Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 38 άτομα (8 μέλη και 30 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 778 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.839

apollon444

Σεβαστός
Εγγρ.
20 Νοε 2019
Μηνύματα
2.176
Like
5.445
Πόντοι
1.056
Μακάρι να μην σου έτυχε κάτι βίαιο και να το λες για προειδοποίηση απλά, καλη σού μέρα κούκλα μου
Φιλε αν την ηξερες την Ελενα , δεν θε εγραφες τετοια αρλουμπα (και στο λεω ευγενικα ) !!!!
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.873
Like
159.727
IMG-f3f3b1fc7ca946bcd2976f89a48b1f3c-V.jpg

Ολοι μαζί μπορουμε !
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
IMG-f3f3b1fc7ca946bcd2976f89a48b1f3c-V.jpg

Ολοι μαζί μπορουμε !
Επρεπε να δωσουμε παρον....δεν γινοταν διαφορετικα.

Για τα παιδια μας για το καλο ολων μας.

Να σου πω την αληθεια εκλαψα στις ομιλιες των γονεων και της κοπελας που επεζησηε.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.873
Like
159.727
Επρεπε να δωσουμε παρον....δεν γινοταν διαφορετικα.

Για τα παιδια μας για το καλο ολων μας.

Να σου πω την αληθεια εκλαψα στις ομιλιες των γονεων και της κοπελας που επεζησηε.
ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ !
Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΚΕΙ !
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ !
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.956
Like
37.112
Πόντοι
5.956
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.873
Like
159.727
Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο σπο εσένα!
Μπράβο Έλενα μου!
Δεν υπηρχε πειρπτωση να μην παω !
Το ατυχημα στα ΤΕΜΠΗ με ειχε συγκλονισει !
Ολος ο κοσμος ενωμενος !
Συγκινήθηκα πολυ !
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
Δεν υπηρχε πειρπτωση να μην παω !
Το ατυχημα στα ΤΕΜΠΗ με ειχε συγκλονισει !
Ολος ο κοσμος ενωμενος !
Συγκινήθηκα πολυ !
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !
Ιδιαιτερα εσυ που μολις λιγες εβδομαδες πριν ειχες κανει την ιδια διαδρομη. Μονο η σκεψη σε τρελαινει.
Ηταν θεμα χρονου να γινει.
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.614
Like
5.501
Πόντοι
1.056
ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ !
Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΚΕΙ !
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ !
Τι να το κάνεις....ο στσθμαρχης θα την πληρώσει τελικά και κανένας άλλος
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.306
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Τι να το κάνεις....ο στσθμαρχης θα την πληρώσει τελικά και κανένας άλλος
Σωστό. Όπως και στο Μάτι την πλήρωσε ο Πυροσβέστης. ΟΚ.
Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να αντιδράς και να κάθεσαι στον καναπέ. Και μποικοτάζ στα super market πρέπει να κάνεις κλπ κλπ. Αυτό σημαίνει ενεργός πολίτης και οχι κριτής απο τον καναπέ....
 

Πέτροςαλανι

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.775
Like
15.086
Πόντοι
2.256
Τι να το κάνεις....ο στσθμαρχης θα την πληρώσει τελικά και κανένας άλλος
το θεμα ειναι ηταν μαλλον να την πληρωσουν πριν γυνει για ολα τα προηγουμενα που ειχαν κανει αυτοι οι εντωσ εισαγωγηκων κυριοι.να το προλαβεναμε να μην συμβει,να ζουσαν τωρα οι ανθρωποι.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.873
Like
159.727
Σωστό. Όπως και στο Μάτι την πλήρωσε ο Πυροσβέστης. ΟΚ.
Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να αντιδράς και να κάθεσαι στον καναπέ. Και μποικοτάζ στα super market πρέπει να κάνεις κλπ κλπ. Αυτό σημαίνει ενεργός πολίτης και οχι κριτής απο τον καναπέ....
Οτι δεν θα τιμωρηθεις κανενας αυτό είναι το μόνο σιγουρο !
Ολοι μαζι ενωμένοι μπορουμε να ελπιζουμε για ένα καλυτερο αυριο:hi:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
Μακαρι να αλλαξει κατι αλλα πολυ φοβαμαι οτι τωρα μετα απο τοσα ψεματα δεν θα κανουν πισω. Θα συνεχισουν να βαζουν εμποδια ελπιζοντας οτι θα κουραστουν και θα σταματησουν. Οι σημερινες συγκεντρωσεις μακαρι να τους εδωσαν δυναμη να συνεχισουν.
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.614
Like
5.501
Πόντοι
1.056
Σωστό. Όπως και στο Μάτι την πλήρωσε ο Πυροσβέστης. ΟΚ.
Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να αντιδράς και να κάθεσαι στον καναπέ. Και μποικοτάζ στα super market πρέπει να κάνεις κλπ κλπ. Αυτό σημαίνει ενεργός πολίτης και οχι κριτής απο τον καναπέ....
Δεν εννοούσα κάτι τέτοιο...καλά έκανε ο κόσμος και κατέβηκε στους δρόμους
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom