερης ηλικίας άντρες, κάποιοι φοβούνται τις ιώσεις και τη γρίπη στην καρδιά του χειμώνα και αποφεύγουν το "συνευρεθειν" Από την άλλη από Μάρτιο και μετά αυξάνεται και ο τουρισμός
Κανε και σε εμας μια ενημερωση. Τι κοσμος παιζει. Τι φασεις κλπΛέω να πάω τη Κυριακή πρωί. Θα ήθελε κάποιος φίλος (κατά προτίμηση ενεργητικός) να πάμε μαζί; Έχω πάει 3 φορές στο παρελθόν και στις 2 πέρασα καλά .
Δεν είχα ανταπόκριση από κανένα και δεν πήγα. Πήγα τελικά σε τσοντοσινεμά.Κανε και σε εμας μια ενημερωση. Τι κοσμος παιζει. Τι φασεις κλπ
Μόνο παντρεμένοι τύπε και με μικρά παιδιά απαραίτητα, τα καλύτερα πουσταριαΓνωριζει κανεις αν επισκεπτονται τα λουτρα παντρεμενοι?


Ρωτα την ρεσεψιον,λογικα θα ζητανε πιστοποιητικό οικογενειακής καταστασης και εκκαθαριστικο εφορίας.Γνωριζει κανεις αν επισκεπτονται τα λουτρα παντρεμενοι?