Κλείσε απο τώρα ραντεβού, γιατί δεν θα βρίσκεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 εβδομάδες έμειναν και έρχομαι Αθήνα!
Επιτέλους![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Κλείσε απο τώρα ραντεβού, γιατί δεν θα βρίσκεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 εβδομάδες έμειναν και έρχομαι Αθήνα!
Επιτέλους![]()
Σωστός...παντα ορθιοι!![]()
Πολύ ωραίο κορμί.Χρόνια και ζαμανιααα χιχιχιχ
Αδιαθετησα σήμερα οπότε γενικά τα μηνύματα θα απαντηθούν σε 3-4 μέρες γιατί τώρα είμαι εκτός, μην ανησυχείς όμως θα το κανονίσουμεεεέστειλα , έστειλα!!
Ελπίζω να είμαι τυχερός......
Έτσι όμως κρατιέται ψηλά η ποιότητα των υπηρεσιών! Με λίγη υπομονή όλα θα γίνουνΕστειλα αλλα δεν βλεπω ακομη προκοπη. Με 2 ραντεβου η 3 την ημερα με βλεπω να περιμενω κανα μηνα. Λιστα εχετε κανει ρε καυλιαρηδες!
Διαφωνώ, ο καθένας με τα γούστα τουΠολύ ωραίο κορμί.
Αυτή η μόδα με τα tattoo να μην υπήρχε. Χαλάει την ομορφιά που έχει δώσει η φύση
Για να ξεκαυλωσεις με αυτο το μουνι πρεπει να το γαμησεις 10 φορες αλυπητα. Εχω και φετιχ τα τατουαζ τις λεπτες με μικρο βυζι και κωλαρα εχει και ωραιο προσωπο χτυπησα φλεβα χρυσου. Θα με ξεπουπουλιασει το μικρο.Χρόνια και ζαμανιααα χιχιχιχ
Αυτή η μόδα με τα tattoo να μην υπήρχε. Χαλάει την ομορφιά που έχει δώσει η φύση
Για που?Έχουμε μεταγραφή της Άννας;![]()
Η, λέω εγώ τώρα ας κάνει ο καθένας ότι του αρέσειΈτσι ακριβώς.
Στην τελική ΔΕΝ είμαστε και Μαορί, να τα χτυπάμε από λίγων εβδομάδων, σχεδόν με το που γεννηθηκαμε (μέρος της κουλτούρας τους, είχα πάει αρκετά παλιά).
Αν έχεις σωματαρα (ειδικά οι γυναίκες ), το τατού ΔΕΝ θα αναδείξει τίποτα επιπλέον.
Στην τελική κάνε 2-3 μικρά, αρκετά διακριτικά.
Huh?Έχουμε μεταγραφή της Άννας;![]()
Και πολύ καλά λες....Η, λέω εγώ τώρα ας κάνει ο καθένας ότι του αρέσει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Huh?
Ακριβώς...!!! Όπως του γουστάρει του καθενός..!!!Η, λέω εγώ τώρα ας κάνει ο καθένας ότι του αρέσει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Huh?
Μια χαρά καύλα είσαι με τα tattoo μην αγχώνεσαιΗ, λέω εγώ τώρα ας κάνει ο καθένας ότι του αρέσει
Ωραία φωτό αυτη ναι...Κουκλι!
ΝαιΩραία φωτό αυτη ναι...
Δεν αγχώνομαι γιατί ούτως η άλλως δεν ζω τη ζωή μου με την ανάγκη του approval κανενός.Μια χαρά καύλα είσαι με τα tattoo μην αγχώνεσαι
Άσε λίγη τρίχα για εμάς που ψάχνουμε κάτι τέτοιο. No shave April ας πούμεΔεν αγχώνομαι γιατί ούτως η άλλως δεν ζω τη ζωή μου με την ανάγκη του approval κανενός.
Και μου φαίνεται τοοοοσο περίεργο να εκφραζομαστε για το τι κάνει ο καθένας πάνω του λες και υπάρχουν συγκεκριμένα πρέπει.
Κ μην ακούσω ότι δεν είναι ωραία τα τατού γιατί "το φυσικό είναι πιο ωραίο" αν σας ενδιέφερε το φυσικό δεν θα μας θέλατε ατριχες και παρφουμαρισμενες
Δεν πάνε σε εσένα όλα αυτά Γιώργο γενικά μιλάω
Κάνεις αυτό που γουστάρεις και σε εκφράζει και πολύ καλά ξηγιέσαι. Στα είχα πει και από κοντά όπως θυμάσαιΔεν αγχώνομαι γιατί ούτως η άλλως δεν ζω τη ζωή μου με την ανάγκη του approval κανενός.
Και μου φαίνεται τοοοοσο περίεργο να εκφραζομαστε για το τι κάνει ο καθένας πάνω του λες και υπάρχουν συγκεκριμένα πρέπει.
Κ μην ακούσω ότι δεν είναι ωραία τα τατού γιατί "το φυσικό είναι πιο ωραίο" αν σας ενδιέφερε το φυσικό δεν θα μας θέλατε ατριχες και παρφουμαρισμενες
Δεν πάνε σε εσένα όλα αυτά Γιώργο γενικά μιλάω