Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.625
- Κριτικές
- 54
- Like
- 80.237
- Πόντοι
- 23.656
....οχι, ποιος???!!??! O γλαρος???Εν τω μεταξύ... Ξέρεις ποιος έπαιζε στην ταινία αυτή έτσι...
Τελευταία τροποποίηση:
....οχι, ποιος???!!??! O γλαρος???Εν τω μεταξύ... Ξέρεις ποιος έπαιζε στην ταινία αυτή έτσι...
Το νόημα είναι το ίδιο!!!Ο θρυλικός George Best, όταν ήταν πια άρρωστος και ξοφλημένος από τον αλκοολισμό, και ρωτήθηκε, καλά τι έγιναν όλα τα λεφτά που έβγαλε στην ένδοξη καριέρα του, απάντησε:
Τα περισσότερα τα ξόδεψα στις γυναίκες, σε ακριβά αυτοκίνητα, και στο ποτό. Τα υπόλοιπα τα σπατάλησα.
Αυτή την εκδοχή της ιστορίας ξέρω εγώ.
αυτος...1-1...χαχαχαχαχα....οχι, ποιος???!!??! O γλαρος???![]()
ρε lady σημερα επεσε πουτσα και εσυ εχεις ορεξη για φωτο????...να φανταστω δεν ειδες το ματς????Καλο βραδυ αγορια μου ομορφα εκλεισε η βραδια ♡
Πράγματι η βραδιά έκλεισε όμορφα και παραμέρισε την κουραση της εβδομάδας .Άλλωστε έχοντας αυτό το κορμί στο κρεβάτι ,ακριβώς όπως είναι στην φώτο, η διαθέση εκτοξεύεται ,,,, Detailed review to follow soon !!!Καλο βραδυ αγορια μου ομορφα εκλεισε η βραδια ♡
Την είχα ψυλλιαστεί ότι θα φάμε πούτσα γι'αυτό προτίμησα παράλληλη ώρα αγώνα παρά να βλέπω και να στεναχωριέμαι .ρε lady σημερα επεσε πουτσα και εσυ εχεις ορεξη για φωτο????...να φανταστω δεν ειδες το ματς????
Λεφτα Υπαρχουν !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ρε Odin για ποιους μας Περασες??? Σε λενε και Odin ! Παναθεμασε !!!!!!................εγω θελω να σας σκασει μυτη με κανα σετακι εσωρουχα Dolce & Gabbana ή Gucci ή κανα LaPerla να σας δω τι σκισιμο θα κανετε?!?!![]()
Αυτο Ηταν Που θα γινοταν Χαμος !!???
Να το Κανουμε Αθλητικο Μαγκαζινο Εδω !???ρε lady σημερα επεσε πουτσα και εσυ εχεις ορεξη για φωτο????...να φανταστω δεν ειδες το ματς????
ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΟΝΟ!!!!! ΑΓΑΠΗ ΜΕΓΑΛΗ!Να το Κανουμε Αθλητικο Μαγκαζινο Εδω !???
Αγορι Μου ! Φιλε μου
1) Μη Σκας !
2) Οταν Δε Παω εγω Γυπεδο για (Βαρδια) Αυτα Παθαινουμε "παιζαμε Εκτος"
3) Πιονε Σιστο!!! Που Δε Περιμενα να τον παρει Ο Αρης... (Σφεντονα) Γιο Γιο μας Εκανε / Μορον , Γκαρθια Ετοιμη Δουλεμενει ΟΜΑΔΑ
4) Εμεις Δε Πειραμε Τιποτα !!. ΑΛΛΑ οπως ειπα στο (Ενα) Θα βρουμε τα πατηματα μας !... Ειναι Νωρις !
ΚΑΛΑ εκανε Η Αγαπη μας Και Εβγαλε Φωτο ! Με τα Ομορφα τα Κοκκινα !!!? Τυχαιο ! Δε νομιζω !!!!
Και να το ειδε το Ματσ ! Καλα Εκανε !!!!!!!!!!!
Καλο βραδυ αγορια μου ομορφα εκλεισε η βραδια ♡

απαπαΚαλο βραδυ αγορια μου ομορφα εκλεισε η βραδια ♡
Ερωτας !!....ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΟΝΟ!!!!! ΑΓΑΠΗ ΜΕΓΑΛΗ!
