Man-With-No-Name
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 2.278
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.179
- Πόντοι
- 456
Ανάλογα την έκδοση, και τη ρύθμιση του μοχλού (κανονικά το επίσημο τραπεζάκι του ήταν με trackball, και, με ελάχιστες εξαιρέσεις, όσα υπήρχαν στην Ελλάδα ήταν, στην ουσία bootleg εισαγωγές), έπαιζε και να πλησιάζεις στα μισά μεταξύ μεγάλης και μικρής περιοχής, και να πατάς πολύ ελαφρά το κουμπί του σουτ, για να το κάνει λόμπα, ουσιαστικά να πλασάρεις τον τερματοφύλακα απο πάνω, ενώ βγαίνει. Δεν δούλευε στην έκδοση μοχλού με αλλαγή κατεύθυνσης 45 μοιρών, δούλευε μοναχά στις περιπτώσεις που η ROM του παιχνιδιού ήταν λιγάκι πειραγμένη όταν αντιγραφόταν απο το γνήσιο τσιπ. Το αποτέλεσμα ήταν να δίνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ απόσταση στο ψηλοκρεμαστό, και, αντίστοιχα μεγάλη καμπύλη μέχρι να πάρει αρκετό υ΄ψος η μπάλα. Στην γνήσια έκδοση, ή στις καλές αντιγραφές, το ψηλοκρεμαστό σουτ θα αποτύγχανε 9 στις 10, γιατί ήθελε ακρίβεια pixel για να πετύχει. Ένα pixel πιο μακριά και η μπάλα πήγαινε πολύ ψηλά (άουτ), ένα pixel πιο κοντά, και την έπιανε ο τερματοφύλακας.το επαιζα και το παιζω ακόμα , κλασσικα κολπα να σταματας στην ακρην του κορνερ για να σου κανει τακλιν ο αλλος και να βαλεις γκολ απο κορνερ με κεφαλια
Επισης στην αρχη που ειναι ευκολο το λεβελ να πηγαινεις να πατας γραμμη μικρης περιοχης ωστε να βγαινει ο τερματοφυλακας και να βαζεις γκολ με περπατημα και μπαλα μεσα στο τερμα
και πολλα άλλα τρικ
Και, το απόλυτο κόλπο στην πειραγμένη έκδοση, ήταν η μεγάλη μπαλιά. Πήγαινες στη γραμμή του άουτ σου, μέσα στην μεγάλη σου περιοχή, δίπλα απο τη μικρή, στα δεξιά. Περίμενες να σου κάνει ο αντίπαλος τάκλιν, που δεν έπιανε συνήθς, και έκανες ψηλοκρεμαστή μπαλιά μπροστά. Η μπάλα έφτανε μέσα στη μεγάλη περιοχή του αντιπάλου, όπου περίμενε παίχτης σου, για κεφαλιά ή ψαλιδάκι, που είχε πιθανότητα να μπεί, περίπου 95%