Καλησπέρα σε ολους
4 5 ημέρες αποχή από αύριο, όσους συναντήσω σημερα θα ναι "ζορικες" καταστασεις μετα απο ωραιοτατο ξεκινημα ημερας!!εύχομαι και στους υπόλοιπους να έχετε μια όμορφη ημέρα
Καλησπέρα σε ολους
4 5 ημέρες αποχή από αύριο, όσους συναντήσω σημερα θα ναι "ζορικες" καταστασεις μετα απο ωραιοτατο ξεκινημα ημερας!!εύχομαι και στους υπόλοιπους να έχετε μια όμορφη ημέρα
Καλησπέρα σε ολους
4 5 ημέρες αποχή από αύριο, όσους συναντήσω σημερα θα ναι "ζορικες" καταστασεις μετα απο ωραιοτατο ξεκινημα ημερας!!εύχομαι και στους υπόλοιπους να έχετε μια όμορφη ημέρα
Υποθέτω ότι βρέθηκε κάποιος αρχοντομαλάκας ο οποίος της γάμησε την ψυχολογία το κορμί και την ψυχή.
Οπότε θέλει υπομονή διότι βρέθηκε αυτός ο αρχοντομαλάκας και η κοπέλα είναι ταραγμένη
Σόρρυ φίλος δεν θα κάνω αντιδικία μαζί σου............... η κοπέλα είχε ενα ωραιότατο ξεκίνημα (ραντεβού ή μη θα μας το πει η ίδια), το δήλωσε εξάλλου, υποθέσεις δεν είναι σωστό να κάνουμε, άποψη μου. Την καλημέρα μου.