Το ραντεβού είχε κλειστεί απο 17/9 . Υπενθυμίστηκε γραπτώς και από τις δυο πλευρές στις 20/9 και οριστικοποιήθηκε 21/9 δυο ωρες πριν την συνάντηση . Η lady σχεδον στην ώρα της ,μηδαμινή η καθυστέρηση ,φορώντας μαυρο καλοκαιρινό φόρεμα κοντό .Ανοίγω την πόρτα ,βλέπω την νεαρή οπτασία μπροστά μου ,φιλιά γνωριμίας στην αρχή επιφανειακά που μέχρι να αλληλογνωριστούμε έγιναν βαθιά και παθιασμένα. Όμορφο ,γλυκο νεανικό πρόσωπο χωρίς ίχνος σπασίματος ,φρύδια φυσικά περιποιημένα ,βάψιμο τόσο όσο που να μην γίνεται αντιαισθητικό και ένα κορμί λαμπάδα ,δέρμα βελούδινο ,σφιχτό .Μαλλί απαλό εως την μέση μαυρο . Αν και ήταν καθαρή ,πήγε στο μπάνιο για φρεσκάρισμα ,όπως έκανα κ εγώ πριν έρθει. Με περιποιήθηκε χαμηλά χωρις βιασύνη αρκετή ωρα ,τίμησε με προθυμία τα δίδυμα πολλές φορές ,η πίπα της πολύ καλή με deapthroat μέχρι δακρύων. Δέχτηκε δακτύλιασμα χωρις μα κ μου στο κωλαράκι της που πράγματι είναι κόλαση και η κοπέλα ανήκει όντως στην κατηγορία'' girl next door''. Την έγλειψα παντού ,τα άκρα της ήταν όνειρο και το ευχαριστήθηκε που όσο της έγλειφα το ένα άκρο ,το άλλο άκρο μαλάκιζε το μοριο μου ,στο γλειφομούνι πίεζε με τα χέρια της το κεφάλι μου . Η συνέχεια είχε τρείς στάσεις ,σπαγγάτο ,απο πάνω και στα 4 όπου κατέθεσα βλέποντας αυτό το κωλαράκι στημένο σαν ομορφιά αρχαίου αγάλματος .Αν και κρατήθηκα δυο φορές δεν άντεξα ,παρόλο που δεν είχε αντίρρηση να τα πάρει στο στόμα. Η lady εφόσον καταλάβει ότι δεν είσαι περίεργος ,σπασαρχίδης, να λες μλκιες κλπ θα σου δώσει τον καλυτέρο της εαυτό .Αυτό εισέπραξα απο την συμπεριφορά της ,το οποίο όσο περνούσε η ώρα, γινόταν όλο κ πιο πολύ δοτική . Το μόνο λίγο αρνητικό κ όχι σε τραγικό βαθμό , είναι το στήθος της (οι ρόγες της όχι ,ερεθίζονται και γίνονται κρεμάστρες) το οποίο έχει χαλάρωση και όπως μου είπε θα γίνει ανόρθωση μόνο . Δεν χρειάζεται σιλικόνη το στήθος της γιατί είναι ζουμερό. Εν συντομία η κοπέλα ,προσωπική γνώμη μετά την ολοκλήρωση του ραντεβού, δικαιολογεί το κόστος υπηρεσιών της . Θα την τιμήσω κ πάλι αλλά σε duo την επόμενη φορά όπως συμφωνήσαμε . Σε ευχαριστώ Lady !!!Πράγματι η βραδιά έκλεισε όμορφα και παραμέρισε την κουραση της εβδομάδας .Άλλωστε έχοντας αυτό το κορμί στο κρεβάτι ,ακριβώς όπως είναι στην φώτο, η διαθέση εκτοξεύεται ,,,, Detailed review to follow soon !!!
ΑΑΑΑ Κι Εσυ Το Περιμενες !? Οχι!!? Γιατι Χαιρομαι οτι Δεν ειμαι Ο Μονος που κατι ειχε Καταλαβει !!???Την είχα ψυλλιαστεί ότι θα φάμε πούτσα γι'αυτό προτίμησα παράλληλη ώρα αγώνα παρά να βλέπω και να στεναχωριέμαι .