Νέα

Hot Ημερήσια ενημέρωση για μπουρδέλα!

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 255 άτομα (26 μέλη και 229 επισκέπτες)

dieuthintis

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2023
Μηνύματα
150
Like
704
Πόντοι
81
Πέρασα να δω την Κετερινα που δουλεύει μαζι με την Άννα στο Φωκαίας η Άννα ηταν μισάωρο με έναν αγαπουλη.
Βγαίνει η Κατερίνα και μόλις την ειδα στο πρόσωπο σηκώθηκε ο γερανος το σώμα απλα καλό την ώρα που ηταν σαλα είπε ενας μυστης πολύ καλή το Κατερινιο 3 φορές πέρασα σήμερα μαζί της και δούλευε ντελιβερι το παιδί χαμενη μέρα προφανώς μπήκε και μέσα!

Μεσα η Κατερίνα είναι πολύ καλη αξίζει το εικοσαρικο και το τιμαει χωρις μα και μου ελεύθερο τρομπονι χωρις να γυαλιζει αρχιδια ομως θα περάσετε πολυ ωραία!

Μετα το μισάωρο και αφού τελείωσε η Αννουλα ξανά γύρισα γιατί ηθελα να την δω γιατι γραφατε μερικοί απο δω οτι ηταν ωραίο μωρό και όντως ήταν αλλά δεν πέρασα ομως λόγο χρόνου θα τιμηθεί σίγουρα κάποια στιγμή!

Η Ειρήνη στο αλκαμενους έλειπε σήμερα και απο οτι μου είπε η τσατσά απο Κυριακή η Δευτέρα έρχεται δριμυτερη άδειος ο οίκος η Μαριάννα βαραγε μύγες!

Συγγνώμη για το σεντόνι ελπίζω να μην κούρασα καλή συνέχεια και καλά γαμησια μυστες μου!
Εκεί ήταν η Ειρήνη σήμερα. Την πήρα κατά τις 2 το μεσημέρι. Άδειο το σαλόνι και όταν μπήκα και όταν έφυγα.
 
Εγγρ.
10 Μαρ 2024
Μηνύματα
1.226
Κριτικές
44
Like
11.287
Πόντοι
6.246
Σφαιράτη και αναγκαία περατζάδα από Βικτώρια κατά τις 22:10 μετά από μπόλικη δουλειά και έξοδο για καφέ και σοβαρή συζήτηση.. :jerking:
Οπότε ήθελα κάπου να έρθω στα ίσα μου :cool2::rockon:

:uzi::uzi:
Όπου ελέγχθηκαν οι δύο φαβορί μου οίκοι..
Φιλ11Α δεν είδα αλλά νομίζω Λούνα και άλλες, Ναόμι λείπει οπότε έφυγα..
Φιλ11Β Μόνικα Μολδαβικό άλογο και Τζούλια σοκολατένιο αδύνατο πιστόλι :P

Και ύστερα κατεύθυνση προς
Φ65Β με στόχο Μπιούτι, αλλά ήταν η σοκολάτα υγείας Μπέκυ, οπότε δεν αντιστάθηκα και επιλέχθηκε για σύντομη κατάθεση λόγω λατρείας στο σκούρο δέρμα της.. :smiling-face-with-heart-eyes::zfuck:
Δεν έκατσα να τσεκάρω 65 Άνω μόλις την είδα (με νέο μαλλί :afro: ωραίο για τα γούστα μου)

Εικόνα από το δωμάτιο για τους ρομαντικούς αγαπούληδες :inlove:

Υ.Γ.1. Το θέαμα της σκούρης κορμάρας στον καθρέφτη στο ταβάνι να καλπάζει γερά πάνω μου, με τα μούτρα μου μέσα στις μπούκλες της, στο λαιμό της, δίπλα απ' τις καυλανάσες της ήταν ό,τι καλύτερο..

Υ.Γ.2. Στη Φυλής καραδοκεί "πλανόδιος αρωματοπώλης" (όπως πολλές φορές στο Μετάξι..)
 

Συνημμένα

  • 20250403_223012.jpg
    20250403_223012.jpg
    1,1 MB · Εμφανίσεις: 40
Τελευταία τροποποίηση:

Papoutsaras

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2023
Μηνύματα
482
Like
1.878
Πόντοι
201
Καλησπερα Φιλε Paluk......ποιος να ειναι ρε συ ο Smithi....!!!!!!
Eνας Γερμανος Λοχιας!!!!!
depositphotos_182062526-stock-photo-german-sergeant-posing-camera-fields.jpg

Μεταξύ άλλων αυτό το κράνος το χρησιμοποιούσαν οι Γερμανοί στρατιώτες για να κάθονται και να ξεκουράζονται!
 

