Spiros_73
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 12.982
- Like
- 80.697
- Πόντοι
- 12.056
μιλας πολυ σωσταΑπλά πέτα λίγο κώλο και θα φτιάξει όλων η διάθεση!![]()

μιλας πολυ σωσταΑπλά πέτα λίγο κώλο και θα φτιάξει όλων η διάθεση!![]()

πολύ φίλος σου?μιλας πολυ σωστα![]()
αμα μιλαει για κωλους!πολύ φίλος σου?
επειδη δεν ειπες τπτ, λέω μηπως είναι λίγο φίλος!αμα μιλαει για κωλους!![]()

Απλά πέτα λίγο κώλο και θα φτιάξει όλων η διάθεση!![]()

εσένα δλδ δεν σου αρέσουν?????Τι ήθελες και μίλησες; Πετάχτηκαν ήδη οι λάτρεις του πρωκτικού
![]()

εσένα δλδ δεν σου αρέσουν?????![]()

καλα εγω θα πεταγομουν οπως και να ειχεΤι ήθελες και μίλησες; Πετάχτηκαν ήδη οι λάτρεις του πρωκτικού
![]()

καλα εγω θα πεταγομουν οπως και να ειχε![]()

θα ανεβει πολυ στα ματια μας!!Αν η Lady μας ανεβάσει φωτογραφία με σφήνα στο κωλαράκι της, τι κάνουμε;
![]()

Είσαι …πεταχτήρι δλδς;καλα εγω θα πεταγομουν οπως και να ειχε![]()


Όχι λέω…γιατί Αμα δεν σου αρέσουν…να ζητήσουμε να βάλει μόνο βυζγιά!Δεν είπα κάτι τέτοιο, μην με παρεξηγείς.
![]()
ΣυντομαΑν η Lady μας ανεβάσει φωτογραφία με σφήνα στο κωλαράκι της, τι κάνουμε;
![]()

Πολύ καλή, καυλιάρικηοτι περναει απ το χερι μου![]()
σημερα εχεις κερασει μιση ρωγα και μισο κωλο παντωςοτι περναει απ το χερι μου![]()

Λακομπα η φωτογραφίαοτι περναει απ το χερι μου![]()
Ασ αφησουμε κατι κ γ αυριο γλυκε μουσημερα εχεις κερασει μιση ρωγα και μισο κωλο παντως![]()
οκ κουκλα μου!αυριο το αλλο σετακιΑσ αφησουμε κατι κ γ αυριο γλυκε μου![]()
