Νέα

Lady Alexia

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

Τι σας αρέσει περισσότερο.Outfit (πάντα με τακούνι)

  • Φόρεμα

    Ψήφοι: 116 35,3%
  • Φούστα

    Ψήφοι: 117 35,6%
  • Κολαν

    Ψήφοι: 73 22,2%
  • Παντελόνι

    Ψήφοι: 26 7,9%
  • Ολόσωμα

    Ψήφοι: 41 12,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    329
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.347
Κριτικές
11
Like
19.654
Πόντοι
3.846
OP
OP
Lady Alexia

Lady Alexia

Call-Girl
Εγγρ.
25 Ιουλ 2024
Μηνύματα
2.882
Like
53.049
Καλησπερααα αγοριαααα :hi::smitten:
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20240919_170328_Snapchat.jpg
    Screenshot_20240919_170328_Snapchat.jpg
    98,7 KB · Εμφανίσεις: 191

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.187
Κριτικές
238
Like
62.021
Πόντοι
40.703
μα τι ωραια νυχακια ειναι αυτα..............θελω να τα κοψω!!!!!!
πρόσεχε λίγο με τα νύχια, μη βγει κάνας γραμματέας και σου ζητήσει το λόγο από το πουθενά, αλλά μάλλον δεν έχει αποκτήσει γραμματείς η λεδυ... ακόμα :undecided:
 
OP
OP
Lady Alexia

Lady Alexia

Call-Girl
Εγγρ.
25 Ιουλ 2024
Μηνύματα
2.882
Like
53.049
λεδυ... εδώ σε πμ προτιμάς για κλείσιμο ραδεβού η' βάημπερ?
τι σου είναι πιο εύκολο δηλαδή ?
Η "λεδυ" η οποια κ αν ειναι ....να ναι καλα δηλαδη η κοπελα..
Δεν νομιζω να χει βαλει το τηλ ετσι για να υπαρχει...τωρααα ετσι λεω εγω ..
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.187
Κριτικές
238
Like
62.021
Πόντοι
40.703
Η "λεδυ" η οποια κ αν ειναι ....να ναι καλα δηλαδη η κοπελα..
Δεν νομιζω να χει βαλει το τηλ ετσι για να υπαρχει...τωρααα ετσι λεω εγω ..
εντάξει λεδυ, θα σου στείλω βαημπερ για να μάθεις τότε... ☺️BB :rose:
 

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.845
Κριτικές
30
Like
21.709
Πόντοι
11.645
Η "λεδυ" η οποια κ αν ειναι ....να ναι καλα δηλαδη η κοπελα..
Δεν νομιζω να χει βαλει το τηλ ετσι για να υπαρχει...τωρααα ετσι λεω εγω ..
Πριν κοτσάρεις το lady στο ψευδώνυμο σου,μαθε πρώτα τι σημαινει. Και ναι στα Ελληνικά είναι λαίδη ή λεδη.
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.347
Κριτικές
11
Like
19.654
Πόντοι
3.846
Καλησπερααα αγοριαααα :hi::smitten:
Τι λευκή κι αφράτη φραντζόλα, όμως οι διαβητικοί με παππούδες ας προτιμήσουν ολικής άλεσης :confused:
Lady, η Τζαμάικα πάντως έχει ερασιτεχνικό άθλημα πάντως


αλλά είναι εξωτικός προορισμός!
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.187
Κριτικές
238
Like
62.021
Πόντοι
40.703
Πριν κοτσάρεις το lady στο ψευδώνυμο σου,μαθε πρώτα τι σημαινει. Και ναι στα Ελληνικά είναι λαίδη ή λεδη.
μη μη... μη μου τη νευριάζεις, αφού είναι λίγο οξύθυμη όπως έχεις καταλάβει... :coffee:
 
Τελευταία τροποποίηση:

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.934
Κριτικές
28
Like
21.073
Πόντοι
5.946
πρόσεχε λίγο με τα νύχια, μη βγει κάνας γραμματέας και σου ζητήσει το λόγο από το πουθενά, αλλά μάλλον δεν έχει αποκτήσει γραμματείς η λεδυ... ακόμα :undecided:
ελα ρε...εχω καλο νυχοκοπτη...χαχαχαα
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom