μισο λεπτο βρε αδερφε οπως εγραψες το σαιτ ειναι για ενημερωση των μελων. πολυ καλα εκανε ο συναγωνιστης που την ξεμπροστιασε για να μην την πατησει και αλλος. οταν καποια με δολιο τροπο σου φαει ενα 150 αρι τι ειναι? ''αθωα'' ηθικη'' τιμια'' ΚΛΕΦΤΡΑ ειναι.. και δεν φτανει μονο αυτο στην αρχη πριν την δασκαλεψουν τα ''εχωνε'' κιολας. στην τελικη οφειλη να επιστρεψει τα λεφτα στον ανθρωπο που την εμπιστευτικε δεν τα δουλεψαν μαζι. τι ειναι για αυτην ενα 150αρι? 1 ραντεβου μιας ωρας. εχω σχεδον προσωπικη εμπειρια μιας και εχουν δαγκωσει και τον αδερφο μου πολυ ασχημα.. γι αυτο τετοια λυματα τα σιχαινομαι, και πρεπει ΟΛΟΙ τετοιες συμπεριφορες να τις κατακρινουν!!! αυτη ειναι η γνωμη μου και δεν αλλαζει