Εγω την παραδέχομαι γιατι διαφημίζει κανονικά εσώρουχα παρόλα το οτι ειναι παντρεμένη. Και εχεις απο την αλλη την Τουνη, την Κεφαλα κ.α. επειδή απλα εχουν γκόμενους να το παίζουν παρθένες.
Οι άλλες που λες δεν έχουν "ξεκάθαρο πρότερο βίο", οπότε προσπαθούν ίσως να "θολώνουν" τα νερά, ειδικά όταν υπάρχει κόσμος που ακόμα τις θεωρεί βίζιτες.
Όσο για την Μπόμπα, σίγουρα η Intimissimi, γνωστό brand και όχι άσχετο, πληρώνει καλά, αν κρίνουμε και από τα ταξίδια στο Μιλάνο για τις νέες συλλογές, οπότε σιγά μην έχανε την ευκαιρία.
Και μετά ας βάλουμε στην συνάρτηση την ξεκάθαρα έντονη αυταρέσκειά της και το γεγονός ότι είναι σαν ντολμαδάκι μετά τη γέννα και τα κιλά όσο και αν προσπαθεί(προσωπικά δεν πιστεύω ότι κάνει κάτι ουσιαστικό παρά μόνο για το θεαθήναι) δεν τα έχει χάσει, οπότε θέλει να νοιώθει ότι περνάει ακόμα η μπογιά της.
Γι αυτό και οι καρδούλες και τα likes στα comments με κομπλιμέντα, ειδικά από τον κύκλο και τις γυναίκες.
Αν δείτε τα video στα οποία φίλτρα δεν μπαίνουν εύκολα, περιφέρεια και μπρατσάκια μια χαρά κρατούν.
Κορμός, μασχάλη, μπράτσο μια ευθεία είναι από τα κιλάκια.