Ημεδαπος

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Σεπ 2017
Μηνύματα
982
Κριτικές
35
Like
7.981
Πόντοι
3.436
Στον φίλο AnaLogistis που έγραψε:
Καλά σε πολλά που λέει ο Σμύρνης είναι παπατζιλικια κραχτης είναι να κατέβει κόσμος κάτω.
Ήθελα να προσθέσω ότι ο Σμύρνης είναι από τους καλύτερους ρεπορτερ που έχουν περάσει στο sait κ μέσα από την δράση του κ την καθημερινή του έρευνα, αλλα κ από τις κριτικές του μας έχει προτείνει ποιες κοπελιές αξίζουν κ μας έχει σώσει από πολλές φόλες κ γενικά ξέρουμε ποιες παίζουν μπάλα στα σπίτια.
Ακόμα αν μπορεί να βοηθήσει κάπου θα το κάνει,ειναι μεγάλη δουλεια να ειναι κάποιος κάλος ανθρώπος.
Δεν είναι κ εύκολο όλο αυτό που κάνει, έχει λιώσει πολλά παπούτσια στους πορνοδρομους είναι κ επικυνδινο, πρεζόνια, νταβαδες, κλεφτρονια ο τραμπουκισμος από τις τσατσαδες.
Μέτα από τόσα χρόνια δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η φερεγγυότητα του λόγου του.
 

Kasifox

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2023
Μηνύματα
37
Like
54
Πόντοι
0
Καλησπέρα σε όλους ! Κύριοι που θα βρω στης 4 Απριλίου τα μεγαλύτερα βυζιά της πίατσας; Θέλω είναι τεράστια όχι απλά μεγάλα και ας είναι παραπάνω κιλά. Όσο μεγαλύτερα τόσο το καλύτερο. Ευχαριστώ!
 
Εγγρ.
10 Μαρ 2024
Μηνύματα
1.226
Κριτικές
44
Like
11.287
Πόντοι
6.246
Καλησπέρα σε όλους ! Κύριοι που θα βρω στης 4 Απριλίου τα μεγαλύτερα βυζιά της πίατσας; Θέλω είναι τεράστια όχι απλά μεγάλα και ας είναι παραπάνω κιλά. Όσο μεγαλύτερα τόσο το καλύτερο. Ευχαριστώ!
Κολοκυνθούς 63 λογικά, αν είσαι "τυχερός" (δηλαδή τέρμα άτυχος και θες να μπαζώσεις) ίσως να έχει τα δύο LPG LNG τάνκερ βαρέων βαρών :confused::priest::badair::turkydance::uglykiss:
 

Einai sto domatio

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουλ 2020
Μηνύματα
176
Like
1.085
Πόντοι
201
Φιλε εγω εχω αντιπαραθεσει με τον σμυρνη για μερικες αποψεις του σχετικα με την εμφανιση των κορασιδων αλλα οπως και να εχει αυτος ο ανθρωπος αξιζει ρισπεκτ μονο και μονο για το κοντεντ που προσφερει σαν υπαρξη,
Ακομα και κραχτης να ηταν ακομα και απο το μυαλο του να τα εβγαζε θα ηταν παλι αξιος σεβασμου απο το ποσο χρονο χαλαει για να γραφει ενημερωσεις οποτε καλο θα ηταν να δειχνουμε λιγο σεβασμο σε μερικες προσωπικοτητες εδω μεσα που εχουνε φτιαξει αυτη τη φαση.
 

Mpooumpoukos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Νοε 2022
Μηνύματα
1.294
Κριτικές
25
Like
14.085
Πόντοι
3.246
Κολοκυνθούς 63 λογικά, αν είσαι "τυχερός" (δηλαδή τέρμα άτυχος και θες να μπαζώσεις) ίσως να έχει τα δύο LPG LNG τάνκερ βαρέων βαρών :confused::priest::badair::turkydance::uglykiss:
Είχα όρεξη χθές και γύρισα όλα τα μαγαζιά της περιοχής, πέρασα και από εκεί, και στα 2 δεν παλεύονται οι τύπισσες, αλήθεια, μαλάκες πέρα από το παθολογικό πάχος, κάνει μπάμ πως είναι βρωμιάρες, η άλλη στο ισόγειο μου λέει "μου αρέσεις, πάμε χωρίς καπότα" ... ναι πάμε να κάνουμε απογόνους του Jabba the hut.

Άλλο νέο, η υπόγα στο Κ32, το απόγευμα, το πήγε στο 15€, μιλάμε για οίκο που είναι εύκολα στο τοπ 3 σαπίλας και θέλουν και 15€, ακόμα και ο τσάτσος συμφώνησε πώς είναι μαλακία :cheesy:
Κόζαρα και έναν τύπο με σετ πράσινη φόρμα adidas, λές και βγήκε από ταινία του Guy Richie, που συνόδευε έναν Λατινοτράβελο αλλά δεν είδα που μπήκαν, άλλος τύπος πιθανώς Έλληνας με καπέλο τους είχε πάρει από πίσω σαν Ντεντέκτιβ.

Αυτή η cultίλα, Πάκια, γυφτάκια, τσατσάδες, πούστηδες, πρεζάκια και ενδιάμεσα να κόβουν βόλτες άφραγκα αλλοδαπά φοιτητοτουριστάκια, hipsterογκομενάκια ελλεηνιδικα με φλωρογκόμενους της καλών τεχνών, αλβανοαιγύπτιοι και ρωσσόφωνοι νταβάδες/τσιλιαδόροι, που και πού στρίβουν και τίποτα φραγκάτοι του Wyndham καταλάθος στην Ιάσονος, αν το σκεφτέιτε, παίζει να είναι μοναδικό στην Ευρώπη η και τον κόσμο το μέρος.

Υ.Γ.: Επειδή ξέρω πώς αρκετοί την ψάχνετε, η Ντανιέλα Πετίτ από Πορνοmall, Ι44, Ι46 κλπ. είναι στο Κ11 στο απόγευμα.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Skipper!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2016
Μηνύματα
158
Κριτικές
2
Like
1.344
Πόντοι
201
Πέρασμα από Φυλής και Πιπινου στο γωνιακό επι της Πιπίνου (πρώην οίκος με ενίοτε αξιολογότατες παρουσίες) είδα φως αναμμένο λέω λες…. ; Δεν μπήκα μην φάω καμιά σφαλιάρα βιαζόμουν κι όλας! Ξέρει κανείς επαναλειτουργεί;
 
Εγγρ.
23 Σεπ 2024
Μηνύματα
137
Like
855
Πόντοι
81
Εκεί ήταν η Ειρήνη σήμερα. Την πήρα κατά τις 2 το μεσημέρι. Άδειο το σαλόνι και όταν μπήκα και όταν έφυγα.
Τι να σου πω εγω λεω οτι μου είπε η τσατσά μπορεί να ξεμεινε απο φράγκα και να ξεκίνησε ποιο νωρίς
 
Εγγρ.
27 Μαΐ 2024
Μηνύματα
3.715
Κριτικές
267
Like
77.048
Πόντοι
43.828
Πέρασμα από Φυλής και Πιπινου στο γωνιακό επι της Πιπίνου (πρώην οίκος με ενίοτε αξιολογότατες παρουσίες) είδα φως αναμμένο λέω λες…. ; Δεν μπήκα μην φάω καμιά σφαλιάρα βιαζόμουν κι όλας! Ξέρει κανείς επαναλειτουργεί;
Έχει γίνει κατοικία πλέον το Πιπίνου 65
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
27.286
Κριτικές
1.310
Like
339.620
Πόντοι
49.090
Πέρασμα από Φυλής και Πιπινου στο γωνιακό επι της Πιπίνου (πρώην οίκος με ενίοτε αξιολογότατες παρουσίες) είδα φως αναμμένο λέω λες…. ; Δεν μπήκα μην φάω καμιά σφαλιάρα βιαζόμουν κι όλας! Ξέρει κανείς επαναλειτουργεί;
Όχι, εδώ και πολύ καιρό όπως και τα Φυλής 136 ,134 έχουν καταληφθεί από αλλοδαπούς.
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.816
Κριτικές
14
Like
5.042
Πόντοι
6.495
Εκεί ήταν η Ειρήνη σήμερα. Την πήρα κατά τις 2 το μεσημέρι. Άδειο το σαλόνι και όταν μπήκα και όταν έφυγα.
Επαλήθευση.
Παρούσες και οι 3, Μελίνα, Ειρήνη και Μαριάνα σε ρόλο τσατσας μια και η τσατσά απουσίαζε.
 

Kamigawa

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Μαΐ 2023
Μηνύματα
827
Κριτικές
7
Like
9.566
Πόντοι
1.326
Ήθελα να προσθέσω ότι ο Σμύρνης είναι από τους καλύτερους ρεπορτερ που έχουν περάσει στο sait κ μέσα από την δράση του κ την καθημερινή του έρευνα, αλλα κ από τις κριτικές του μας έχει προτείνει ποιες κοπελιές αξίζουν κ μας έχει σώσει από πολλές φόλες κ γενικά ξέρουμε ποιες παίζουν μπάλα στα σπίτια.

Πλέον δεν έχει μείνει και κανένας άλλος από τους ''μεγάλους''.
Τα πρώτα χρόνια της νιότης μου στα μπουρδέλα έμπαινα και διάβαζα τον Dirty Living, τον Φανούρη Τζούρα και τον Προφέσορα.
Θρύλοι της ενημέρωσης.
 
Εγγρ.
21 Φεβ 2023
Μηνύματα
3.660
Κριτικές
23
Like
25.823
Πόντοι
8.296

Katourokavlas

Μέγας
Εγγρ.
13 Απρ 2011
Μηνύματα
1.685
Κριτικές
15
Like
5.338
Πόντοι
3.665
:rockon:
Καλησπέρα σε όλους ! Κύριοι που θα βρω στης 4 Απριλίου τα μεγαλύτερα βυζιά της πίατσας; Θέλω είναι τεράστια όχι απλά μεγάλα και ας είναι παραπάνω κιλά. Όσο μεγαλύτερα τόσο το καλύτερο. Ευχαριστώ!
Δεν ασχολουνται με τετοια εδω, μπαινε "βυζοπουλες σε μπουρδελα" μηπως και..γιατι ειναι κ ειδος εξαφανισης..
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom