Ντουντάτσης
Μέγας
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2020
- Μηνύματα
- 9.347
- Κριτικές
- 11
- Like
- 19.654
- Πόντοι
- 3.846
@Magi ορίστε τι θες από εμένα είμαι τούβλοΚαυλαντιστε πρωι πρωι..εγω θα σας μαθω μαθηματικα ;!
ΨΨ @White Othellos τι έγινε, έπεσε η Κωνσταντινούπολη
@Magi ορίστε τι θες από εμένα είμαι τούβλοΚαυλαντιστε πρωι πρωι..εγω θα σας μαθω μαθηματικα ;!
Εχουν αλλη χαρη οι ανακοντες...Όλοι ανακοντες είμαστε εδώ μέσα!


πειτε κ σε μαααααςςςςς ♡
Α, καλά......δεν το γλιτώνουμε το.......750αρι.....Καλησπερααα αγοριαααα![]()
@Spiros_73 αναμενουμε εξηγησεις....!!!♡
....σπαστο σε τρια 250αρια να το γουσταρειςΑ, καλά......δεν το γλιτώνουμε το.......750αρι.....
μα τι ωραια νυχακια ειναι αυτα..............θελω να τα κοψω!!!!!!Καλησπερααα αγοριαααα![]()
Ενας τρελος που θελει κωλους!!γυρνα να δω κατι παρακαλω!@Spiros_73 αναμενουμε εξηγησεις....!!!♡
πρόσεχε λίγο με τα νύχια, μη βγει κάνας γραμματέας και σου ζητήσει το λόγο από το πουθενά, αλλά μάλλον δεν έχει αποκτήσει γραμματείς η λεδυ... ακόμαμα τι ωραια νυχακια ειναι αυτα..............θελω να τα κοψω!!!!!!

λεδυ... εδώ σε πμ προτιμάς για κλείσιμο ραδεβού η' βάημπερ?Καλησπερααα αγοριαααα![]()
Η "λεδυ" η οποια κ αν ειναι ....να ναι καλα δηλαδη η κοπελα..λεδυ... εδώ σε πμ προτιμάς για κλείσιμο ραδεβού η' βάημπερ?
τι σου είναι πιο εύκολο δηλαδή ?
εντάξει λεδυ, θα σου στείλω βαημπερ για να μάθεις τότε...Η "λεδυ" η οποια κ αν ειναι ....να ναι καλα δηλαδη η κοπελα..
Δεν νομιζω να χει βαλει το τηλ ετσι για να υπαρχει...τωρααα ετσι λεω εγω ..

Πριν κοτσάρεις το lady στο ψευδώνυμο σου,μαθε πρώτα τι σημαινει. Και ναι στα Ελληνικά είναι λαίδη ή λεδη.Η "λεδυ" η οποια κ αν ειναι ....να ναι καλα δηλαδη η κοπελα..
Δεν νομιζω να χει βαλει το τηλ ετσι για να υπαρχει...τωρααα ετσι λεω εγω ..
Τι λευκή κι αφράτη φραντζόλα, όμως οι διαβητικοί με παππούδες ας προτιμήσουν ολικής άλεσηςΚαλησπερααα αγοριαααα![]()
μη μη... μη μου τη νευριάζεις, αφού είναι λίγο οξύθυμη όπως έχεις καταλάβει...Πριν κοτσάρεις το lady στο ψευδώνυμο σου,μαθε πρώτα τι σημαινει. Και ναι στα Ελληνικά είναι λαίδη ή λεδη.

ελα ρε...εχω καλο νυχοκοπτη...χαχαχααπρόσεχε λίγο με τα νύχια, μη βγει κάνας γραμματέας και σου ζητήσει το λόγο από το πουθενά, αλλά μάλλον δεν έχει αποκτήσει γραμματείς η λεδυ... ακόμα![]()
ΕρωταςΚαλησπερααα αγοριαααα![]()